Suga av kompisar

GladPack

Medlem
Kön
Man
Väldigt bra inlägg av works där! :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

KingNothing

Ny medlem
Kön
Man
Men alltså om vi borser från problemet när det kommer till att suga av sig själv (tjockismage som är i vägen samt lite revben som sitter där de inte ska sitta) så lär det ju bli ett jävla problmem när man är i extas
 

runkgalen79

Ny medlem
Kön
Man
jag är asglad för att kunna suga min egen balle. kom på det som 12åring när jag runkade överallt i vårt hus. knullade kuddar, körde på golv, i köket, badrummet, vinden... haha.. och en gång kom jag på att jag kunde nudda kuken med munnen, senare suga den.

om man bara strechar och håller kroppen i trim kan man fortsätta många år med det. jag är 25 nu!



jerkin off is a lifestyle! do it always and everywhere!
 

HBA

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by works

Jag är säker på att människan är en sexuell varelse. Jag har många exempel på att killar som definierar sig som 100% hetero ändå kan någon gång runka av eller suga av en kille, eller någon gör det åt dom. Porrfilmer är enbart gjorda efter en manlig sexualitet och är gjorda efter samma mall. Och det man alltid får se i närbild i långa tagningar är kuken och det viktigaste är utlösningarna. Killar tänder på andras kukar och utlösningar oavsett om man är hetero eller homo annars skulle killar inte grupprunka i den omfattning som dom flesta gör.
Släpp rädslan för den egna sexualiteten och utforska era egna möjligheter. Eftersom en del killar tänker på att suga av sig själva och skulle vilja prova detta om det är möjligt vad är skillnaden att suga av en annan kille.
När jag var tonåring lyckades jag böja till mig så jag kunde få in mitt ollon i munnen och har också sugit av kompisar och andra killar och det var ingen som helst skillnad.

Jag står med mina ben i två världar heterovärlden och homovärlden och det alla killar har gemensamt är fascinationen för andra killars könsorgan. Jag tror att människan kan bli kär i samma kön men väldigt många människor väljer bort det, men alla människor har förmågan att kunna tända på sitt eget kön men många utrustar sig med olika spärrar och formar sig till den rådande normen men många lever ett rikt fantasiliv trots det.
Mycket bra skrivit
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
jag har funderat en hel del på allt det där om fantasier om det egna könet. Jag är kille och blir mer avtänd ju mer penis det är en porrfilm. Lesbiskt är det som tänder mig mest av någon anledning? När jag fantiserat över att suga av smaka på en annan killes penis så är det mest på grund av hur jag ser på och blir upphetsad av mig själv. Jag har nämligen aldrig känt lust till en annan man och att vilja utforska en annan mans penis känns skitkonstigt. Det blir en skillnad mellan fantasin om bara en annan "hård kuk" och den hårda kuk som faktiskt sitter på en annan man. Det är ju en man jag på något aätt känner eller vet hur den ser ut. Desutom därför att jag aldrig skulle var så intim med någon jag inte känner lust till. Kvinnans kön, hennes kropp, hennes läppar gör mej galen av lust och längtan varje dag. Älskandet och bekräftandet av mej själv sätter alltså igång fantasier(jag vill ju kunna suga ev mej själv) som känns nej tack om de vore verklighet. Verkar det konstigt? Insikten om fantasiernas ursprung och innebörden av den faktiska verkligheten. En av mina vänners kompisar sa att det handlar inte om man är straight eller homo utan det ligger bara på en skala. Skalan varierar i fantasi och verklighet för jag tycker att det kan dyka upp hur mycket som helst när jag stänger omvärlden ur fokus och bara är med min lust. Men vem vet om insikten är fullständig ens när man är gammal?
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
att suga sig själv finner jag helt ok, men att suga en annan kille gör mig helt enkelt illa till mods.

Ååååh ja!
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Att suga sig själv har nog dom flesta försökt med, ett streit experement. men att suga av en annan kille....ledsen gubbs men då e man Bisexuell vare sig man vill eller inte.
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Jag skulle faktist kunna tänka mig suga av en kille. Jag skulle inte tycka att jag är bög eller bi för det. Gillar liksom känslan av det men inte mer än det liksom. Hoppas ni förstår mig killar och jag hoppas jag inte är ensam med att känna så.

