Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Sven ludenhjälm

Ny medlem
Ålder
65
Kön
Man
Lite konstigt.När jag onanerar blir jag avsugen av en kvinna.När jag är i vardagen vill jag inget hellre än att suga av en man och känna sperman i munnen.Jag är splittrad.Jag vill ha en man nu så jag vet vad jag vill..Jag vill ha kuk, överallt.
 

Loben6

Medlem
Jag är gift man som har utflugna 3 vuxna barn, Efter att min fru tappat sexlusten. Sög min 1:a kuk av ren nyfikenhet när jag var 64 år fyllda. Trodde att jag inte alls skulle gilla det. Men det blev tvärt om, jag gillade det verkligen. Så upphetsande skön känsla att ha kuk i munnen och suga den till utlösning. Upplevelsen när sperman pulserade in i min mun var överväldigande, älskade spermasmaken och den sköna känslan när jag svalde varenda droppe, och insåg att det inte fanns någon återvändo, jag inte ångra mig, jag hade en annan mans sperma i mig, som en fullbordad avslutning. Den insikten var euroforisk gillade verkligen känslan. Insåg också att fortsättning skulle följa. Vilket det gjort, jag är i dag en villig kuksugare som alltid sväljer sperman!
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag är också gift man som inte har sexliv hemma. Med åren har jag blivit mer och mer sugen på kuk, båda suga och bli sugen och även sätta på. Tyvärr går det inte att leva ut önskningarna fullt ut p g a risken att åka på nån sjukdom och trist suga med kondom. Det är visserligen ingen risk att föra något vidare hemma, men man vet aldrig vad smittspårningen hittar på, så det blir till att vara försiktig, för lite kuk då och då måste jag ha.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar det här!Föredrar att suga framför att bli avsugen.Önskar träffa någon med samma inställning.Jag ger mig helt till en man som jag kan tillfredställa,helst med munnen..Men har ännu inte träffat någon.
Fast det funkar ju inte med någon med samma inställning Ni kan ju inte båda föredra att suga. Sök upp någon som vill suga istället så kompletterar ni varandra. Mitt tips.

När jag bodde på ett hotell regelbundet så fick jag tag i en man som älskade att bli avsugen så han besökte mig ofta och fick skjuta av i min mun utan motprestation. Han kunde vara snabb till sprut men ibland behövde han närmare en halvtimmes behandling, och det gillade jag.
 
Toppen