Varm sommardag klädd i sportshorts, T-shirt och sandaler sitter på tåg med en kåt kvinna bredvid mig som inte kan kontrollera sig. Hon smeker mina lår och för in handen under mina shorts och tar ett stadigt tag om min kuk. Hon drar upp sin korta kjol och hon har inga trosor så hennes våta fitta syns helt. Hon tar min hand och trycker den min sin fitta, jag kan känna hur hennes blygdläppar sväller. Hon tar fram min kuk och pung helt och börjar runka mig. Flera andra passagerare står nu och tittar på oss, ett gäng tonårstjejer filmar med mobilerna, en ung kille har en kraftig erektion som syns under hans byxor. Jag masserar hennes fitta och hon stönar högt, min kuk är stenhård och blänker av försats i solen som skiner in genom fönstret. Hon får orgasm och jag känner hur hennes fitta pulserar. Jag kan inte hålla emot längre och min orgasm får min sperma att spruta högt medans alla tittar på min kuk. Den unga killen har en stor blöt fläck på sina byxor och är röd i ansiktet, en av tjejerna har sin hand innanför byxorna och stönar. Sitter och njuter med kuken hängande utanför shortsen droppande av sperma. Passagerarna sätter sig igen, bara den unga killen står kvar, och han är hård igen.