Stöna högt när du onanerar?

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Småstönar när man runkar stönar högt när man kommer hör liksom till
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nä stönar inte när jag runkar flämtar möjligtvis ibland. Att höra när andra låter händer ibland, började i tioårsåldern hörde min lillasyster kvida lite. Det tog ett tag innan jag förstod, hon var ju bara åttaår.
Ju äldre hon blev ju högljuddare blev hon,
hade kanske lärt sig vad som var skönt.
Vi hade våra sängar i samma rum, att hon onanerade och jag runkade var inte så stor grej även om vi några få gånger gjorde det tillsammans.
 

DrNize

Medlem
Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.

Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
Vid telesex och telerunk är det ett måste med höga stön och annat
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.

Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
Det låter gott, jag blir lite avis. Jag tänker på min kompis Christer, vi började en intim relation men hann inte utveckla den. Undrar vad han gör idag?
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag är ensam hemma brukar jag stöna lite under runk, men mest ett högst stön när jag sprutar.
Och en del dirty talk kan det också bli :)
När man inte är ensam eller på en allmän toalett eller dyligt så gäller det att vara tyst :)
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
När jag är ensam hemma brukar jag stöna lite under runk, men mest ett högst stön när jag sprutar.
Och en del dirty talk kan det också bli :)
När man inte är ensam eller på en allmän toalett eller dyligt så gäller det att vara tyst :)
Är samma här
 

Cumbaths

Välbekant medlem
När kåtheten tar över och orgasmen närmar sig så stönar jag alltmera högljutt. Innan dess blir det ofta en hel del dirty talk - så upphetsande att tala om för flickorna man runkar för vad man önskar göra med dom!
 
Toppen