Suga av kompisar

men hejsan

Ny medlem
Kön
Man
svara på den här fast ni inte har gjort de..vad tycker ni om de..skulle ni kunna göra de?
undrar bara en sak.. undrar om jag är ensam om de här
är 17 år och när ja var typ 14 så var jag hemma hos min kompis med en annan kompis också så vi var tre stycken.. på kvällen när vi skulle sova över där så badade vi bubbelpool och så.. snackade om tjejer och öppet om allt om onani och så.. så snackade länge sen kom vi in på att hur de skulle va och bli avsugen och så och sen när vi var klarar gick vi upp och satte på tv.. tv1000 kl var lite efter 12 och började kolla och vi brukade allt sitta och runka brevid varandra de hade vi gjort i några år så de var lungt men sen så frågade en om vi skulle testa och göra på varandra och de var ju nåt nytt och när man är 14 så är de ju kul och testa så vi gjorde de och de var inte alls nå speciellt.. sen efter 20min..sög vi av varandra och hade näst intill trekant men vi pussades aldrig eller så.. hujj nej... men sen så efter de så tyckte dom de var lite skämmigt och ångrade sig lite men ja tyckte de var värsta roligt/skönt.. och ja har gjort de med några killar efteråt också.. runkat och sugit av dom och dom har gjort de på mig.. men ja skulle aldrig kunna kyssa en kille eller gilla en sådär som man gör med tjejer.. ja tror ja skulle kunnna göra de där med någon kille nu typ men har inte gjort de på typ 1 år..men äre någon annan som har gjort samma sak..eller ungefär samma sak? asså... är jag bisexuellt fast ja inte har kommit på de?..men ja skulle aldrig kunna kyssa en kille :eek::sleep:
 

SOLO

Medlem
För mig låter det helt främmande. Fast som fjortis är ju nyfikenhet och utforskning honnörsord, så det är ju inte nödvändigt att du som vuxen blir "tvestjärt" för det. Eftersom du absolut inte vill kyssas eller så med andra killar och heller inte alls verkar attraheras av dem ter det sig ju som du är en straight kille som inte bangar för att testa nya prylar.

Master Bate!
 

cribalik

Ny medlem
Kön
Man
jag håller med solo, jag tror inte att du är bi för du verkar ju inte bli attraherad av killar.. jag och en polare runkade av varandra en gång... jag tyckte inte att det var särskilt roligt eller skönt, men vi gjorde det iallafall, och jag vet att jag inte är bi på något sätt för jag tänder bara på tjejer..

när man är 14 så kan hormonerna spöka till riktigt ordentligt, det var nog inget mer än bara några polare som hade lite skoj ;)

onanera mera!
 
G

Guest

Gäst
Jag har nog aldrig gjort det, däremot runkade man ju ihop med vissa polare i dom yngre tonåren. Kändes ju hur naturligt som helst på den tiden men nu skulle man ju aldrig kommit på tanken.

/Steffo
 

MONSTER 1

Ny medlem
Kön
Man
:eek: Nä det skulle jag inte göra.
Jag har inga fördomar men....... nä inte jag ... inte jag göra så!:eek::(

Big Big!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Jag har på min höjd onanerat med min polare när jag också var i den åldern. Men inget mer. Jag skulle kanske tom kunna tänka mig att bli avsugen av en kille om jag blundade och tänkte på nån goer brud.. haha ... fast det är tveksamt redan där :) ...

Det är en skarp homogräns där. Känner jag iaf ...

Jag kom på Slapphänt :)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja jag har ju aldrig gjort det men skulle helt klart kunna tänka mig att göra det. Onanerade med polare även jag i de yngre dagarna. Är inte homo då jag inte på några som helst omständigheter kan bli förälskad i en kille. Bara vill testa lite nytt. Kan ju suga av mig själv så varför skulle jag inte kunna suga av någon annan?

To masturbate is to live
 

men hejsan

Ny medlem
Kön
Man
kan du suga av dig själv?[:0] asså.. vig eller vad?:p berätta hur du göra:)
men ack att vi inte är kompisar... skulle vilja testa om ja ännu gillar och göra de :p
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Tror faktiskt dom flesta killarna någon gång fantiserat om att ha någon slags sex med en kille.

Jag vet iaf att jag har gjort det

Peace out!
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna suga av någon annan kille. jag kan suga av mej själv men jag får ju inte in hela så det är ju inte riktigt samma sak tror jag.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Sprite: "Jag skulle gärna suga av någon annan kille. jag kan suga av mej själv men jag får ju inte in hela så det är ju inte riktigt samma sak tror jag."

Ah du med :). välkommen i klubben :p

To masturbate is to live
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Att kunna suga av sig själv är nog nåt som alla killar drömmer, dom som säger att dom inte gör det ljuger. Det är bara för den där sabla bögnojjan som killar har. Tror också definitivt att alla killar har fantiserat om andra killar nån gång.

We drift deeper... Life goes on...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får inte in jättemycket. Har som mest fått in ollonet kanske. Kämpar ibland längre ner men det gör ont som fan vid vissa tillfällen.

To masturbate is to live
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Har själv provat de mest akrobatiska ställningar jag kan tänka mig, men har inte lyckats få in mer än ollonet. Det vore verkligen något att få in hela kuken och suga.
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Joo, men det funkar bäst för mej när man bastar eller suttit i bastun då är då iaf jag mer rörlig.
men hur lång kuk har ni då? (avslagen_cola & Pandemic)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
ja ca 15 här med. Får prova det med bastun, inte för att jag har någon men ändå.

To masturbate is to live
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Joo, det känns iaf så för mej att man blir mörare av värmen. men nog går det säkert med att man står i duschen... min är ca:19 cm vid stånd.
 
Toppen