Stöna högt när du onanerar?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
När jag runkar eller knullar brukar jag vara förhållandevis tyst.
När jag kommer av e-stim så är det helt omöjligt att vara tyst. Jag skriker rakt ner i madrassen!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Brukar nog stöna en del när jag runkar. Har/hade en runkpolare som faktiskt sa till mig att stöna tystare när vi runkade, då det var ganska lyhört hos honom.... annars är det ju rätt skönt att bara kunna njuta fullt ut, höra hur dem man är med njuter också..

Sen när man skall spruta är det rätt svårt att inte stöna om man inte verkligen anstränger sig för att inte stöna. Har ju en del sprutfilmer där jag stönar rätt högt när jag sprutar..
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar nog stöna en del när jag runkar. Har/hade en runkpolare som faktiskt sa till mig att stöna tystare när vi runkade, då det var ganska lyhört hos honom.... annars är det ju rätt skönt att bara kunna njuta fullt ut, höra hur dem man är med njuter också..

Sen när man skall spruta är det rätt svårt att inte stöna om man inte verkligen anstränger sig för att inte stöna. Har ju en del sprutfilmer där jag stönar rätt högt när jag sprutar..

Ja, du är ju forumets sprutkung! Härliga filmer du gör! (y)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag brukar stöna lite lågmält när jag har sex med andra, mest för att visa välbehag och uppskattning.
Ensam brukar jag inte stöna mycket, men däremot flämta ganska tungt. God andning gör orgasmen skönare och intensivare, och ju skönare det är desto tyngre andas man. Det blir liksom en lavin-effekt, och då kanske jag stönar till lite, men det sker helt spontant.
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.

Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag stönar när det blir skönast, kan ej undgå.. Vare sig man runkar eller knullar.. Likväl satsen är på väg och kommer. Även man är hetro, så är något vis härligt höra och även se någon annan kille
vara kåt.. Haft många sköna runkchatter, telerunk och även camrunk. Fint att kunna dela njutning och glädjen med andra... Likväl sitta själv.... När man bodde i lägenhet, fick man tänka sig för... Men nu bor man hus på landet.. Då är det bara köra på och njuta..
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Är man ensam hemma o runkar så stönar jag ganska högt nör man sprutar om man har edgat en del. Vid knull blir det också stön men lite mer dovt då ungarna oftast ligger o sover. Hade en granne när man bodde i lägenhet o hon var inte tyst i sängen. Det stönades o gnyddes o sängen slog i väggen om nätterna.
 
Toppen