Tänder ni på gravida?

T

Tophat

Gäst
Jag älskar att knulla gravida kvinnor sekretet i kvinnans slida är väldigt annorlunda och det känns väldigt härligt och upphetsande!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min starkast orgasmer har jag fått när jag sprutar på en gravid kvinna. Har hänt ett antal gånger det är inte jag gjort kvinnan gravid men får ha sex under graviditeten.
 

Kvinna&man

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hittade denna tråd!

Som kvinna med tre graviditeter bakom mig kan jag säga att det är en period i livet som jag kan sakna!

Minns först och främst den första... Jag upplevde då min första orgasm utan att smeka klitoris! Den känslan glömmer jag aldrig!

Jag vet inte varför men jag blev kåt som en jag vet inte vad?

Slyna? Haha!
 

Trixkille75

Ny medlem
Kön
Man
Hittade denna tråd!

Som kvinna med tre graviditeter bakom mig kan jag säga att det är en period i livet som jag kan sakna!

Minns först och främst den första... Jag upplevde då min första orgasm utan att smeka klitoris! Den känslan glömmer jag aldrig!

Jag vet inte varför men jag blev kåt som en jag vet inte vad?

Slyna? Haha!
Härligt :)
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittade denna tråd!

Som kvinna med tre graviditeter bakom mig kan jag säga att det är en period i livet som jag kan sakna!

Minns först och främst den första... Jag upplevde då min första orgasm utan att smeka klitoris! Den känslan glömmer jag aldrig!

Jag vet inte varför men jag blev kåt som en jag vet inte vad?

Slyna? Haha!
Måste vara en underbar känsla
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hittade denna tråd!

Som kvinna med tre graviditeter bakom mig kan jag säga att det är en period i livet som jag kan sakna!

Minns först och främst den första... Jag upplevde då min första orgasm utan att smeka klitoris! Den känslan glömmer jag aldrig!

Jag vet inte varför men jag blev kåt som en jag vet inte vad?

Slyna? Haha!


Gravida kvinnor är heta

Har själv två barn...
Så två gånger har jag fått nöjet att uppleva detta
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Underbart att ha sex med en gravid kvinna, hade det under några månader när jag var ung. Fadern till barnet försvann så fort han fick veta att hon var gravid. Den gravida kvinnan lite äldre än mig, en arbetskamrat var ledsen. Det värsta var att hon enigt henne själv vad kåt dygnet runt. Jag hjälpte henne i sju månader, sedan när hon fött barnet rann det ut i sanden. Enligt henne själv ville och hade hon inte tid att pippa längre som hon utryckte det, fick jag väl acceptera vill hon inte blir det så klart inget.
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Hittade denna tråd!

Som kvinna med tre graviditeter bakom mig kan jag säga att det är en period i livet som jag kan sakna!

Minns först och främst den första... Jag upplevde då min första orgasm utan att smeka klitoris! Den känslan glömmer jag aldrig!

Jag vet inte varför men jag blev kåt som en jag vet inte vad?

Slyna? Haha!
Min fru var precis likadan, galet kåt när hon var gravid. Var en härlig period i livet
 
Toppen