Vad gör alla egentligen?

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
59 år och jobbar inom metallindustrin. Gift med utflugna barn.
Hänger här då och då, men mest när jag vaknar på nätterna och inte kan sova utan behöver en "sängfösare".
Blir en del runk som sagt. KIK finns och även mitt nick på Xhamster där jag oftast finns. Alltid lite roligt med lite kåtsnack medan man håller på.
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Hej är också gift men i princip svältfödd på sex, men ofta kåt och runkar ofta till noveller eller filmsnuttar. Är 59 år hetero men tycker kuk är sexigt och sprut.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
44 år här. Lever ett frigjort bög-liv i sus o dus och knullar och suger minst en ny kuk varje helg...:whistle:

Eller näe så imponerande är inte mitt sexliv. Jag bor 6mån i Göteborg, 6mån i USA. Jag jobbar hemifrån som frilansande grafiker, så jag har rätt mycket tid över för mig själv och mina drifter - och så klart kan jag resa obehindrat.

Skulle aldrig falla mig in att skaffa barn. Det är en fotboja jag inte behöver.

Har partner men är polyamorös och har sex med vem jag vill... vilket inte nödvändigtvis leder till så mycket sex som man kan önska eller vänta sig. Annars är livet ganska bra. Perfekt jobb nu under corona-pandemin. Lätt att isolera sig.
 
Last edited:

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
52 år och egenföretagare. Gift med barn men det blir inte mycket sex hemma. Reser mycket i jobbet med många hotellnätter och runk till porr på kvällarna. Visar mig gärna i cam för tjejer när jag runkar och sprutar, ibland på chaturbate så även killar kan se... Älskar nylonstrumpor så tar på mig det ibland vid mina onani stunder.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
40+ och jobbar på bank. Sexigt va!?
Gillar träning och mat. Har en storbystad sambo och vi har bra sex, men i mitt tycke för sällan. Runkar i princip så ofta jag kan och gillar att hålla på länge och kolla på porr, allt från snygga tjejer till sprutande kukar. Älskar att leka med snoppen och även andras.
Enormt häftigt att då och då runka med andra killar, och suga kuk är min favorit!
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
40+ och jobbar på bank. Sexigt va!?
Gillar träning och mat. Har en storbystad sambo och vi har bra sex, men i mitt tycke för sällan. Runkar i princip så ofta jag kan och gillar att hålla på länge och kolla på porr, allt från snygga tjejer till sprutande kukar. Älskar att leka med snoppen och även andras.
Enormt häftigt att då och då runka med andra killar, och suga kuk är min favorit!
Den banken skulle man ju besöka, kan ju bli spännande
 
D

Deleted member 26814

Gäst
40+ och jobbar på bank. Sexigt va!?
Gillar träning och mat. Har en storbystad sambo och vi har bra sex, men i mitt tycke för sällan. Runkar i princip så ofta jag kan och gillar att hålla på länge och kolla på porr, allt från snygga tjejer till sprutande kukar. Älskar att leka med snoppen och även andras.
Enormt häftigt att då och då runka med andra killar, och suga kuk är min favorit!
Kan det vara Spermabanken du jobbar på?
Då skulle man ju vilja göra en insättning där...
 
Toppen