Storleken..

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Nu kommer en gammal hederlig fråga till er tjejer..

Har storleken betydelse? Känns det annorlunda med en stor kuk i er än en liten?
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
typiskt svenskt.....Lagom är alltid bäst!
För stor, för lite känsla, för liten, ingen känsla alls...... ;)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag är svensk.
Men inte bryr jag mig om storleken för det.
Typisk salica att ha fördommar:p

Men du är väl inte den som ska ha kuken i dig?! ;)

Hahaha, första gången jag skrattar på onanera på ett bra tag.
Hehe. Ne jag ska inte ha kuken i mig. Men jag tänker mer på min egen storlek. Jag har ingen ångest över dess läng och bredd.
Men jag förstår ditt skämt vännen...:D
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Nu börjar vi prata allvar, har sett flera svar på storleksfrågan som slutat i att tekniken är viktig. Mitt eget hetaste tipps är fråga. Ingen teknik som inte slår den, men då får man bara svar på vad den andre testat och kommit på själv. Kanske finns det en massa spännande saker att prova, utforska.

Så tipps, på bra kukföring tas tacksamt emot.

JOhan
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
det e ganska stor skillnad om den e stor eller liten. Över 22cm gör ont o under 12cm så känner man int. Men fördelen med liten e att man kan knulla hur mycke som helst utan att fittan tröttnar :p men bästa storlek är nog mellan 15-20cm o int jättebred
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Och så har vi det här med att alla är olika :D

Det kan göra djävluskt ont för kvinnan redan vid 15, trust me ;)

Snacka om svensson, exakt på medellängden.

Vilket då givetvis skulle kunna beror på, dålig kukföring. Men i det här fallet så är det så att glömmer jag mig, så är det livmodertappen som får en påhälsning och då är det slut med det roliga för den gången.

/JOhan
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har i och för sig inte så stor erfarenhet... Alla jag varit med har väl varit ungefär runt medel, lite över och lite under...

Men jag måste erkänna att storleken har betydelse... Verkligen inte det viktigaste, men det är klart att det känns annorlunda om man får en kuk modell större i sig än en modell mindre... Därmed inte sagt att det alltid behöver vara bättre med en stor... För stor måste ju vara jobbigt (fast har iofs aldrig träffat någon som varit för stor).

Hm.. Generellt sett tycket jag inte att längden har så stor betydelse utan mest grovleken, om ni förstår vad jag menar... En tunn som en blyertspenna går bort för mig. Men kan han tillfredställa mig på andra sätt med fingrar och tunga så skulle det ju inte vara något problem heller.
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Om man frågar så här då.... Hur stora har dom killarna ni har varit med tjejer?

Vi killar brukar ju ha en tendens att överdriva vår egen storlek, vilket ju då får som konsekvens att killar tror att dom har onormalt liten om dom har runt
15-16 cm, vilket ju är medellängd ungefär!

Alltså, hur stora har vi killar egentligen tjejer!?! :D
 

madde30

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att storleken har betydelse. Om de e förliten så känns det ju inte så mycket, är den för stor så kan det göra ont. Men, visst njuter jag när jag får en ordentligt stor kuk i mej!
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Klart att det måste märkas om den är större eller mindre.
Det är typ skillnade på flickorna också, en del mindre en del större andra fuktigare.
Vi vänder på steken, killen är inte för liten, det är tjejjen som är för fuktig :D och därav inte känner kuken tillräckligt intensivt.

Frågan kanske skulle förändras till; blir orgasmen bättre om den är större eller mindre.

Men det tror jag inte heller eftersom uppleveslen beror på en helhet. Förstår inte hur man kan skilja ut en enskild del och tala om att det är vaginan, bröstet, rumpan, anus och som avgör hur bra njutningen blir. Det är helheten, vi i väst borde nog läsa lite mera Kama Sutra.

Alla vet ju att det går utmärkt att få en kvinna att komma utan att överhuvud taget blanda in kuken.

Sedan har vi det här med biologi vs kultur. Vad är det som vi uppfattar. För handen visst kan man uppleva storleken som betydelsefull, även fast man sitter hemma på kammaren och tillfredställer sig själv.

Och när det gäller hand, kuk kontakt så finns det absolut ingen fysisk skillnad om den är stor eller liten, när det gäller vägen till utlösningen.
Däremot kan vi eftersom vi lärt oss att stora starka män, har stora kukar uppleva det hela annorlunda beroende på hur vi ser på oss själva.

Samma resonmang gäller känsel och funktionalitet för alla våra erogena verktyg manliga som kvinliga utom för den lilla delen av mänsligheten som hamnar längst ut på mätskalan. Kinseyrapporten kom fram till en medelläng på 15,7cm och sedan var det under 10% som delade på att vara över 20 eller under 12 cm.

Man bör notera att det här var en väldigt stor statistiskt korrekt genomförd undersökning och männen tilläts inte själva mäta :D

Men det är klart om man upplever kuken som liten och oduglig, blygdläpparna som stora och ivägen, och så vidare och såvidare hos sig själv och den man har sex med så visst fan påverkar det.

JOhan med den lilla kuken, som jag ta mig fan bara blir nöjdare och nöjdare med ju mer jag lär mig om hur han fungerar och vad han och jag kan hitta på som ett team.
 
G

Guest

Gäst
Jag vet inte vilken storlek som är bäst! Har knullat kukar i olika storlekar men alltid tyckt att de känts bra. Om de sedan va små eller stora det vet jag inte. Minns inte storleken på kuken men minns om sexupplevelsen va bra och det innefattar ju så mkt mer än storleken...
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Intressant ämne....men är inte tjejer olika stora i musen åxå...har skrivit om detta förut och berättat att man gjort undersökningar där man kommit fram till att det fins vissa skilnader....

Kan tala om att jag haft sex med en kvinna där det helt enkelt inte kändes över huvud taget....samtidigt som jag har varit med om tillfällen där det varit underbar omslutning.....och det kan ju inte bero på att mitt organ byter storlek mellan varven.

Jag tror att ...om man tycker om varandra och tänder på varandra, så fixar man det mesta, i den mån man komunicerar och vill att det skall vara skönt för den man har som sin partner.
 
Toppen