Underkläder!!

Tyger

Medlem
Kön
Man
Lustigt nog just kommit hem efter julbord på jobbet. Dräkt (kjol + kavaj) var det som gällde. Det har jag fortfarande på mig men underkläderna är nere på bh + stay-ups nu igen, och trosgördeln ligger intill bildskärmen...

God natt till alla!
 

Blixt Grodon

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej fick två snygga bh + trosgördlar med push-up effekt i julklapp. Hon gillar att ha dom på sej! Jättelyckat! Tack för hjälp med tips.
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Jag har blivit pullad när jag haft trosgördel på mig ett par gånger. Det är rätt läckert. Tyget är så tjockt och hårt, så därför kan det visserligen bli litet taffligt... En bra gördel ska vara gjord med många sömmar så att tyget ligger dubbelt på flera håll (oftast just över fittan).

Men.... samtidigt är tyget så härligt slinkigt, och att gördeln har ett så stadigt grepp om mus o rumpa o alltihop gör att det blir något speciellt + att det känns lite extra för att det är lite skämmigt [:cool:] :oops: att ha trosgördel.

Jag blev smekt och fingerpullad i trosgördel första gången under "jullovet". Håller med - det känns absolut värt att göra om, o. killen verkade också tycka att det var litet kul.
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Ja, det var det - han kom på nåt enkelt (som jag inte tänkt på själv) nämligen att dra upp gördeln så mycket det gick, och så kupa hela handen över hela fittan. Inte alls dumt...
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Killen jag träffar nu älskar att titta på när jag tar mig min gördel. Det är väl det här att den måste lirkas upp över häcken som han tycker om att se, tror jag.
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
mmmmmmm han vill inte hjälpa till?? Känna efter att den sitter som den ska?

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 

Blixt Grodon

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Tyger

Killen jag träffar nu älskar att titta på när jag tar mig min gördel. Det är väl det här att den måste lirkas upp över häcken som han tycker om att se, tror jag.

Det där tycker jag också är bland det bästa, men även när hon bara går omkring i behå och trosgördel och gör vanliga saker, stryker sina kläder eller nåt..
 
Toppen