Suga av kompisar

D

Deleted member 66922

Gäst
Håller med Benster1111 ovan om folks nojja över att behöva fastställa sin sexualitet, och speciellt när man inte vill vara något annat än heterosexuell. Jag har också alltid sett mig som "hetero" för att tjejer är mitt förstahandsval och för att jag alltid levt i heterosexuella förhållanden med kvinnor, men de senaste åren har jag märkt att jag allt oftare börjat tänka på hur det skulle vara att suga av en kille, alternativt även bli knullad av en kille. Har förstått att jag förmodligen inte är bisexuell heller, utan helt enkelt förstått att det finns en massa saker jag tänder på - allt från vanlig softcore heteroporr till BDSM homo-gangbangs och transexuella. Antar att jag är pansexuell, om något. :)

Så ta det lugnt, folks! Acceptera bara att ni ibland blir sugna på kuk, och oroa er inte över om det gör er hetero eller homo. Njut bara av sexet/fantasierna och må bra! :D

Så slutligen en fråga:

Ni som sugit av/blivit avsugna av män - hur skulle ni rekommendera att man tar upp temat om man är intresserad av att suga av en vän? Eller hur skulle ni andra velat att frågan ställdes/inte ställdes om en vän föreslog om ni ville att han skulle suga av er?

Har nämligen en del vänner som jag brukar sitta och titta på porr med, och ibland har det hänt att man onanerat (men inte varandra dock). Vi brukar även diskutera sex och sånt ganska ofta. Vi är riktigt bra vänner, helt enkelt. Nu undrar jag hur jag skulle kunna ta upp frågan om någon av mina vänner vill ha en avsugning? Antar att det bästa är om man bara är två, så att det blir så lite pinsamt som möjligt. Det som skrämmer mig är bara om personen ifråga reagerar väldigt negativt och att enbart det faktum att jag föreslog en sådan sak förstör vår vänskap. Det hade inte varit så kul. Samtidigt vill man inte vara för pushig så att personen ifråga går med på något trots att han inte vill det. Jag vill inte själv bli avsugen (om personen inte vill suga av mig såklart), utan vill bara testa hur det känns att suga av någon då tanken tänder mig väldigt mycket.

Tänker att man helt enkelt kan säga att om ingen av oss tycker om det när vi väl håller på så är det bara att avbryta och så är det inget mer med det. Då har vi iaf testat och har en kul grej att snacka om i framtiden. ;)

Och om det visar sig att vi båda gillar det så är det ju perfekt, och han kan njuta av fler framtida avsugningar om han vill. :D

Vet att man annars bara kan komma överens om ett möte med någon på nätet och ses någonstans för en anonym avsugning, men då är det trots allt en främling med allt vad det innebär. Att få suga av en vän skulle kännas som något fint, samt att man som sagt kan ha en regelbunden avsugningspartner man litar på om båda skulle trivas med aktiviteten. :)
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som sugit av/blivit avsugna av män - hur skulle ni rekommendera att man tar upp temat om man är intresserad av att suga av en vän? Eller hur skulle ni andra velat att frågan ställdes/inte ställdes om en vän föreslog om ni ville att han skulle suga av er?

Nu har jag varken sugit eller blivit avsugen av män. Men fantiserar om det. Jag skulle rekommendera att du tar upp det när ni runkar framför porr, så kompisen redan är kåt. Kolla på en en porrfilm där tjejen runkar av killen, och känn av stämningen (om ni sitter brevid varandra så sätt dig lite närmare, om han flyttar sig bort från dig så är det kanske ett dåligt tecken), fråga om han skulle kunna tänka sig att bli avrunkad. Så börja med det, kanske gör det flera gånger, innan du tar upp avsugnings grejen.
 
O

Orustman

Gäst
Vart ligger problematiken i frågan..?
Jag är vintorsk.. Kommer hem till grannen och han bjuder på pilsner.. Ska jag svara "nej nej-jag är inte sån"
Vill man ha lite alkohol, tar man pilsnern...
Jag tänder inte på killar. Har aldrig gjort. Men jag älskar att både njuta som att se andra njuta.
Finns få fler tändande "triggers" än en upphetsad människa.
Det är ju även så att man inte bara kan förvänta sig att få.. Utan måste även ge.
Jag är översexuell och blir/söker därför ofta oral tillfredsställelse från homosexuella män.
Dom suger bäst, med inlevelse, tycker om det och tänder på det..
Istället för att runka vidare i väntan på att en tjej vill vara med..
 
