Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänkte försöka mig på att skapa en samlingstråd där vi kuk-fantaster får utbyta erfarenheter och fantasier:p

Jag är själv inte jätte erfaren men hade en fast sugkompis i grundskolan kanske runt 3-4 år sammanlagt..ett jättefint upplägg som jag bara drömmer att kunna ha igen..

Förutom det har jag sugit några till sen jag blev vuxen, varav en man i 50års åldern, en av mina mest erotiska upplevelser...

Typ lite ful gubbe vibbar, men världens härligaste kuk..ådrig och grov.. accentuerat ollon och saftig!
Han var väldigt lugn och förklarade precis vad han ville att jag skulle göra, något som jag tänder sjukt mycket på!
Han fick totalt 3 avsugningar den kvällen vi spenderade tillsammans, tyvärr hade han andra åtaganden..annars hade jag nog stått på knä med hans kuk i munnen fortfarande:LOL:

Hursom, ser fram emot att höra av er kuksugare...
Även er som bara gillar att bli avsugen också, ni kanske kan ge oss tips och trix om hur vi kan tillfredställa er bättre;)
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Kul och bra initiativ!
Är själv nyfrälst kuksugare sedan några år. Sög också av en kompis som mycket ung, men sedan blev det tjejer för hela slanten. Fantiserade i många år om att prova suga igen och för några år sedan gjorde jag slag i saken.

Det blev mycket chattande på olika sajter som inte ledde till något. Tyvärr finns det mycket skojare och idioter där ute…

Nervös men dunderkåt möte jag en man på Blue Vision. Efter lite runkande sa han ”nu ska du suga min kuk” och förde mitt huvud mot sin hårda balle. Känslan av hans kuk i min mun var fantastisk. Det kändes så rätt och naturligt, som att min mun var skapad för att omfamna och tillfredsställa hans kuk. Omvänt tillfredsställde han min ivriga mun. Doften av kuk, smaken av försatts och känslan av hans hårda, men samtidigt mjuka och lena kuk, var inget annat än underbart.

Jag slöt mina ögon och verkligen njöt av att suga honom. Han var inte så värst stor, utan precis så lagom att jag kunde suga honom till roten utan problem. Jag tror han gillade hur jag sög och njöt av hans kuk för efter bara några minuter sa han ”nu kommer jag”. Jag fortsatte ivrigt att suga tills han började spruta. Detta blev nästa fantastiska uppenbarelse. Att känna hur hans kuk pulserade och pumpade varm skön sperma i min mun var bland det mäktigast jag upplevt på länge. Det var en sån skön känsla att det gick för mig också!

Hela upplevelsen var så härlig och jag verkligen njöt fullt ut. ”Det där gjorde du jävligt bra” sa han och knäppte byxorna. ”Vad kul” tror jag att jag klämde ur mig och sedan gick vi. På väg hem kändes det så härligt. Som att en ny sexuell dörr hade öppnats.

Ja, det var lite kort hur det gick till första gången. Har blivit några fler sedan dess, men kan skriva mer en annan gång.

/ Stolt kuksugare :)
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Är en hetro man som tänker mer och mer på att suga en annan mans kuk och smaka på sperman. Mmmm... blir kåt när jag tänker på det.

Tänk inte så mycket på att det är en man. Fokusera på att göra det skönt för den du gör det på. Om det är en man eller en annan person med kuk, sug och ha kul. Hetero eller inte. Blev kanske komplicerat för några här.

Manya
 
K

KjellKåt

Gäst
Hade en runk kompis när jag växte upp men detta kom av sig när flickor blev mer intressanta.
Så det blev barn och det som hör därtill, dom blev större och började tävlingssimma.
Som förälder fick man hjälpa till lite i simhallen, denna gång skulle jag spola golven i duschrummet.
Jag börja med att själv ta en dusch och basta.
Min dotter hade redan lämnat simhallen så behövde inte tänka på henne.
Kommer ut och ska spola golvet och tror jag är ensam så små runkar lite där jag går naken och spolar.
Hej, hör jag någon säger, där står en nattvakt och frågar om han kan duscha.
Är ok, säger jag. Han tittar på min halv slaka kuk innan han försvinner för att ta av sig.
Kommer åter snabbt och tar en dusch plats.
Kollar in honom medans jag spolar golvet, han har fin kropp och kuken ser lite halv styv ut.
Jag kunde inte behärska mig utan styvnar till jag med.
Då säger han, ska vi basta.
Jag nickar till svar.
Fortsättning följer.
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Efter en tids semester är man igång igen i det gråa vardagen...
Hade sett fram mot en ledighet i värmen med en killes sköna kuk i min mun, men det rann ut i sanden då han bara försvann utan ett ord!?

