Suga av kompisar

Ritch

Ny medlem
Kön
Man
jag har oxå sugit lite nångång i nedre tonåren men mest så runkade vi ihop och kollade p-rullar...:)
 

gurra456

Medlem
Kön
Man
För mig låter det helt främmande. Fast som fjortis är ju nyfikenhet och utforskning honnörsord, så det är ju inte nödvändigt att du som vuxen blir "tvestjärt" för det. Eftersom du absolut inte vill kyssas eller så med andra killar och heller inte alls verkar attraheras av dem ter det sig ju som du är en straight kille som inte bangar för att testa nya prylar.

Master Bate!

jag har gjort något liknande ja,.. men jag skulle aldrig kyssa en kille:eek:
 

placebo

Medlem
Kön
Man
tror inte att du är bisexuell, det hrsagt förrut och kommer säkert sägas igen, men nästan alla har fantiserat om någon avsamma kön.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
men då är du inte hetro heller... hetro killar har inga suga kuk fantasier
:)

håller med faktiskt!men varför sätta en stämpel på sej själv igentligen.Fantisera om vad du vill och gör vad du vill och njut!Det är ju det de handlar om!;)
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Ja men lätt att man testat med rätt kompisar!

Vart när några gånger att det blivit så med en, men det har bara blivit att runka av varandra :p
 

ung blatte

Ny medlem
Kön
Man
men då är du inte hetro heller... hetro killar har inga suga kuk fantasier
:)

håller med faktiskt!men varför sätta en stämpel på sej själv igentligen.Fantisera om vad du vill och gör vad du vill och njut!Det är ju det de handlar om!;)

Många här tror jag helt ärlig är smyg gay och rädda att de blir utstötta om de visar sådana sidor. Alla dessa "jag är hetro men gillar att se när andra killar runkar", "jag är hetro men suger av mina kompisar". typiskt gay killar egentligen att driva på det där hetrostuket... Åtnjut anonymiteten ni har här och våga stå för vad ni är!:) Jag är lyckligt förvirrad och tänder på allt:p
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Eftersom jag inte tänder på män så skulle jag heller inte få ut nått av att suga/bli avsugen av en man. Det skulle bara kännas fel.
Men när jag var yngre, ungefär sisådär 11-12 år så brukade jag och mina vänner runka lite tillsammans, dock utan att direkt veta vad det var bra för eftersom vi var alltför unga för att äns få torra orgasmer.
Men att göra som du och dina kompisar tycker i alla fall jag är att gå till överdrift, men om du känner dig säker på din sexualitet så är det väl inget att grubbla om, du får ju bara mer varierad erfarenhet liksom :). Sen om du skulle vara bi...så vafan gör de liksom. Vi lever i en fritt land.
 

^0^

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Varför inte ta chansen att testa om man nu får den, det är ju inte sjukligt eller annorlunda att ha runkat av någon som liten. Inte som vuxen heller för den delen, när man nu egentligen blir vuxen...

Jag tror att ganska många har vart med om att runkat med någon annan, men att ta steget längre än så kanske är lite svårt? varför, jo för att samhället är byggt efter den kristna läran där var man har sin egna kuk att sköta, det samma gäller kvinnor.

Jag känner till folk med erfarenheter långt utöver vad man skulle kunna tänka sig om dom, så ja det kanske dyker upp en chans på det mest oväntade stället. Jag menar mest då killar som "experimenterat" lite mer än vad man kunde förväntat sig, dvs sug, runk, knull,,,


Ja, kort och gott tycker jag att man skall känna efter själv, är man lite nyfiken så lär man inte förlora så mycket om den andre är med på det och man kan lite på varandra.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
AMEN

