Tänder ni på gravida?

Jonasp

Ny medlem
Finns ju två varianter av gravid. Processen innan
Att ha sex med en anonym okänd kvinna helt utan skydd och fylla henne med sperma. Gärna en kvinna med partner. Att befrukta någon annans kvinna är galet upphettsande. Har gjort det ett par gånger.

Sen efter det. Gravida kvinnor. Gud vad sexigt! Blir tokigt kåt av den tanken också. Här helst någon annans kvinna också även om modern till mitt barn också hade härlig gravidkåthet
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns ju två varianter av gravid. Processen innan
Att ha sex med en anonym okänd kvinna helt utan skydd och fylla henne med sperma. Gärna en kvinna med partner. Att befrukta någon annans kvinna är galet upphettsande. Har gjort det ett par gånger.

Sen efter det. Gravida kvinnor. Gud vad sexigt! Blir tokigt kåt av den tanken också. Här helst någon annans kvinna också även om modern till mitt barn också hade härlig gravidkåthet
Härlig kink som jag också delar! Skulle vara så läckert att göra en obekant kvinna gravid (och slippa konsekvenserna efteråt ;) )
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle jag göra en kvinna gravid okände eller inte skulle jag ta mitt ansvar, kanske inte flytta ihop men se till att mamman och barnet hade det bra. Jag har haft det skönt med henne eftersom jag sprutat
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade sex med en gravid kvinna för två dagar sedan. En gammal arbetskamrat när vi var på samma arbete var hon sambo väldigt smal, vacker kvinna men utan former. Vi sprang på varandra hon var hög gravid. Mådde bra och nu hade formerna kommit inte bara magen utan även brösten och baken. Beklagade sig över att som hon utryckte det fittan var alltid våt, men mannen till barnet var rädd att göra henne illa. Jag följde med henne hem sedan hade vi passionerat sex, i hennes tillstånd funkade skeden bäst. Jag kom två gånger i henne och en gång över hennes nu stora bröst. Detta hade hon längtat efter länge men jag hade aldrig stött på henne, men hennes dåvarande sambo hon och jag arbetade nära varandra. Hon var lite ångerfull sedan men som hon sade även om man är gravid så har man lust ibland mer en annars.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Toppen