Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har både sugit och blivit avsugen av män, föredrar dock att bli avsugen än att suga själv. Allra hetast är när den som suger sväljer sperman och inte spottar ut den. Vore så hett att bli sugen inför några som ser på.
Det kunde likaväl varit jag som skrivit det du skriver. Jag har en runkkompis som gör detta med mig. Tyvärr är det inte ofta vi får möjlighet att ses.
 

Johan_

Aktiv medlem
Har sugit lite kuk på senare tid när jag tog mod till mig .. herregud vad skönt sög av en riktig bamsekuk ådrig stor och grov kunde knappt få in den i munnen . Slicka rund ollonet och skaftet sög hans pung . Så gott med kuk. Min tjej vet ingenting om att jag älskar suga kuk och bli knullad mmmmm
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
I förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare ;)
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
I förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare;)
vad skönt det lät
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?

Kloka funderingar. Själv gör jag en bedömning mha en SanityCheck, med dom fel och brister som det kan föra med sej att träffa en Lekkamrat som jag faktiskt vill visa kuken för. Kåtheten tar helt enkelt över och jag tänker lätt med Fel huvud..... :rolleyes:

Men, jag är väldigt försiktig med andras kroppsvätskor. Att svälja andras Sagge må vara en uppkåtande tanke - men kräver mer eftertanke. Kanske bättre att vänta till en Repeat.....
Men, kuklekar i rätt sällskap är grymt uppkåtande och skall inte undvikas. ;)
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
I förra veckan träffade jag min runk- och sugkompis. Det var 4e träffen och vi hade inte setts sedan i våras. Båda var sjukt kåta och på nolltid hade vi kukarna framme. Han är närmare 70-års åldern, och älskar mest av av allt att bli avsugen, vilket passar mig utmärkt!
Jag kände hur kåt han var, kuken stenhård redan från start. Efter lite slickande på skaftet och pungen började jag försiktigt suga. Hans kuk smakade så gott och försatsen rann rejält. Efter bara några minuter kunde han inte hålla sig och tömde en rejäl sats sperma som jag njöt av veranda droppe.
Så underbart att få suga en skön kuk ibland!!
Jag önskar att det var oftare ;)
Ja jag kan bidra med min kuk ;)
 
Toppen