Suga av kompisar

GladPack

Medlem
Kön
Man
suger gärna av vem som helst faktist..tar till och med sperman (dock endast för att jag gillar sperma)men jag skulle inte säga att jag bög för det..älskar ju tjejer!
jag gillar bara att få en kuk i munnen lite då och då..tycker om det men jag gillar inte typ annat som har med "bög sex" att göra..som typ anal osv..jag älskar kvinnor men jag älskar också (på något konsigt sätt) att få en suga kuk lite då och då.

//Masterbate 4 Life!\\
 

Janne Gbg

Medlem
Kön
Man
GladPack. Vi är lika hör jag !
Älskar också att suga kuk ibland
men aldrig nåt bögigt....
Gillar du att bli sugen med ?

21*15,5 cm
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Janne Gbg självklart gillar jag att bli avsugen..vem fan gillar inte det??
hehe kul att höra att jag inte är ensam iaf. :)

//Masterbate 4 Life!\\


Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Gbgkillen

Ny medlem
Kön
Man
Har också sugit en kompis, även om det var väldigt många år sedan. Men det var en häftig upplevelse jag hade kunnat tänka mig att göra igen. Absolut!
 

_onaneramera_

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Sprite

Jag skulle gärna suga av någon annan kille. jag kan suga av mej själv men jag får ju inte in hela så det är ju inte riktigt samma sak tror jag.

Jag kan också suga av mej själv. Om man sitter på något mjukt så e de lättare att få in mer! ja har nästan fått in hela när ja satt i sängen!


Onanera Mera!
 

feetguy

Ny medlem
Kön
Man
jag är absolut inte bög, men har ofta fantiserat om att suga en annan kille....även att bli avsugen... har ännu inte gjort det men det kommer nog att bli av...
 

razorfish

Ny medlem
Kön
Man
Om man inte är cirkusartist så låter det onekligen som att man ska boka ett besök till en kiropraktor innan man ens kommer på tanken att försöka :)

Sex och kärlek är två helt olika saker ...
 

bilfreak

Ny medlem
Kön
Man
Ni har inte blivit pakomna av mamma nar ni har sugit av er sjalva da? Dar kan man snacka om pinsamt! >)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
nej fy fan. Man hade ju inte kunnat visa sig hemma på 5 år. Nej det gäller att ha öronen öppna under akten :).

Masturbation for Salvation
 

works

Ny medlem
Kön
Man
Jag är säker på att människan är en sexuell varelse. Jag har många exempel på att killar som definierar sig som 100% hetero ändå kan någon gång runka av eller suga av en kille, eller någon gör det åt dom. Porrfilmer är enbart gjorda efter en manlig sexualitet och är gjorda efter samma mall. Och det man alltid får se i närbild i långa tagningar är kuken och det viktigaste är utlösningarna. Killar tänder på andras kukar och utlösningar oavsett om man är hetero eller homo annars skulle killar inte grupprunka i den omfattning som dom flesta gör.
Släpp rädslan för den egna sexualiteten och utforska era egna möjligheter. Eftersom en del killar tänker på att suga av sig själva och skulle vilja prova detta om det är möjligt vad är skillnaden att suga av en annan kille.
När jag var tonåring lyckades jag böja till mig så jag kunde få in mitt ollon i munnen och har också sugit av kompisar och andra killar och det var ingen som helst skillnad.

Jag står med mina ben i två världar heterovärlden och homovärlden och det alla killar har gemensamt är fascinationen för andra killars könsorgan. Jag tror att människan kan bli kär i samma kön men väldigt många människor väljer bort det, men alla människor har förmågan att kunna tända på sitt eget kön men många utrustar sig med olika spärrar och formar sig till den rådande normen men många lever ett rikt fantasiliv trots det.
 
R

Runkarkillen [avstängd på egen begäran]/mod

Gäst
det bästa inlägget man läst här på myyyyyycket länge!
Bra Sagt!
 
Toppen