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag måste bara tillägga här att i alla fall jag anser att man inte är bög eller homo i allmänhet förrän man känner sig romantiskt attraherad till en person av samma kön. Anser inte nyfikenheten i att suga en annan mans kuk eller två tjejer som experimenterar på varandra vara homosexuellt. Endast kärlek räknas i mina ögon.

Masturbation for Salvation
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Avslagen har så rätt! :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

LilleSkutt

Ny medlem
Kön
Man
Har blivit mer o mer sugen på att runka ev suga en kille, Jag o min tjej brukar hitta på lite storys när vi har förspel...de handlar ibland om att jag o tjejentillsammans suger en kille....hon o jag blir SUPER kåta av lite kuksug fantasier...
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med vissa här om att det är väldig tabu det där med sexuella upplevelser mellan två av samma kön.
För mig så är homosexualitet när man tycker om någon av samma kön känslomässigt, sexualitet och kärlek behöver inte gå sida vid sida.

Vill man testa på något med någon av samma kön så tycker jag personligen det är helt OK, det behöver inte innebära mer än att man är lite nyfiken.
Jag anser mig själv vara straight men skulle nog kanske ändå kunna prova på en gång i livet och smaka på någons snorre, bara för att se hur det är, no strings attached...
Å andra sidan tror jag att sannolikheten att det kommer hända är väldigt liten.

Tycker det är dumt att folk vill sätta namn på allt i vårt samhälle, personligen tror jag att de flesta människor är mer eller mindre bisexuella och så länge som det man gör känns rätt (och den/de andra är med på det) så "go for it!". Man lever bara en gång.
 

HBA

Ny medlem
Kön
Man
Det var bra talat wankaren. Jag märker när man badar bastu i allmänna simhallar, så ser man att nästan alla killar tittar på vandra. Så visst finns det lite intresse förvandra. Eller varför gör man så? Även jag skulle tänka mig att suga av en kompis, men inget mera än att njuta, och och att han får det skönt också.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Ska jag vara ärlig så kan jag tänka mig att suga av en polare. Men det finns bara en person jag kan tänka mig att göra det på. Alla mina andra kompisar är jag för nära vän med för att ens vilja nämna det.

Masturbation for Salvation
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Det är nog olika faktorer som spelar in i detta ämne tror jag. Både biologiska, psykologiska och sociala. Ska försöka förklara lite hur jag ser på detta.

Tror inte att alla männiksor är bisexuella, utan bara helt enkelt sexuella! Sex är ju så mycket mycket mer än bara själva sexakten. Om man tänker efter så är ju sex det som driver vår biologiska art framåt, och därmed nånting väldigt viktigt för oss som art eftersom meningen med livet är att överleva. Därför blir sex inte bara viktigt för oss personligen, utan för oss alla på en kollektiv nivå. Därmed är det egentligen inte så konstigt att vi finner det intressant att se andra personer ha sex (vilket är därför porr finns) eftersom det verkar tillfredställa nåt kollektivt behov av att försäkra oss om att vi kommer att leva vidare som art(genom sex).
Sen detta med det egna könet... Det är nog väldigt olika från person till person vart man drar sin gräns. Avslagen och wankaren definerar homosexualitet i form av kärlek (alltså om man är romantiskt förälskad i nån av samma kön så är det homosexualitet men inte nödvändigtvis om det bara är sex eller sexuell kontakt det rör sig om) och jag håller nog med men ändå inte. Det beror nog på vad man värderar som intimitet.
För mig så är sex nånting personligt och intimt. Även nakenhet är intimt (eftersom vi i vårt samhälle har kommit att associera nakenhet med sex. Jag skulle t.ex inte kunna gå till gymmet med vemsomhelst av mina polare eftersom man duschar och så efteråt (och killar tittar ju det vet vi alla) och det är ändå på nåt sätt intimt. Det finns en klar skillnad för mig att duscha med andra killar som jag inte känner än att duscha med befintliga kompisar. Varför vet jag inte.
Därför skulle jag nog inte kunna tänka mig att suga eller onanera med vemsomhelst heller. Som jag ser det som sker detta även på två sätt. Det ena i form av nyfikenhet, och det andra i form av att man delar nånting intimt. Det skulle för mig vara stor skillnad på att göra nåt sexuellt med nån av samma kön om jag kände personen i fråga sen innan eller inte.