Har äntligen laddat upp och har börjat snacka med några killar som verkar villiga...

Dom som jag pratar med är oftast familjemän som bara vill smita iväg ett tag och munknulla en kompis och kika lite på porr och släppa på trycket bara!

Hur tur har man inte att det finns storkukade killar med dom ambitionerna

Uppdaterar mer senare...förhoppningsvis med en rapport om nästa kuk jag sugit
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Snubblade över en novell idag om en killes första upplevelse när han sög kuk...det var en otroligt erotisk skildring som påminde mycket om min egna upplevelse.

Läs och njut


" Första gången jag sög kuk



Lite om mig själv innan vi sätter igång då. Innan jag började ha sexuella relationer med män hade jag ett smalare sexliv än efter om man säger så. Jag tappade oskulden till en tjej vid 17 års ålder och hade några fler tjejer efter det, men ”tabu”tanken på att tillfredställa en annan man hade legat i bakhuvudet en längre tid. Så två år senare, när jag var 19, registrerade jag mig på en sexträffsida.



Som många andra gick jag igenom drivor av potentiella partners. De allra flesta läste säkert inte ens min profil utan lämnade bara ett ”suga?” eller ”Hej, ses?” som introduktion. Det blev inte direkt bättre av min kontaktanons som löd ungefär såhär:



Hej, jag är en 19 årig kille som vill testa att suga stor kuk. Då jag bor hemma måste det ske hos dig eller på nån diskret plats. Jag söker främst äldre, men ej äldre än 45



En ny våg av våghalsiga män dök upp men inget verkade intressant. Tills då tillslut ett bra svar kom.



Han var ca 40 år gammal, hade stor kuk och visste några smidiga platser och han var beredd att låta mig välja var vi skulle ses. Han ville även chatta lite via webkamera, vilket inte var nåt problem för mig.



Efter en kort tids chattande bestämde vi att vi kan ses utanför högstadieskolan. Det var ganska sent så de enda som brukar gå förbi där är eventuellt några som promenerar med sina hundar och det finns gott om diskreta platser.



Redan här börjar hjärtat slå snabbare. Jag skulle äntligen få känna en kuk i min mun! Så jag snyggade till mig och åkte så fort jag kunde till vår mötesplats, där jag var först på plats.



Jag väntade bara 5-10 minuter innan hans bil dök upp men det kändes som timmar. Massa konstiga tankar strömmade genom mitt huvud ”är jag bög eller bi?” ”Tänk om han inte kommer?” ”Borde jag göra det här?” Jag stelnade till när bilen svängde in.



Han var en stor man. Inte fet, men stor. Bred över axlarna, ca 190 lång stora och starka händer och vad som såg ut som en ordentlig bula i byxan



”Hej, här väntade du ja. Johan heter jag!” han sträckte fram sin hand och jag skakade den och svarade tyst ”Simon”. Jag var alldeles torr i mun och försökte allt jag kunde att inte darra i kroppen. ”Ska vi se om nåt omklädningsrum är öppet?” sa jag och så letade vi en stund men allt var låst.



Vid det här laget var jag så kåt att jag bara ville ställa mig på knä där och då men då sa han ”här vid rinken blir bra, det är ganska avskiljt” och det var det. Man kunde för all del se in från andra sidan men där fanns bara skog.



Då var det alltså äntligen dags! Jag, en helt vanlig kille, skulle suga av en nästan total främling. Jag började ta av hans byxor men stannade vid kalsongerna och tog snabbt av mina egna så att min hårda kuk hoppade fram. Han tog den och började runka. Jag kved till i njutning av den plötsliga beröringen.



Jag drog sakta ner hans kalsonger. Han hade inte ljugit. Mina egna 16 cm såg väldigt små ut mot vad som måste ha varit säkert 20 cm. Och bredden! De var ungefär lika sett från sidan men hans var säkert dubbelt så bred som min.



Vi stod så och runkade varandra ett tag och sen sa jag ”Får jag?” det lät töntigt men han svarade snabbt ”Får jag vaddå?” ”Får jag suga din kuk?” svarade jag och han nickade med en nöjd min. Det pirrade till i hela kroppen. Jag älskade hur slampig han fick mig att känna mig med hans stora kuk i min hand, hur skulle det då inte vara att suga den? Jag gick ner på knä för att få reda på det.



Utsikten där nere var fantastisk. Jag kände mig så underlägsen honom, att vara helt i hans våld. Alla som har sett en kuk på nära håll vet att det är en helt annan sak än det är att se sin egen. Jag studerade hans kuk ett ögonblick. Den såg helt enorm ut öga mot öga så att säga och väldigt sexig. Jag luktade på den, från hans bollar fram till ollonet och den luktade rent. Men nu var det nog med förspel, jag hade ju kommit hit av en enkel anledning.



