Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har blivit avsugen av en man några gånger, han tog satsen i munnen. Har även sugit hans stora kuk(21cm) härlig känsla att känna hans kuk växa i munnen, han avslutade med att jag runkade honom.
Jag har också sugit så stor och grov kuk några ggr, men det är för stort för mig. Får knappast in ollonet i munnen så det förtar den sköna känslan av att suga. Lagom storlek är bäst.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?
Jo det gäller att vara extremt försiktig!!
Detta är ju svårt och man kan ju aldrig vara helt 100%. Men man kan i alla fall försöka vara så smart som det går och lära känna personen och kanske även diskutera det innan man träffas. Så med det går ju snabba kåtträffar helt bort för min del.

Fast det händer nästan varje vecka att någon kåt man skriver på BC och vill ses direkt, så förvånas jag över beteendet. Men dessa kåta utrop kanske sälla besvaras, och kanske inte är seriöst menat. Hur som helst går det helt bort för mig.

Är man dessutom gift/sambo/tjej är det tvärkört att vara spontan. I alla fall för mig.
Nej, sexuellt umgänge, med kvinnor som män, kräver ju att man har i alla fall en grundläggande trygghet i att träffas, också en förutsättning för en härlig upplevelse.

Själv har jag aldrig råkat ut för något. Men då har jag av hundratals kontakter träffat färre än en handfull. Och det under ca 15år!
Bästa är ju att hitta en runkkompis som man klickar med och så träffas man återkommande. Men att hitta rätt person kan ta låååååång tid. Tur att det finns gott om porr att runka till så länge.

Men sedan finns det ju kondomer också ;)
 

Class2TG

Aktiv medlem
Har tyvärr bara sugit kuk en gång i mitt liv, det är bland det mest upphetsande jag gjort. Sen dess tänker jag jäkligt ofta på att få göra det igen. Har varit ute på en del sidor forum och försökt hitta någon som vill. Sen kommer problemet, jag är för feg att gå vidare. Tycker det skulle vara gött att sitta i soffan med en man och kolla lite porr kanske. Sen börja känna lite för att sen suga. Vem vet, det kommer kanske en dag när jag vågar ta steget.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har tyvärr bara sugit kuk en gång i mitt liv, det är bland det mest upphetsande jag gjort. Sen dess tänker jag jäkligt ofta på att få göra det igen. Har varit ute på en del sidor forum och försökt hitta någon som vill. Sen kommer problemet, jag är för feg att gå vidare. Tycker det skulle vara gött att sitta i soffan med en man och kolla lite porr kanske. Sen börja känna lite för att sen suga. Vem vet, det kommer kanske en dag när jag vågar ta steget.
Besök en porrbio så fixar det sig lätt...
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sugit ett par kukar genom åren var dock ett par år sedan sist men har inte ångrat något av tillfällena. Har nästan enbart blivit gubbkukar som jag sugit men inte så konstigt då de tänder mig enormt ;) Första gången så var jag nyss fyllda 19 och bodde fortfarande hemma men var ensam hemma en helg. Hade snackat med en man som var 65+ son gärna ville bli avsugen av en ung novis. Fick order om att vänta naken hemma i sängen med ytterdörren olåst och ha ögonbindel på. Sagt och gjort så kom han på utsatt tid kände hur han smekte lite på min kropp och kort efter hörde jag hur hans byxor knäpptes upp och sen hur ett ollon trycktes mot min mun. Gapa stort nu sa han sen fick jag suga honom tills han sprutade i munnen på mig. Hade lite svårt att svälja men fick ner det efter en stund. Var så kåt av situationen att det räckte att han skulle snudda vid min kuk efteråt för att den skulle explodera i en orgasm. Han skrattade och gick men kom på besök fler gånger. :p
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tänk inte så mycket på att det är en man. Fokusera på att göra det skönt för den du gör det på. Om det är en man eller en annan person med kuk, sug och ha kul. Hetero eller inte. Blev kanske komplicerat för några här.

Manya
Jag håller helt med dig. Så skönt med sex i alla former. Killar tjejer unga gamla. Så gott att få njuta i livet❤️❤️
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Spännande tråd. Ni som har tjej hemma och som suger i smyg, är ni försiktiga av er mtp sjukdomar osv eller tar kåtheten överhanden?
Träffar man reko män i relation och ordnade livsförhållanden så är båda lika försiktiga och rena. Så nä, ingen fara för oralsex.

Efter 15 års smusslande så infann sig ett bra tillfälle och jag berättade för frun. Hon ville utveckla sexlivet, hade läst om manlig analorgasm och köpte hem leksaker. Efter att ha bökat med en hård dildo i mig sa jag att en verklig nog skulle vara skönare. Efter att först ha värjt sig för det så ville hon vara med.

