Suga av kompisar

GladPack

Medlem
Kön
Man
Supreme du är inte ensam med att tänka så. Jag tänker också så ibland.

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag har lyckats suga av mig själv, flera gånger faktiskt.
Har ingen jätteballe och är inte så hemskt vig, men har lyckats med det i alla fall.
Har lagt mig på sängen, har en vägg bakom huvudet när jag ligger ner i sängen vilket i stort sätt är ett måste.
Sedan försöker man göra en bakåtkullerbytta typ så att fötterna är mot väggen, och sen är det bara att med fötternas hjälp försöka pressa ner kuken på ansiktet, försiktigt en bit i taget.
Men till slut är den framför ögonen på en.

Kanske inte så hemskt bra för ryggen men det är en ganska cool känsla.
Har lyckats få in i stort sätt hela ollonet i munnen, men det räcker ju. Få killar vet ju faktiskt hur ett ollon smakar, jag visste inte det i alla fall.
Gäller att man har stånd och är ganska upphetsad redan när man börjar, för man orkar inte ligga så där hur länge som helst.
Men är en enorm känsla att med tungan kunna reta kuken till orgasm och få sin egen utlösning rakt in i munnen, och orgasmen går inte precis obemärkt förbi...:)
Att runka samtidigt som man slickar med tungan känns ännu bättre och snabbar på lite också.
 
G

Guest

Gäst
aj aj va nice wankaren :)

Smakar det nåt eller? den enda jag kan e å spruta mej själv i munnen :)
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Jo är coolt att man klarar av det, det är märkligt att tänka "jag har min i egen i munnen", men det är grymt skönt.

Vet väl inte om kuken smakar något speciellt, det som smakar är väl satsen i så fall (försats får jag nästan inget).
Ollonet smakar väl egentligen inte mycker mer än någon annan hudbit man har på kroppen, fast den lilla stund man håller på är man mest fokuserad och upphetsad och funderar inte så mycket på det där med smak.

Själva ollonet känns som en lite len mjuk "kula" i munnen kan man väl säga.

En anledning till att jag klarar det kan vara att jag motionerar en del, normalt tre gånger i veckan och avslutar alltid med sit-ups (som tränar ryggen och så).
Men som sagt blir aldrig som en riktig avsugning, ställningen är inte så väldigt behaglig och man orkar nog knappast inte mycket mer än 5 minuter. Får ju inte in hela i munnen heller.

Det är bara att jobba på det, tvivlar på att det är helt omöjligt för någon.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltså. Blev lite inspirerad här nu. Jag har sugit av mig själv förut och kommer ihåg precis samma känslor som wankaren beskriver. Att det är ens egen man har i munnen och så. Nu var det länge sedan och jag har liksom börjat fundera på vad det ska vara bra för. Dock blev jag nu inspirerad av wankarens ord. Man kanske skulle prova det igen. Tror inte jag når ner längre, men vi får väl se :p.

Masturbation for Salvation
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

Jag måste bara tillägga här att i alla fall jag anser att man inte är bög eller homo i allmänhet förrän man känner sig romantiskt attraherad till en person av samma kön. Anser inte nyfikenheten i att suga en annan mans kuk eller två tjejer som experimenterar på varandra vara homosexuellt. Endast kärlek räknas i mina ögon.

Masturbation for Salvation

Bög och homo är samma sak.
 
G

Guest

Gäst
ok nice nice :p

Hur ofta suger ni av er själva då?

Har ni tänkt på å testa suga nån kompis nån gång?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Supreme

ok nice nice :p

Hur ofta suger ni av er själva då?

Har ni tänkt på å testa suga nån kompis nån gång?

Jag kan inte suga av mig själv.
Men visst har man väl haft tankar och funderingar på att suga av någon kompis. :D
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Supreme

ok nice nice :p

Hur ofta suger ni av er själva då?

Inget man gör som en daglig rutin precis. Har prövat att göra det några få gånger. Som tidigare sagt, har lite svårt att se vitsen med det egentligen, mest krångligt och även om det nu är en viss njutning med det så är det så pass kort tid i alla fall.
Finns nog lättare sätt att tillfredställa sig själv.

Har inget behov av att suga av någon kompis, men som tidigare sagts här så skulle möjligheten ges och jag vore helt säker på att det inte skulle innebära några negativa konsekvenser (förstöd vänskap, onödig bögnoja), så skulle jag kunna tänka mig att pröva en gång, mest för att se hur det är.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Behappy:

Vad jag menade var att man är inte bög (som kille då) eller homo i allmänhet (alltså syftade jag på tjejer i det här fallet. Om du tänker att jag skrev: bög, eller homo i allmänhet. Istället för bög eller homo, i allmänhet. Get the picture wise guy???

Masturbation for Salvation
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

Behappy:

Vad jag menade var att man är inte bög (som kille då) eller homo i allmänhet (alltså syftade jag på tjejer i det här fallet. Om du tänker att jag skrev: bög, eller homo i allmänhet. Istället för bög eller homo, i allmänhet. Get the picture wise guy???

Masturbation for Salvation

Sorry! kunde inte hjälpa det. :D
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Har bara runkat av en polare när jag var 15. Men inte sugit..
Har dock testat suga en kille jag träffat på annat sätt. Var väl rätt ok. Så pass att jag vill göra det igen... utan att för den sakens skull vara homo. E nog bi iofs... men det sträcker sig bara till sex.
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Ja vad är din msn address janne_gbg? :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Det är faktiskt rätt spännande och prova på det. Har gjort det 1 gång och det var okej, men man hade ju inga kännslor som sagt var. det var för sex´t skull.
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
haha, här dök det upp folk som vill ha en avsugning av janne.
ska väl inte skratta då jag själv inte skulle tacka nej till en sexupplevelse med en okänd person.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har haft fantasier om att suga en annan mans kuk. Har till och med drömt om det och jag klassar inte det som mardrömmar. Man kanske är lite BS ändå. Är för feg för att prova det med vem som helst dock. Har sagt det innan men det finns bara en person jag kan tänka mig suga av och det är samme person som jag runkade med i barndomens år.

Masturbation for Salvation
 

SOLO

Medlem
Tråden spårade ur (det finns ett kontaktforum längre ner på huvudmenymenysidan). Vissa inlägg är därför raderade och tråden låst.
 
Toppen