Jag gapade stort och tog in ollonet. Det smakade mindre än jag hade trott, mest hud och lite salt. Men det kändes samtidigt helt rätt och vips försvann de sista av mina farhågor och tankar. Nu fanns bara jag och kuken i min mun.



Jag började långsamt ta honom in och ut för att hitta en bra rytm och lära mig att hantera läppar och mun på ett bra sätt men det var mycket svårare än jag hade trott! Efter en kort stund av att koncentrera mig på att inte skrapa med tänder och annat jag lärt mig då jag blivit avsugen innan hittade jag ett skönt tempo för mig och uppenbarligen honom också då hans andning hade blivit tyngre och ett antal små stön kom från hans mun.



Nu blev jag ordentligt kåt, jag hade inte vart säker på om jag hade kunnat suga kuk bra men på hans reaktioner gick det alldeles utmärkt! Jag ökade takten lite och försökte massera runt hans stora kuk med tungan men då han var så stor så var det svårt att göra medans jag sög så jag slickade mest på undersidan av kuken medans jag runkade det jag inte kunde få in i munnen. Fast varför gick inte det, tänkte jag kåtslaget, jag ville nu smaka på hela hans kuk.



Jag släppte greppet om kuken och försökte istället trycka in hela hans mandom i min mun och hals, men det tog stopp mot svalget. Då kände jag hans stora händer landa bak på mitt huvud. ”Försök slappna av” stönade han fram och började pressa men det gick ändå inte. Istället började han rytmiskt knulla min mun så djupt han kunde och jag greppade det resterande av kuken och runkade i samma takt. Det började rycka i kuken. Nu kom jag på att vi inte hade diskuterat var han skulle komma så jag sa ”säääh ill iiah uuh ommee” med det stora kuken fortfarande i min mun.



Han verkade förstå att jag hade velat säga ”säg till innan du kommer” och stönade högre och högre. Jag brydde mig inte var han sprutade, jag var nu enbart hans kuksugare och hade gärna svalt hela satsen eller känt den stänka ner mitt ansikte. Istället överaskade han mig och med ett sista sörplande tog han i sista sekunden ut kuken och sprutade brevid mig i långa sprut. Det var häftigt att se kuken jag hade jobbat så hårt med komma precis vid mitt ansikte så jag tog snabbt min egna, smått ignorerade kuk och runkade snabbt fram min egen orgasm.



Jag ställde mig upp. Munnen kändes oljig och hans smak låg kvar överallt i den. Jag sa ”Var det skönt?” Varför var mina frågor så sjukt töntiga. Han svarade ”mm, väldigt. Det får vi göra igen nån gång”



Hade han frågat så hade jag gärna sugit honom igen på en gång men istället började vi gå tillbaks till hans bil. En sista kram hejdå och sen åkte han. Jag väntade ett tag och började sen också gå hemåt.



Tyvärr blev det ingen andra träff med honom, hans konto på hemsidan var borta och han gick inte att kontakta via webkameran heller. Kanske hade han en partner som inte gillade oralsex eller så ville han också bara testa med en kille."


Det blev dock inte enda gången för mig, efter det ha jag träffat en handfull, eller munfull, män till men han förblir den jag minns bäst
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tänkte försöka mig på att skapa en samlingstråd där vi kuk-fantaster får utbyta erfarenheter och fantasier:p

Jag är själv inte jätte erfaren men hade en fast sugkompis i grundskolan kanske runt 3-4 år sammanlagt..ett jättefint upplägg som jag bara drömmer att kunna ha igen..

Förutom det har jag sugit några till sen jag blev vuxen, varav en man i 50års åldern, en av mina mest erotiska upplevelser...

Typ lite ful gubbe vibbar, men världens härligaste kuk..ådrig och grov.. accentuerat ollon och saftig!
Han var väldigt lugn och förklarade precis vad han ville att jag skulle göra, något som jag tänder sjukt mycket på!
Han fick totalt 3 avsugningar den kvällen vi spenderade tillsammans, tyvärr hade han andra åtaganden..annars hade jag nog stått på knä med hans kuk i munnen fortfarande:LOL:

Hursom, ser fram emot att höra av er kuksugare...
Även er som bara gillar att bli avsugen också, ni kanske kan ge oss tips och trix om hur vi kan tillfredställa er bättre;)
Härligt initiativ. Jag har samma längtan men tyvärr ingen erfarenhet. Jag hoppas jag hittar min kompis så vi kan slicka och suga varandra
 
Toppen