Suga av kompisar

sergej

Medlem
Kön
Man
Skön tråd :p

Jag har varit med om bastuupplevelser två gånger. Är nog hyfsat vanligt. Första gången var med en klasskompis i gymnasiet. Vi var frusna efter att ha festat utomhus så vi satte på bastun och slog på tv:n. Mitt i natten var porren på tv1000 det mest intressanta. Vi började snacka om våra runkvanor och när vi skulle hoppa in i bastun hade vi båda halvbånge. Tog inte lång stund innan vi runkade våra egna kukar och åt varann också. Har ångrat många gånger att jag inte föreslog att vi skulle suga varann också :p
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
gjorde det när jag var 11, vill göra det igen då förstod man ingen, men jag "juckade" killens mun i slutet innan vi la av o ja kom, fast inte med sats då såklar...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Skön tråd :p

Jag har varit med om bastuupplevelser två gånger. Är nog hyfsat vanligt. Första gången var med en klasskompis i gymnasiet. Vi var frusna efter att ha festat utomhus så vi satte på bastun och slog på tv:n. Mitt i natten var porren på tv1000 det mest intressanta. Vi började snacka om våra runkvanor och när vi skulle hoppa in i bastun hade vi båda halvbånge. Tog inte lång stund innan vi runkade våra egna kukar och åt varann också. Har ångrat många gånger att jag inte föreslog att vi skulle suga varann också :p

Trevlig historia. Känner precis som du att jag önskar man gick lite längre när man väl runkade med polaren. Vill än idag testa att suga en kuk men eftersom jag har tjej och respekterar henne så går det tyvärr inte. Men men, man måste ju få drömma.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Orka sätta en rubrik på de. Du är väl Bi om du själv tycker de.
Men annars så är du väl en kille som är "hetro" men gillar att träffa killar att runka med och att suga av varandra.
Inte mer med det.

Tycker jag alltså.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
När jag var i tonåren så var jag på resa med min kompis. Vi sov i samma rum. En kväll höll vi på och slogs på skoj. Vi hade bara kallingarna på oss. Så märkte jag att han hade stånd och jag fick stånd själv. Så började jag dra av honom dom. Han blev generad, rodnade och höll fast i dem, men jag fick av dem. Vi skrattade hela tiden. Jag tog tag i kuken på honom och började runka honom. Det blev jävligt intensivt, han kom ganska snabbt. Sedan började han runka mig. Det var enormt skönt.
 

Östjämte

Ny medlem
Kön
Man
Önskar att jag hade nån onanikompis. När man var i yngre tonåren så brukade ja onanera tillsammans med några kompisar o de va alltid spännande. Nu är man 39 o får onanera ensam tyvärr. Vill så gärna pröva på att suga en kuk. Men ja tror inte nån av mina kompisar är intresserade av sånt. Så man får fantisera istället.
 

stoltonanist

Ny medlem
Kön
Man
jag och min kompis brukade suga och runka av varandra, vi provade göra de på en massa olika ställe tex i våran husvagn och under en bro nära där vi bor [^] skulle gärna kunna göra de många gånger till :p
 

jagja

Ny medlem
Kön
Man
de var efter gymnasiet nån gång jag blev lite nyfiken typ att runka / suga en kille, tog dock ca 8-9 år till innan jag våga testa, gjort de två gånger nu, tror inte jag ksulle kunna göra de med en kompis dock
 

Kuk67

Ny medlem
Kön
Man
Jag har sugit av en kompis några gånger. Han har sugit av mej oxå. Gör gärna om det igen, även med andra killar. Jag runkar gärna offentligt. Gillar när andra ser min hårda kuk.:p
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Sorry, I have an English keyboard on this computer and typing the Swedish vowels is a bitch... so I'm gonna take this in English.

First off... I'm homo, and that means I have NO interest in women what so ever. I love sucking dick, I love a man's body, I love eating cum etc etc.

I've been hetero all through out my teens and early 20, but then I changed. I KNOW what it's like to be horny for other guys, dreaming about sucking dick, eating cum, - and at the same time feel that it's all wrong and that I'm not bisexual or homo but TRUE hetero. It's called denial. Even if everybody know that the definitions are QUITE clear. Any sex (and yes sucking dick counts as sex) with a member of ones own sex is homosexual. That's it. No way around it.

Now, I know, and greatly appreciate this being a very tolerant and open forum where pretty much EVERY man can complement another man's cock or admit to things he would never admit anywhere else.

So why is it so hard to just fuckin admit that you're bisexual or even homo? What's the difference? I know it seems like I have a pissy attitude, but the fact is that outside this place, through out the years I've taken tons of abuse and slander because of my sexuality, probably from guys just like the ones who frequent this forum. So on one hand, I'm relieved to hear that sexuality seems WAY more open and fluid than we care to admit, and on the other hand feel kinda offended because if everybody was as forthcoming in real life, we wouldn't have homophobia and hate crimes against homo- and bisexuals.

Sorry for about the rant. I'm really not a bitter person but this whole bit about "I love sucking cock, but I'm totally heterosexual" and "I just sucked cock, but I don't like kissing guys - does that mean I'm homo or bi"... kinda gets to me after a while.

YES! Per definition you are homosexual or bisexual if you're a guy who loves sucking cock. You're not hetero.
 
M

mike19

Gäst
Var mitt första sug ja sög av en kompis, var så kåt, o han med, första gång för oss bägge med en kille. var 14 år ,på sommaren. Har fortsatt suga lite då o då efter detta o älskar det, älskar bli avsugen med , o tror nästan killar suger bättre än tjejer
 
Toppen