Utforska anal onani

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter försatsen ska du bara ha 6-7 cm inne!
Tryck dildon mot magen…5 min så kommer du…
Precis så jag försöker, provade senast i går morse. Det kommer till en gräns och där stoppar det och sedan måste jag hjälpa till genom att runka. Otroligt skönt det också naturligtvis.
Jag gör ett nytt försök idag igen:giggle:
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag har butplug från 2,5 cm till 5 cm. Har tränat röven ökat successivt snart klarar jag 5an. Det är skönast med en 3,5 plug, men vill träna upp så 5an känns skönt också. Skam den som ger sej
Nu ett år senare har jag stretchat anus ganska rejält. Idag börjar jag med buttplug 5 cm diameter som upp värmning sedan buttplug 6,2 cm, tar den med en liten grimas . Nu har jag en ny buttplug som har 7 cm diameter som jag testat och Idag gled den in med ett litet suck och grimas. Och även fick in Fanta pet flaska 0,5 liter. Ska leka lite i helgen med buttplugen och pet flaskan. Sen blir de nog någon månad vila. Vågar jag öka storleken mer?? Jag får en bizzar kick av att stretcha röven ❤❤.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Rövhålet är en muskel som inte tar skada av att stretcha om man tar det sakta och försiktigt.
Visst tar den skada av för mkt stretch. Risken är överhängande för att du får problem med att inte kunna hålla tätt längre upp i åren. Nu vet jag inte hur gammal du är, eftersom du inte vågar ange din ålder, men jag rekommenderar dig att tänka till... Äldre/gamla människor kan få problem med det även utan stretch. Då kan man lätt räkna ut hur det blir med en förslappad ringmuskel.
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu ett år senare har jag stretchat anus ganska rejält. Idag börjar jag med buttplug 5 cm diameter som upp värmning sedan buttplug 6,2 cm, tar den med en liten grimas . Nu har jag en ny buttplug som har 7 cm diameter som jag testat och Idag gled den in med ett litet suck och grimas. Och även fick in Fanta pet flaska 0,5 liter. Ska leka lite i helgen med buttplugen och pet flaskan. Sen blir de nog någon månad vila. Vågar jag öka storleken mer?? Jag får en bizzar kick av att stretcha röven ❤❤.
Jag tycker du skal köra på och du behöver inte vara rädd. Känns så skönt att stretcha! Och et STORT öppet och slappt rövhål är så sexig att kolla på och leka med!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst tar den skada av för mkt stretch. Risken är överhängande för att du får problem med att inte kunna hålla tätt längre upp i åren. Nu vet jag inte hur gammal du är, eftersom du inte vågar ange din ålder, men jag rekommenderar dig att tänka till... Äldre/gamla människor kan få problem med det även utan stretch. Då kan man lätt räkna ut hur det blir med en förslappad ringmuskel.
Kan bara tala för mig själv men jag har verkligen inte problem trots att jag använder mycket stora dildos. Tror det bara är en myt att man blir slapp. Så länge det är frivilligt och inte gör ont.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kan bara tala för mig själv men jag har verkligen inte problem trots att jag använder mycket stora dildos. Tror det bara är en myt att man blir slapp. Så länge det är frivilligt och inte gör ont.
Nu kanske du inte har problem, men hur blir det längre upp i åren när muskulaturen förslappas naturligt?
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag har butplug från 2,5 cm till 5 cm. Har tränat röven ökat successivt snart klarar jag 5an. Det är skönast med en 3,5 plug, men vill träna upp så 5an känns skönt också. Skam den som ger sej
Jag köpte en butplug på 6,2 cm tjock. Tidigare har jag stretchat anus med först 3,5 cm som kändes skönt, sedan började jag med 4,2 cm pluggen som gick in med en liten grimas. Efter det kom 5,2 pluggen som är lite mjukare och med grövre hals ,den har jag stretchat upp anus så mycket att den glider in utan grimas. Idag kom 6,2an med posten, ett riktigt monster tyckte jag.. Måste prova den.. Började som vanligt med 3,5an och vidare med de andra i tur å ordning, nu var det monster pluggen tur. Smörjer duktig med glider och börja trycka på, efter en halvtimme så satt den på plats. Öm i röven men mallig av att kunna ta imot den.. Den har en tjock hals på 4,5 cm, mäktigt att vandra runt hemmet med . Vad blir det här näst, vågar man pröva något stör
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
När man tror att man har nåt maxat på hur mycket man kan stretcha röven försöker man lite till.. När 6.2 cm diameter glider in väl smörjad in i röven ska man inte pröva något lite större? Så gjorde jag beställde en något större.. 7,2cm i diameter som har kommit.... Med en midja på 5 cm. Ett monster tycker jag, men skam den som inter ger sej.. I helgen börja jag som vanligt med 5an å sedan 6,2an, när allt känns ok men min röda 6,2 butplug ska jag inte försöka med monstret 7,2 cm.... Det gjorde jag och det tog ett tag med tvivel och ångerst innan den gled in... oohhaw vilken känsla de va, fast det va lite svårt att gå med monstrer i röven... Kanske den blir favoriten i framtiden. Ska kolla hur stor storebror är, kanske 8 cm i diameter.. Nu går Pepsi pet 0,5 liter in helt okej... Och röven håller tätt, funkar som vanligt.. Jag får en kick av att stretcha röven... Testa gärna själva..
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Skulle också vilja ta större. 5.5 cm mjuk dildo är nog max. Har en soft silicone plug den går in. Men jag använder hellre en dildo som jag bottnar med. Runt 5 cm soft dildo är det jag skall skaffa nästa gång. Skulle vilja ta min monsterdildo 6.5 cm men den är för hård. Föredrar intensivt knull med dildo och sen våldsam assgasm där man blir helt utslagen efteråt. Eller ännu bättre en saftig kuk som fyller mig.
Jo, slapp blir man inte. Knulla på!
Manya
 

