Svara på denna killar!

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu är det lugnt - har Presidentvalet i natt att tänka på och det är ju inte direkt upphetsande. Annars ingår det ju i leken att jag ska egga mig titt som tätt (bl a därför jag kikar in här..). Men just nu känner jag mig inte kåt alls..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alex

Just nu är det lugnt - har Presidentvalet i natt att tänka på och det är ju inte direkt upphetsande. Annars ingår det ju i leken att jag ska egga mig titt som tätt (bl a därför jag kikar in här..). Men just nu känner jag mig inte kåt alls..

De som du har slagit vad med verkar vara väldigt elaka människor! [}:)]
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, nu är ju det här med vad inte så allvarligt menat (hur skulle de nånsin kunna kolla att jag inte sprutar? jag lever ju inte i ett Big Brother-hus..!). Men jag är faktiskt helt sanningsenlig - här har inte sprutats sedan i augusti. Nu ska jag riktigt pressa mig till det yttersta - utsätta mig för så mycket stimuli som möjligt och dra i den när jag kommer åt. (obs:kommer en vacker kvinna i min väg bryter jag förstås vadet..nån måtta får det vara!!).
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alex

Nja, nu är ju det här med vad inte så allvarligt menat (hur skulle de nånsin kunna kolla att jag inte sprutar? jag lever ju inte i ett Big Brother-hus..!). Men jag är faktiskt helt sanningsenlig - här har inte sprutats sedan i augusti. Nu ska jag riktigt pressa mig till det yttersta - utsätta mig för så mycket stimuli som möjligt och dra i den när jag kommer åt. (obs:kommer en vacker kvinna i min väg bryter jag förstås vadet..nån måtta får det vara!!).

Bra, du kan ju inte plåga dig hur mycket som helst heller!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..nu börjar det faktiskt bli svårt igen - *pusta* - eftersom jag börjat fundera över saken. Det är inga problem när man tänker på annat - men nu har det fan börjat rycka ordentligt mellan benen. Men det är så det ska vara - det här ska vara svårt..nästan 2 månader kvar..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alex

..nu börjar det faktiskt bli svårt igen - *pusta* - eftersom jag börjat fundera över saken. Det är inga problem när man tänker på annat - men nu har det fan börjat rycka ordentligt mellan benen. Men det är så det ska vara - det här ska vara svårt..nästan 2 månader kvar..

Fy fan vilken jävla plåga!! :eek:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..jo, jag börjar svettas, dräggla, pusta, och hålla på, då jag väl koncentrerar mig på att tänka på s*e*x. Då inser jag hur tufft detta är, att jag inte längre har en kuk mellan benen - utan en dynamitladdning! och det är lång, lång tid kvar . . .
 

Oskuld

Ny medlem
Kön
Man
Men asså? Ni som har hållt er över månader och grejor, varför? Det är inte jobbigt, tid har man väl jämt? Fem-10 minuter i dushen eller så... Fast om man har ett stadigt förhållande är det ju en annan sak...
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
det vadet skulle jag allrig klara!
Jag tycker detta forumet börjar gå från ämnet. från början handlade om hur länge en kille kunde hålla sig utan att runka.
det längsta jag har gått utan att runka är 2 veckor.

runka är gött
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Typ en vecka e nog max!
Om jag inte har sex måste jag runka... så e det bara.
Runkar ju även om jag har sex så... hehe
 

loko79

Ny medlem
Kön
Man
Jag höll mig i ca 2 veckor i somras. Min flickvän var bortrest då. Och vi gjorde det till en kul grej att jag inte skulle runka nånting när hon var borta. Men med tanke på hur snabbt jag sprutade när hon kom hem så har vi inte gjort så mer. Nu runkar jag så fort hon är borta mer än ett dygn.
 

Asasas

Medlem
Kön
Man
klarar max 2 dar, runkar 2-3ggr/dag har ju ingen flickvän nu :( när jag har det beror det ju på hur ofta hon vill, min sista å ja hade sex i vart fall 4-5 dar i veckan så nu får ja ju hålla trycket uppe

tjejer adda mig om ni har lust, har cam för camtjej
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Att vägra onanera ger kanska allvarliga bi effeckter. såg ett repotage på Discovery. Kommer säkert i repris, kolla det.
Att inte Onanera är osunt....Stay Hard........
 

mgk

Medlem
Kön
Man
När jag har runkat känns det som om jag släpper lite på spänningen i kroppen (inte bara den som uppstår i kalsongen...) och det är jäkligt skönt att slappna av med hjälp av det. Jag har svårt att inte göra det dagligen men ibland blir det mer sällan och ibland oftare. Som längst har det nog varit 4 veckor och det var (så som sagts av andra tidigare) tuffast den första tiden (ca 2 veckor).
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by vattuman

Att vägra onanera ger kanska allvarliga bi effeckter. såg ett repotage på Discovery. Kommer säkert i repris, kolla det.
Att inte Onanera är osunt....Stay Hard........

Om någon ser att det ska köras igen så kanske ni kan säga till innan.
Tack på förhand.
 

Dead-Inside

Medlem
Kön
Man
3 månader eller någosånär... Hade sagt att "Jag skulle sluta med det". Sen började jag givetvis igen och har inte slutat sedan dess.
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag var ihop med mitt ex hade hon problem med svamp i sitt underliv så då blev det inget på närmare 4 månader. Det var på den tiden jag tyckte att om man har tjej ska man inte behöva hålla på med sådant. De tankarna är borta nu :)
 
Toppen