Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur fan kan man påstå att man är hetero,och älskar att suga kuk....Älskar...Då är man kanske "lite bi iaf"?Själv gillar jag tjejer.Enbart hetero...Fått lite privata meddelanden från killar här,men nej tack ..
Man kan ju ha sex med en kvinna man inte älskar.Så vad är skillnaden att ha sex med en kille man inte älskar.Så länge man blir kåt och får utlopp får sin kåthet med motparten så spelar resten ingen roll.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Man kan ju ha sex med en kvinna man inte älskar.Så vad är skillnaden att ha sex med en kille man inte älskar.Så länge man blir kåt och får utlopp får sin kåthet med motparten så spelar resten ingen roll.
Men är man hetero ,om man älskar att suga kuk?I min värld är man nog bi eller nåt.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag känner mig som hetero men gillar att bli sexuellt utnyttjad av män.
Jag ger inte kuk till en man men suger gärna och blir gärna knullad.
För ett par år sedan kom jag i kontakt med en hetero man som gillade mina avsugningar, han tittade in på en kopp kaffe o en avsugning när han hade vägen förbi.
Har även en kompis som gillar att utnyttja mig sexuellt efter eget behag både oralt o analt.
Kompisen har tyvärr skaffat sällskap och mannen har inte hört av sig sen coronan.
Utövar du sex men samma kön så är du bisexuel.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte försöka mig på att skapa en samlingstråd där vi kuk-fantaster får utbyta erfarenheter och fantasier:p

Jag är själv inte jätte erfaren men hade en fast sugkompis i grundskolan kanske runt 3-4 år sammanlagt..ett jättefint upplägg som jag bara drömmer att kunna ha igen..

Förutom det har jag sugit några till sen jag blev vuxen, varav en man i 50års åldern, en av mina mest erotiska upplevelser...

Typ lite ful gubbe vibbar, men världens härligaste kuk..ådrig och grov.. accentuerat ollon och saftig!
Han var väldigt lugn och förklarade precis vad han ville att jag skulle göra, något som jag tänder sjukt mycket på!
Han fick totalt 3 avsugningar den kvällen vi spenderade tillsammans, tyvärr hade han andra åtaganden..annars hade jag nog stått på knä med hans kuk i munnen fortfarande:LOL:

Hursom, ser fram emot att höra av er kuksugare...
Även er som bara gillar att bli avsugen också, ni kanske kan ge oss tips och trix om hur vi kan tillfredställa er bättre;)
Gillar man att suga kuk så gillar man indirekt att ha sex med en man och då är man Bisexuell.Så den här tråden har en intressant Rubrik.

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Är 70+ och har alltid tidigare sett mig som straight. På äldre dar nästan kåtare. Urvalet kåta kvinnor blivit mindre men kåta äldre män fler. Upptäckt att anus är lika på män och kvinnor. Så även en mun som suger min kuk. Men nu även upptäckt tjusningen att runka och suga en vacker och stenhård kuk.

Toppen