Mysnalle77
Medlem
- Ålder
- 47
- Kön
- Man
Nice
Vilken stad finns duHåller med dig totalt, i ditt första inlägg som startade tråden är det hög igenkänningsfaktor faktiskt.
Var finns duHåller med dig totalt, i ditt första inlägg som startade tråden är det hög igenkänningsfaktor faktiskt.
Hej. Finns du kvar här?Tänkte försöka mig på att skapa en samlingstråd där vi kuk-fantaster får utbyta erfarenheter och fantasier
Jag är själv inte jätte erfaren men hade en fast sugkompis i grundskolan kanske runt 3-4 år sammanlagt..ett jättefint upplägg som jag bara drömmer att kunna ha igen..
Förutom det har jag sugit några till sen jag blev vuxen, varav en man i 50års åldern, en av mina mest erotiska upplevelser...
Typ lite ful gubbe vibbar, men världens härligaste kuk..ådrig och grov.. accentuerat ollon och saftig!
Han var väldigt lugn och förklarade precis vad han ville att jag skulle göra, något som jag tänder sjukt mycket på!
Han fick totalt 3 avsugningar den kvällen vi spenderade tillsammans, tyvärr hade han andra åtaganden..annars hade jag nog stått på knä med hans kuk i munnen fortfarande
Hursom, ser fram emot att höra av er kuksugare...
Även er som bara gillar att bli avsugen också, ni kanske kan ge oss tips och trix om hur vi kan tillfredställa er bättre![]()
Samma härHög igenkänningsfaktor....
Fin och ärlig berättelseInga tankar på främmande kukar överhuvudtaget - inte tidigare i mitt liv heller, tanken att suga eller ens komma nära en annan kul gjorde mig snarare direkt äcklad. Fram tills en natt när något hände.
Det började med att jag var på väg hem från krogen, lite småkåt och fick idén att gå på porrbio. En liten googling och jag hamnade på US Video. Väl där dök det upp en halvslak, relativt liten penis genom ett hål i väggen...av ren nyfikenhet och väl skyddad av vägg och anonymitet kände jag lite på den, började runka den och själva känslan av "dirtyness" gjorde mig upphetsad.
Så jag gick ner på knä, närmade mig med ansiktet och helt automatiskt hade jag kort därefter nuddat ollonet med tungspetsen, slickat runt försiktigt på ollonet och känt en våg av kåthet skölja över mig. Det var som en damm som brast, och jag bara "slukade" den till sist.
När jag tänker på den här första gången så var det som om jag var i trans, helt här och nu. Som om det bara fanns min mun och den där kuken i hela världen. Minns att han drog sig tillbaka några gånger för att inte komma, och vid ett tillfälle signalerade han att det var min tur. Men det lockade mig inte alls och har inte gjort det därefter heller.
Sedan dess har jag varit några gånger på ett annat ställe med glory holes. Andra gången jag sög kuk kom han i min mun, och jag minns min överraskning och framförallt hur jag svalde utan tvekan. Hur han stönandes började dra sig tillbaka och hur jag direkt sträckte ut tungan efter den där vita droppen som fanns kvar på ollonet och lyckades slicka i mig den.
Jag älskar att suga av helt okända (äldre) män, jag vill inte veta hur de ser ut eller ha någon kommunikation överhuvudtaget - det är avtändande.
Tyvärr har jag varje gång fått brutal ångest när jag vaknar dagen efter, så att jag trycker ner lusten att göra det igen - det är inte värt det. Efter fjärde besöket la jag ner. Önskar att denna reaktion skulle försvinna, jag njuter otroligt av att få gå ner inför en främlings halvhårda kuk, få ollonet att glänsa och ta emot den varma sperman. En stor del av ångesten handlar om rädslan för sjukdomar, men att köra med kondom tar bort 90% av poängen. En fast, men ändå anonym, "sugkontakt" vore trevligt men är ju såklart inte säkrare för det.
Vilket?Sedan dess har jag varit några gånger på ett annat ställe med glory holes.
Tack! US VideoTack för att du delade med dig, det var verkligen läsvärt.
Vilket?
Just det, det var ju första gången. Men i texten säger du att du även har varit på ett annat ställe med glory holes. Och det var det andra stället som jag var nyfiken på att få veta vilket det är.US Video
Det är en fantastisk egenskap att ha, bara att gratulera. Vad är det som ger dig din ångest efteråt? Och hur länge sedan var det du var vid ett glory hole?Kan tillägga att mycket nog handlar om ord som underkastelse, "serving". Och intressant nog var (är) jag uppenbarligen rätt bra på det, antagligen för att jag släppte alla tankar, var 100% närvarande och bara gav mig hän.