Vad gör alla egentligen?

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
66 år och pensionär sedan tre år tillbaka i på Måndag. Gillar att lyssna på musik och har börjat motionera och gillar att runka både mig själv och andra, men helst då någon med stor kuk, så finns det någon i Nyköpingstrakten som ser bra ut och har en stor fin rakad kuk som vill bli runkad av en kille så hör av dig så kanske det blir något.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
59 år.
Fastighetsskötare.
Gillar kvinnor och män..
Älskar att Runka/Knulla/Bli Knullad/Suga/ Bli avsugen/slicka/Bli slickad...
Ja, ni fattar...;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..inte mkt om sanningen ska fram och det ska den ju alltid även om sanningen iofs aldrig är sann..

f d kulturarbetare (m m) numera f-tids-pensionär (75 .. f´låt 57 år..)..

..jaja man har inte roliare än man gör sig - men att sitta näck framför datorn skulle aldrig falla mig in - jag är en Gentleman!:rolleyes:
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
39, sambo, två barn, jobbar inom marinbranschen.
Bisexuell innan vi träffades för åtta år sedan.
Upplevt både det ena och det andra härliga med den kvinnan. ;)
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
56 år. Cnc operatör. Har haft förhållande. Lever singel.. Inga barn. Gillar kvinnor.. Men gillar att runkchatta med andra killar om sex. Rätt härligt. Även vore häftigt att runka ihop med någon irl.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
24 år och evighets - student verkar det som, men skall väl sluta samla poäng och börja jobba snart. Bosatt i Västra Sverige och har lite kinks med age-play (legal) som passar in i detta forumet. När jag läser allas ålder så blir jag lite som en spinnande katt.

Sex har jag med person och inte kön, gillar rough och mycket dirty talk, att bli kallad för diverse saker samtidigt som jag får lite smisk och kuk är aldrig fel!

Tack till alla jag skriver med, älskar era svar och inlägg.
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
58år, kör för Taxi Stockholm, gift med en kvinna men har lite egen tid här.
Tycker gay-light, lesbiskt och bi är lite häftigt, när modellerna är 25-40 typ.

Snackar gärna med likasinnade, cammar om tillfälle ges och bangar inte en irl - där vi hjälper varandra fysiskt...... :)

Läser en del noveller och skriver egna om summan av alla fantasier, t.ex Umgängesklubben
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
En bit över 40. Frugan något år äldre.
Inga gemensamma barn. Kör egen firma sen många år tillbaka.

Spelade hockey förr i tiden.
Nu blir det mest bra vin o god mat:D

Gillar allt som har med sex och onani
Frugan gillar att knulla unga grabbar då o då o jag protesterar inte för då brukar jag antingen passa på att kolla på eller vara med och har man riktig tur lyckas man landa nån liten tjugo-nånting slampa som man får rasta sig i o sen komma hem å skryta för frun ;)

Ibland runkas det ihop med nån runkpolare. Kan även slicka röv o suga kuk om man får feeling...:)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Sambo och jobbar på kontor i Stockholm. Fast just nu hemarbete för oss båda.
Blir tyvärr mindre snusk när man inte är ifrån varandra något. Och så är det en hemlis att jag gillar att runka och kåtsnacka med andra ;)
 
Toppen