hårig man

Medlem
Kön
Man
Nån mer som gillar att trycka upp pungen i röven? Älskar den känslan fast kräver att man är rejält uppmjukad först.
 

rider1913

Medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja tala om själva analhålet. Genom idogt tänjande kan man få ett väldigt sexigt stort analhål med krage. Det är jätteskönt att titta på och att runka till. Jag försöker att skapa mig ett eget, men det går sakta. Jag är uppe i en dildo på 45mm och en krage börjar bildas. På Xhamster har jag hittat en man som har lyckats bra.

https://xhamster.com/videos/my-destroyed-asshole-8473702

När han ligger och runkar kuken och dildoknullar analen samtidigt så blir jag jättekåt. Jag ser hans sexiga anal och ser dildon lätt glida ut och in. Jag riktigt känner själv hur skönt det är. Han har en anal som man kan kalla "mancunt".
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
När han ligger och runkar kuken och dildoknullar analen samtidigt så blir jag jättekåt. Jag ser hans sexiga anal och ser dildon lätt glida ut och in. Jag riktigt känner själv hur skönt det är. Han har en anal som man kan kalla "mancunt".
Sorgligt att se att man medvetet vill förstöra sig på det sättet. Han behöver kirurgiskt återställa ändtarmen och det ska nog du också tänka på innan det är för sent.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej undrar vad ni andra kör med för glidmedel? Själv kör jag med x lube och är jäkligt nöjd med det. Det är ett pulver man blandar med vatten. Ger bra glid och gör att större leksaker kan glida in lättare än med andra glid jag har provat faktiskt. Kan ta leksaker som jag inte har klarat tidigare utan större svårighet nu tack vare x lube.
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Använder ACO glidslem som glidmedel, den enda som jag inte känner irritation av.
När jag/vi använder dom större leksakerna så smörjar jag in dom med vaselin först och sen glidslem utanpå. Överlägset det bästa jag provat.
 

solanaken6

Medlem
Kön
Man
Jag är väldigt känslig i rumpan. Kör analdusch regelbundet för att vara fräsch på insidan. Gärna två fingrar inne när jag onanerar. Använder buttplugg, i ett par tajta jeans eller på nakenstranden, min blå diamant, mysigt ligga på magen med särade ben och visa vad man har. Smörjer ofta in analen för att den ska vara mjuk, len och dofta gott.
 
Toppen