Kön
Man
Hej, hade träff med ett lite yngre par än mig och de ville ha med mig o ta hand om tjejen. O det gjorde jag o jag höll på och skicka henne massor samtidigt som han knallade. Han var mörk o hon blond.
När hon red han så låg jag o slicka fittan och tog o kände hur kuken smakade när den gled ut. Jag tog tag om den med handen och sen sög jag på hans riktigt härligt rakade kuk utan att han förstod det först,, men han blev schockad och försöker få mig att sluta men jag fortsätter, för det var ju så härligt o tjejen höll fast honom. O snart så kom han i min mun. O han gillade det, det blev flera gånger o han sög av mig flera gånger sen tillsammans med tjejen.
Det har blivit flera gånger sen dess
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt läsning. som jag skrev i en annan tråd så hade detta varit uteslutet för ett halvår sedan. Men detta underbara forum har verkligen öppnat ögonen för mig.

Börjar blir mer och mer sugen på att testa. Men som det skrevs ovan. var ska man börja? en internet träff är ju väldigt anonym men det är en okänd person
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte sugit av mära kompis, men har sugit av o ångrar det inte, kommer bli fler ggr hoppas ja
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
I yngre dar när man kunde skylla på "nyfikenhet" och sånt så hade det ju varit lugnt att testa på kompisar. Jag testade först vid 26 års ålder och då var en anonym träff bättre kände jag. Någon jag inte behövde träffa igen eller så. Gjorde det dessutom precis innan jag skulle flytta från staden så finns ingen risk att jag stöter på personen på stan nån gång heller.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har haftglädjen att ha runkat/runkats av polare.

I åldern 13-25, testade jag nog det mesta man då kunde fantisera om.
Killsex? Jaadå..med stor glädje!

Idag finns det inget som jag testade, som jag ångrar idag...möjligtvis det jag INTE testade...

Så vad gör det mig till då?
Gay?Bi?Hetero?
Jag skulle vilja säga:Livsnjutare.
 
Last edited by a moderator:
O

Orustman

Gäst
Har haftglädjen att ha runkat/runkats av polare.

I åldern 13-25, testade jag nog det mesta man då kunde fantisera om.
Killsex? Jaadå..med stor glädje!

Idag finns det inget som jag testade, som jag ångrar idag...möjligtvis det jag INTE testade...

Så vad gör det mig till få?
Gay?Bi?Hetero?
Jag skulle vilja säga:Livsnjutare.
Japp!
Motsatsen skulle väl jag vilja kalla IDIOT...
Det är väl klart som fan att man ska göra det man tycker är skönt och det man njuter av?
Likväl som man ska göra för andra vad de gillar..
Hade varit mycket enklare och skönare om man varit öppnare i samhället..
Man sitter här med morgonstånd.. Tänk vad gott om en person kom förbi - tjej eller kille och frågade spontant " ska jag suga av dig en snabbis? Eller klarar du dig själv?"
 
S

Snoozer

Gäst
Har, som killar förväntas göra, alltid dragits åt tjejer. Men nu, lite äldre och ännu nyfiknare, dras jag mer åt bara NJUTNING. Och kan därför tillåta mig tanken på att ge tillfredsställelse åt en man. Känner ibland lusten att få ta en kuk i munnen och bara SMAKA. Man ska aldrig säga aldrig men jag Tror dock inte jag skulle kunna omsätta dessa tankar i praktik.
Gillar verkligen att se sprutande kukar, filmar min egen utlösning ibland, och kan bli oerhört upphetsad av tanken på att någon annan man sprutar sin säd på min kropp
 
O

Orustman

Gäst
Har, som killar förväntas göra, alltid dragits åt tjejer. Men nu, lite äldre och ännu nyfiknare, dras jag mer åt bara NJUTNING. Och kan därför tillåta mig tanken på att ge tillfredsställelse åt en man. Känner ibland lusten att få ta en kuk i munnen och bara SMAKA. Man ska aldrig säga aldrig men jag Tror dock inte jag skulle kunna omsätta dessa tankar i praktik.
Gillar verkligen att se sprutande kukar, filmar min egen utlösning ibland, och kan bli oerhört upphetsad av tanken på att någon annan man sprutar sin säd på min kropp
Härligt
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Har, som killar förväntas göra, alltid dragits åt tjejer. Men nu, lite äldre och ännu nyfiknare, dras jag mer åt bara NJUTNING. Och kan därför tillåta mig tanken på att ge tillfredsställelse åt en man. Känner ibland lusten att få ta en kuk i munnen och bara SMAKA. Man ska aldrig säga aldrig men jag Tror dock inte jag skulle kunna omsätta dessa tankar i praktik.
Gillar verkligen att se sprutande kukar, filmar min egen utlösning ibland, och kan bli oerhört upphetsad av tanken på att någon annan man sprutar sin säd på min kropp
Tycker att tankarna/fantasierna blir starkare och starkare ju mer man tänker på det.
Som jag skrev ovan, innan hade det varit omöjligt.
Men i dag skulle jag absolut inte backa.