Jag håller med dig ^0^
Jag har chansen att göra det, men det blir alldrig något bra tillfälle...
Men när det blir så kommer det bli så tappeterna får bytas :D
 

mats_

Medlem
Kön
Man
Jag har testat att suga 2 kukar i mitt liv och jag kan säga att jag gillade det, har även blivit avsugen av några killar och gillat det med. Men jag saknar en fantasi som jag haft, det handlar om själva "läget". Skulle vilja sitta i en bastu med en eller två killar och snacka och samtalet kanske blir lite av det upphetsande slaget, (inte tvunget mellan killar). Det som händer sedan är att jag upptäcker att en eller båda killarna reagerar på vad vi snackar om och börjar smeka sina kukar lite försiktigt, när dom upptäcker att alla är i samma situation (börjar bli kåta) så tar någon initiativet till närkontakt, lite smek, runk o sug tills alla är tillfredställda. Bara härligt att se några andra killar bli påverkade och deras kukar börjar växa. Kan säga att jag varit gift i många år och tycker inte det är konstigt att man har dessa fantasier, eller driften av att smaka en annan mans kuk.
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Fått suga? Fan vad jag avundar de som gjort det, skulle gärna testa själv faktiskt, har bara fått vara med om att runka av/bli avrunkad av en annan kille, trevligt trevligt bäggedera, skulle gärna göra det igen ;), lär väll dröjja dock.

Var i och för sig "bestämmt" att jag och en polare skulle suga lite, men det blev inget av :(
 
G

Guest

Gäst
Jag har testat att suga 2 kukar i mitt liv och jag kan säga att jag gillade det, har även blivit avsugen av några killar och gillat det med. Men jag saknar en fantasi som jag haft, det handlar om själva "läget". Skulle vilja sitta i en bastu med en eller två killar och snacka och samtalet kanske blir lite av det upphetsande slaget, (inte tvunget mellan killar). Det som händer sedan är att jag upptäcker att en eller båda killarna reagerar på vad vi snackar om och börjar smeka sina kukar lite försiktigt, när dom upptäcker att alla är i samma situation (börjar bli kåta) så tar någon initiativet till närkontakt, lite smek, runk o sug tills alla är tillfredställda. Bara härligt att se några andra killar bli påverkade och deras kukar börjar växa. Kan säga att jag varit gift i många år och tycker inte det är konstigt att man har dessa fantasier, eller driften av att smaka en annan mans kuk.

Har också bastat med andra killar när "något hände" - kanske inte bara jag som tänkte på det under tiden..... vad vet jag. Blev lite pinsamt tyst först (ingen ville väl medge att det var lite uppkåtande att bara snacka...) Kommer inte ihåg vem som bröt isen men vi insåg att vi satt i samma läge och kuken växte.

Det blev några rundor tillsammans/åt varandra - kommer ihåg det som något jag vill uppleva igen. Har också varit gift ettv tag - tycker inte det känns fel att vara intresserad av att fantisera om andras kukar ibland.

Snackar gärna mer om det om någon har lust!
 
G

Guest

Gäst
Blir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....

Jag känner försatsen rinna bara av att tänka på den. :oops:
 
G

Guest

Gäst
Blir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....

Jag känner försatsen rinna bara av att tänka på den. :oops:


Har upptäckt att jag har svårt med stavningen när det rinner till i kuken....
Dom av er som har tittat vet att siten heter www.mattezelle.com, och inget annat!

Kommentera gärna den :p
 

fjollis

Ny medlem
Kön
Man
Blir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....

Jag känner försatsen rinna bara av att tänka på den. :oops:


Har upptäckt att jag har svårt med stavningen när det rinner till i kuken....
Dom av er som har tittat vet att siten heter www.mattezelle.com, och inget annat!

Kommentera gärna den :p
klart man passar på..se en porrfilm eller nåt.. efter alla nakenbad o de gånger mman duschat tesammans med killarna /kompisarna blir man lite nyfiken o kåt... så ja jag har både runkat o sugit av en o annanhihihhi... var ganska spännande..dom sög mig emed
 
G

Guest

Gäst
Blir ni uppkåtade av sådana här fantasier så kolla in Albin's fullständigt lysande historia "Lumparminnen på www.mattezelle.se....

Jag känner försatsen rinna bara av att tänka på den. :oops:


Har upptäckt att jag har svårt med stavningen när det rinner till i kuken....
Dom av er som har tittat vet att siten heter www.mattezelle.com, och inget annat!

Kommentera gärna den :p
klart man passar på..se en porrfilm eller nåt.. efter alla nakenbad o de gånger mman duschat tesammans med killarna /kompisarna blir man lite nyfiken o kåt... så ja jag har både runkat o sugit av en o annanhihihhi... var ganska spännande..dom sög mig emed

Mmmm, I like it......:D
 
Toppen