Stöna högt när du onanerar?

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.

Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!


Telerunk är skönt gillar att stöna där
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Högt och högt, men jo, jag låter när jag onanerar. Efter att ha delat rum nästan hela uppväxten var det en stor frihet att flytta hemifrån och kunna släppa ut sin njutning även verbalt.

Ibland har jag märkt att jag kan kåta upp mig själv lite extra genom att medvetet verbalisera med stön och flämtningar.
 

Hin Håle

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Brukar nog stöna en del när jag runkar. Har/hade en runkpolare som faktiskt sa till mig att stöna tystare när vi runkade, då det var ganska lyhört hos honom.... annars är det ju rätt skönt att bara kunna njuta fullt ut, höra hur dem man är med njuter också..

Sen när man skall spruta är det rätt svårt att inte stöna om man inte verkligen anstränger sig för att inte stöna. Har ju en del sprutfilmer där jag stönar rätt högt när jag sprutar..

Oooh nu blev man nyfiken och få kika på nå video, om man skulle få (A)
 

Hin Håle

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Jag stönar aldrig. Eller, jo men det händer bara på ett sätt. Och vete fan om det räknas som stön.
Varje gång jag ligger ned i sängen och runkar till porr på telefon. Vet inte vad jag gör, men ju närmare orgasm så spänner man lixom sig och börjar kippa efter andan och det låter. Det känns skönt, men nojjar att grannarna hör, papperstunna väggar här :p

Älskar dock att höra någon stöna :p
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Om det händer och barnen inte är hemma så kan det bli så. Särskilt om jag vill locka frun till handling. Vad som händer sen...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske lite off topic.

Onanerar man via telefon behövs det ju läggas på lite extra stön, annars ger det ju inte så mycket. Men det är ju hela grejen, att höra den andra njuta i telefonen och sen komma tillsammans.

Sen är det sexigt när killar är högljudda om det är genuint. Jag älskar att höra och när en kille kan slappna av och bara njuta med sig själv. Ibland när det är onani tillsammans så är det lätt man tänket på att det ska "se" sexigt ut för partnern. Jag vill vara se dig njuta och runka som jag inte var där, då går jag igång direkt.

Även amatörporr där killar runkar och filmar, men verkligen get sig hän som om kameran inte är där får det att rinna till där nere. :p
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
När man kollat porr länge och edgat upp emot en timma, eller två, så går det inte att låta bli att stöna högt när man kommer. Får sjukt sköna orgasmer. Känsliga bröstvårtor hjälper till att förhöja njutningen. Kan även ha en butplug eller vibrator i analen för att nå ännu högre höjder i orgasmskalan.
Fan va kåt jag blir nu. Måste runka kuken ;)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När jag runkar med andra så är det också lite mer eggande att stöna extra när man runkar. Speciellt när man märker den andre man runkar med brukar bli mer intresserad av vad man kollar på eller kollar på en när man runkar.
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
När man kollat porr länge och edgat upp emot en timma, eller två, så går det inte att låta bli att stöna högt när man kommer. Får sjukt sköna orgasmer. Känsliga bröstvårtor hjälper till att förhöja njutningen. Kan även ha en butplug eller vibrator i analen för att nå ännu högre höjder i orgasmskalan.
Fan va kåt jag blir nu. Måste runka kuken ;)

Så sant! Å oljigt edgande i många långa timmar är grymt å ihop med andra kåta onanister å äventyrare Finns inget härligare va ja vet ;)
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
När man kollat porr länge och edgat upp emot en timma, eller två, så går det inte att låta bli att stöna högt när man kommer. Får sjukt sköna orgasmer. Känsliga bröstvårtor hjälper till att förhöja njutningen. Kan även ha en butplug eller vibrator i analen för att nå ännu högre höjder i orgasmskalan.
Fan va kåt jag blir nu. Måste runka kuken ;)
Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.
Har en inspelning från när jag använde min nya kukvibrator för första gången och jag blir störtkåt när jag lyssnar på den.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.
Har en inspelning från när jag använde min nya kukvibrator för första gången och jag blir störtkåt när jag lyssnar på den.
Den skulle man ju vilja lyssna på.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Samma här, när jag onanerat länge och edgar kan jag stöna med dirty talks om hur skönt det är att smeka kuken och hur jag smeker och hur skönt det känns. Har vid några tillfällen spelat in det och spelar sedan upp det ibland i bilen. Då kommer jag verkligen i rätt stämning och blir riktigt skönt kåt.
Har en inspelning från när jag använde min nya kukvibrator för första gången och jag blir störtkåt när jag lyssnar på den.
Sånt där är genuint hett att lyssna på!
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag har nåt i rumpan när jag onanerar så har jag svårt att vara tyst. Iaf när jag kommer, det kommer en ganska högt pitchigt ljud som bara kommer när rumpan är involverad. Väldigt svårt att förklara.
 
Toppen