Nu låter hon mig busa med män och vill ibland ha trekant med mig och en annan biman. Vårt sexliv blev mycket bättre med min längtan efter sex med män som extra ingrediens. Det visade sig att hon är tokig i dp. Och jag är tokig i att ge en dp när vi är två i hennes vagina.
 

Anewworld1977

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har aldrig sugit av någon men provat att runka en äldre man på en strand en varm sommardag. Hade jag känt personen så hade jag gärna tagit den i munnen, jag var riktigt sugen. Är dock orolig för sjukdomar och vill därför träffa någon som jag, alltså ren, frisk och i en seriös relation men som söker en upphetsande hemlighet.
Vet dock inte hur lätt det är.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig sugit av någon men provat att runka en äldre man på en strand en varm sommardag. Hade jag känt personen så hade jag gärna tagit den i munnen, jag var riktigt sugen. Är dock orolig för sjukdomar och vill därför träffa någon som jag, alltså ren, frisk och i en seriös relation men som söker en upphetsande hemlighet.
Vet dock inte hur lätt det är.
Inte svårt. Du är relativt ung bland oss i samma situation och är därmed ganska attraktiv. Sex utan kondom på porrbio kan ge dig sjukdom. Diskret sex med en annan gift kille är nästan ofarligt.

Vi är många män som, trots att vi är heteronormativa och heteroemotionella, vill ha någon form av sex med män. Vi vill oftast göra det utan att riskera familj eller få besvär på jobbet. Det är samma för dig som den du träffar. Båda vill träffas diskret och säkert.

Efter att ha följt detta i nära 20 år (sedan min egen debut) så är följande ett bra sätt:
Skapa en profil på t ex bodycontact (.com) och sök upp någon i samma sits. Du hittar en dickpic som attraherar. Äldre män är lite lättare att få träff med än yngre vilka kan vara lite ängsliga och kanske backa ur.

Våga. När du väl har den i munnen så vet du. Inte innan.

Passa på under en jobbresa.
Lycka till!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Inte svårt. Du är relativt ung bland oss i samma situation och är därmed ganska attraktiv. Sex utan kondom på porrbio kan ge dig sjukdom. Diskret sex med en annan gift kille är nästan ofarligt.

Vi är många män som, trots att vi är heteronormativa och heteroemotionella, vill ha någon form av sex med män. Vi vill oftast göra det utan att riskera familj eller få besvär på jobbet. Det är samma för dig som den du träffar. Båda vill träffas diskret och säkert.

Efter att ha följt detta i nära 20 år (sedan min egen debut) så är följande ett bra sätt:
Skapa en profil på t ex bodycontact (.com) och sök upp någon i samma sits. Du hittar en dickpic som attraherar. Äldre män är lite lättare att få träff med än yngre vilka kan vara lite ängsliga och kanske backa ur.

Våga. När du väl har den i munnen så vet du. Inte innan.

Passa på under en jobbresa.
Lycka till!

Helt enig med @Stingray . Har liknande erfarenheter själv sedan 2008 när jag debuterade i vuxen ålder.

Trycker dock på en sak till - Sanitycheck med blivande lekkamrat. Träffas på neutral plan, helst utomhus och sök ögonkontakt..... Det säger mycket, därefter prata lite kort om vad ni vill göra och inte vill göra.
Känns det OK för båda, så kör på! Om inte, så vänder ni bara på klacken.

Det är sååååå värt att gå vidare med!

Lycka till!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Inte svårt. Du är relativt ung bland oss i samma situation och är därmed ganska attraktiv. Sex utan kondom på porrbio kan ge dig sjukdom. Diskret sex med en annan gift kille är nästan ofarligt.

Vi är många män som, trots att vi är heteronormativa och heteroemotionella, vill ha någon form av sex med män. Vi vill oftast göra det utan att riskera familj eller få besvär på jobbet. Det är samma för dig som den du träffar. Båda vill träffas diskret och säkert.

Efter att ha följt detta i nära 20 år (sedan min egen debut) så är följande ett bra sätt:
Skapa en profil på t ex bodycontact (.com) och sök upp någon i samma sits. Du hittar en dickpic som attraherar. Äldre män är lite lättare att få träff med än yngre vilka kan vara lite ängsliga och kanske backa ur.

Våga. När du väl har den i munnen så vet du. Inte innan.

Passa på under en jobbresa.
Lycka till!
Håller med till 100%!
Mycket bra skrivet, och håller också med om ”Sanity check”.

Tänk bara på att på BC och liknande forum finns det typ 1 vettig man på 10-20 idioter ;).
Skämt å sido, men det tar tid att hitta någon vettig som man kan gå vidare med. Du lär dig snabbt solla bort oseriösa eller de som inte passar dig till 100%.

Se det som en kul och upphetsande process och ha inte bråttom, det finns guldkorn där ute och en runk- och sugkompis som man litar på är underbart!
 
Toppen