Man får väll se om man kan hitta någon någon gång, men det är ju svårt med första steget.
 
O

Orustman

Gäst
Tycker att tankarna/fantasierna blir starkare och starkare ju mer man tänker på det.
Som jag skrev ovan, innan hade det varit omöjligt.
Men i dag skulle jag absolut inte backa.

Man får väll se om man kan hitta någon någon gång, men det är ju svårt med första steget.
Vart finns du? Kan kanske vara lättordnat..*L*
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Japp!
Motsatsen skulle väl jag vilja kalla IDIOT...
Det är väl klart som fan att man ska göra det man tycker är skönt och det man njuter av?
Likväl som man ska göra för andra vad de gillar..
Hade varit mycket enklare och skönare om man varit öppnare i samhället..
Man sitter här med morgonstånd.. Tänk vad gott om en person kom förbi - tjej eller kille och frågade spontant " ska jag suga av dig en snabbis? Eller klarar du dig själv?"
Tyvärr är det alldeles för många som bär på skammens bojor.
De lever instängda i förutfattade meningar om "hur man ska vara".
Har mött ett flertal personer som levt fjättrade i sina Svensson-kliche'er och till det hörande "sexliv".
När man sedan, som jag, kommit upp i ålder och märker att livet rullar jävligt fort, är det så lätt att tycka att det bästa är att ge upp och gilla läget.
Dessa personer vägrar jag att kalla för "Idioter".
Vi som finns här på ONA, bejakar vår sexualitet, många gånger genom detta forum.
Men hur många är det inte som också använder ONA som verklighetsflykt från ett sexliv som "förväntats" av en?
Jag är lyckligt lottad.
Jag var ung på den tiden då den fria kärleken var som mest förhärskande.
Jag vågade och vann.
Min nyfikenhet på livet stöttades hemifrån.
Jag fick uppleva mina fantasier.
Jag är en lycklig jävel!☺
Till er som känner igen det jag skrivit, kan jag bara säga: Ibland ÄR gräset grönare på andra sidan stängslet...
 
O

Orustman

Gäst
Tyvärr är det alldeles för många som bär på skammens bojor.
De lever instängda i förutfattade meningar om "hur man ska vara".
Har mött ett flertal personer som levt fjättrade i sina Svensson-kliche'er och till det hörande "sexliv".
När man sedan, som jag, kommit upp i ålder och märker att livet rullar jävligt fort, är det så lätt att tycka att det bästa är att ge upp och gilla läget.
Dessa personer vägrar jag att kalla för "Idioter".
Vi som finns här på ONA, bejakar vår sexualitet, många gånger genom detta forum.
Men hur många är det inte som också använder ONA som verklighetsflykt från ett sexliv som "förväntats" av en?
Jag är lyckligt lottad.
Jag var ung på den tiden då den fria kärleken var som mest förhärskande.
Jag vågade och vann.
Min nyfikenhet på livet stöttades hemifrån.
Jag fick uppleva mina fantasier.
Jag är en lycklig jävel!☺
Till er som känner igen det jag skrivit, kan jag bara säga: Ibland ÄR gräset grönare på andra sidan stängslet...

Jag framför en beklagande ursäkt för min oförmåga att författa begripliga texter. Detta, trots faktumet att jag en gång, då det begav sig pluggade samt pluggade in skriften "Elementa Rhetorica" författad på 1640 talet om jag inte missminner mig.
Å andra sidan är retoriken av mindre betydelse då man tappar stavelser i sin skrivande iver..
Därav min ursäkt.
Därför förtydligar jag: Ordet skall inte vara "IDIOT"...
Meningen skola löpa som såhär: "motsatsen skulle jag vilja kalla "IDIOTI""
Med det sagt, att alla människor som är av förnuft och balans - oavsett kön, ålder, ras, religion och eller alla andra aspekter, tordes med ETT ENDA UNDANTAG få utföra vilken gärning de helst önskar, inom vilka områden han önskar samt på tid och plats likväl som rum få utöva och åtnjuta precis VAD FAAN HAN/HON (vägrar använda Hen) VILL.

UNDANTAGET: Vad som än skall utövas, med vem det skola förlöpa likt vart detta månne ske måste ske utan någon som helst motvilja av någon part eller på annat sätt berörd.

Med det sagt må folk för mitt tycke urinera eller utdela exkrementer av diverseslag varhelst samt hur helst de så önskar åtnjuta dessa.. Så länge alla parter är med på det så inget sker mot vilja eller förstånd.


Så tycker jag!

Conny
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Min tjej söt av min kompis på en fest och jag titta på och tjejen gillar det verkligen hon säg länge och han fyller munnen
 
Toppen