Jag har två polare som jag skulle kunna tänka mig att göra nånting sexuell med, och det är 2 st på ungefär 15 som jag ens kan TÄNKA mig det. Då ställer jag mig frågan, varför är det just dem och inte nån av de övriga? Då har jag kommit fram till två alternativ. Det ena är att de ser bättre ut än de övriga, och det andra är att jag tycker mer om dem än de övriga. Kruxet är att det kanske är så att jag tycker att de ser bättre ut än de övriga, eftersom jag tycker mer om dem än de övriga... Men gör det mig till bög? Nej, jag tror inte det alls. Möjligtvis bisexuell... eller bara sexuell... but hey aren´t we all? ;)


We drift deeper... Life goes on...
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Bra sagt trancekillen.
Jag tror faktiskt vi menar samma sak bara bara att vi uttryker det något olika.
Jag menar att alla är mer eller mindre bisexuella för att jag tror att alla kan känna en viss attraktion till personer av både det egna och det andra könet, det kan vara allt från att man helt oförargligt tittar sig omkring i duschrummet på gymmet till att man vill ha en intim känslomässig relation.
Men precis som du skriver så beror detta på det ganska självklara faktum att vi är sexuella, vi har behov av sexuella upplevelser och att stilla vår sexualitet.
Vissa har en stadigvarande flickvän och är nöjd med det medan andra fortfarande tittar sig omkring, glor på p-rullar och drar en handtralla trots att man har en tjej som borde tillfredställa en.
Och har man ingen partner så blir förstås nyfikenheten större.
Och hur kommer det sig att det finns så många som räknar sig som hyper-straight och ändå glor i duschen och i vissa fall uppenbarligen trivs med att visa upp sig själv (inför andra killar)?
Ingenting av det är onormalt, det visar bara på att man har en sexualdrift som måste stillas, vissa har en större drift än andra, men det är fortfarande något som alla har.

När det gäller upplevelser kompisar emellan så tror jag att många drar sig för det eftersom man är rädd det ska skada relationen.
Ändå så är det rätt märkligt, det är många som säger att det skulle vara OK att onanera ihop med någon kompis (bra många fler än dom 10% som räknas som homosexuella), och ändå så är det sån homo-varning på det.
Dom flesta kompisarna har man ju sett nakna i duschrummet massor av gånger, jag har i alla fall sett flera med morgon-bånge, men ändå så går man in var och en för sig på toa även fast man vet att båda gör det och båda gör precis likadant.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Jojo, jag tror säkert att vi menar samma sak. Skillnaden är att jag ifrågasätter litegrann varifrån denna attraktion kan tänkas komma, då den inte är till för att reproducera, som i fallet med sexuellt umgänge mellan en man och en kvinna. Problemet är ju för oss människor är ju som sagt att vi är sexuella varelser och det enda däggdjuret förutom delfinerna som har sex mer än absolut nödvändigt (dvs för nöjes skull). Det är väl så att människor gillar andra människor helt enkelt, det är en del av vår socialpsykologiska utveckling.

Många (om inte tilloochmed alla) har nog inte bara känt duschrumsattraktion till någon av det egna könet utan även djupare känslor skulle jag tro. Det är ju ändå stor skillnad på nån man inte känner som har en snygg kropp och en nära vän som man håller av. Sen är det såklart inte alls nödvändigtvis så att bara för att man tycker om någon att man genast vill ha sex med den personen, men man vill nog vara det nära på många sätt. Främst kommunikationmässigt. Vi lever dessvärre i ett samhälle som hela tiden talar om för människor att sex och kärlek är samma sak, och många missuppfattar nog det och tror sig plötsligt vara homosexuella bara för att de (oftas nån gång i tonåren) tyckt väldigt mycket om en kompis eller bekant av samma kön. Det är ju just i tonåren som stora delar av våra relationmönster formas.

Ni som haft en KK av det motsatta könet vet ju också att relationen väldigt ofta tar skada av detta. Har man varit kompisar och sen börjar med sexuellt umgänge på passerar man en gräns från vart det inte finns nån återvändo och den ena hyser tillslut alltid mer känslor för den andra. Jag tror inte att det endast innefattar relation med det motsatta könet utan är en naturlag som gäller avsett kön och situation.


We drift deeper... Life goes on...
 
G

Guest

Gäst
Jag har fnatiserat om hur det skulle kunna vara tt suga sej själv eller å få testa å suga en polare...e det bara jag som tänker så?
 
Toppen