Klart att det måste märkas om den är större eller mindre.
Det är typ skillnade på flickorna också, en del mindre en del större andra fuktigare.
Vi vänder på steken, killen är inte för liten, det är tjejjen som är för fuktig

och därav inte känner kuken tillräckligt intensivt.
Frågan kanske skulle förändras till; blir orgasmen bättre om den är större eller mindre.
Men det tror jag inte heller eftersom uppleveslen beror på en helhet. Förstår inte hur man kan skilja ut en enskild del och tala om att det är vaginan, bröstet, rumpan, anus och som avgör hur bra njutningen blir. Det är helheten, vi i väst borde nog läsa lite mera Kama Sutra.
Alla vet ju att det går utmärkt att få en kvinna att komma utan att överhuvud taget blanda in kuken.
Sedan har vi det här med biologi vs kultur. Vad är det som vi uppfattar. För handen visst kan man uppleva storleken som betydelsefull, även fast man sitter hemma på kammaren och tillfredställer sig själv.
Och när det gäller hand, kuk kontakt så finns det absolut ingen fysisk skillnad om den är stor eller liten, när det gäller vägen till utlösningen.
Däremot kan vi eftersom vi lärt oss att stora starka män, har stora kukar uppleva det hela annorlunda beroende på hur vi ser på oss själva.
Samma resonmang gäller känsel och funktionalitet för alla våra erogena verktyg manliga som kvinliga utom för den lilla delen av mänsligheten som hamnar längst ut på mätskalan. Kinseyrapporten kom fram till en medelläng på 15,7cm och sedan var det under 10% som delade på att vara över 20 eller under 12 cm.
Man bör notera att det här var en väldigt stor statistiskt korrekt genomförd undersökning och männen tilläts inte själva mäta
Men det är klart om man upplever kuken som liten och oduglig, blygdläpparna som stora och ivägen, och så vidare och såvidare hos sig själv och den man har sex med så visst fan påverkar det.
JOhan med den lilla kuken, som jag ta mig fan bara blir nöjdare och nöjdare med ju mer jag lär mig om hur han fungerar och vad han och jag kan hitta på som ett team.