Tänder ni på gravida?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var på gemensamma bastu igår fredag. En kvinna mellan 20-25år misstänker jag kommer in. Gravid syns inte bara på magen utan även brösten kan väl var i femte eller sjätte månaden. Hade sett henne förut på arbetet det är där bastun finns men var ett tag sedan. Har även en orange färgad hårig triangel över slidan. Var var hon och jag där lade handduken i knät för att dölja mitt begynnande stånd. Men hon förstod hur det stod till. Till min förvåning log hon och sade det smickrar mig att du gillar det du ser. Det flesta män inte minst barnets far vill inte röra mig. Men du är en mogen man har erfarenhet. Röra mig får du inte men titta får du men jag kommer inte att skreva med benen eller något sådant.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tänkte kanske försöka komma nu när Charlotte Kalla skall dansa, lyser som ofta en gravid kvinna gör även om de inte själva vet om det.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Finns ju två varianter av gravid. Processen innan
Att ha sex med en anonym okänd kvinna helt utan skydd och fylla henne med sperma. Gärna en kvinna med partner. Att befrukta någon annans kvinna är galet upphettsande. Har gjort det ett par gånger.

Sen efter det. Gravida kvinnor. Gud vad sexigt! Blir tokigt kåt av den tanken också. Här helst någon annans kvinna också även om modern till mitt barn också hade härlig gravidkåthet
Ja, bara tanken på att knulla och spruta i en ägglossningskåt fitta gör mig galet kåt, Breeding är nog min största kink.
 

SwedeMan55

Medlem
Kön
Man
Det bästa är väl ändå mjölken som aldrig vill ta slut. Har smakat en del och älskar det. Även från shemale.
 

Tobias

Medlem
Det är riktigt skönt … smygtog en bild på särbons dotter … stor härligt mage … många sköna sprut till henne
 

Tobias

Medlem
Det är riktigt skönt … smygtog en bild på särbons dotter … stor härligt mage … många sköna sprut till henne
 

Tobias

Medlem
Har två ex som varit gravida …. Var nog dom bästa ärren sexuellt … vi kunde ligga 3 gånger samma dag !! Har aldrig knullar så mycket som just under dom 8-9 månaderna
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
ja kvinnor är så unika och vackra på många vis både gravid och inte, tänka sig att kvinnor tillverkar människor i sig ,, jag var älskare åt en gravid rikemannsfru en tid hon var kåt som... och karln ville inte ens röra henne då hon var gravid,,, så där kom jag in i bilden med hans vetskap,
 
Toppen