Vad sprutar du till?

S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Jag gilar när två killar suger varandra i 69:a och båda sprutar i munnen då går det för mig och jag sprutar massor.
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Jag gillar också att titta på film där en ensam kille runkar, helst utomhus och då sprutar jag samtidigt som han på filmen.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Oftast när jag runkar ser jag samtidigt på porrfilm, och då försöker jag tajma mitt sprut med mannen i filmen. Helst ska kvinnan runka av mannen tills han får utlösning. Tänder extra om hon har långa målade naglar. Men sen jag skaffade en FleshLight använder jag nästan bara den. Den är så skön att använda, speciellt när man skruvar åt den helt så suget blir maximalt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hmm jag gillar läckra brudar i latex...
lite goa rakade trånga svullna fittor
lite skönt rumpknull:p
sen en stor kuk som sprutar i MASSOR över tjejen
eller tjejerna

då kan jag inte hålla tillbaka längre

börjar bli mer å mer intresserad av wetsex.. när tjejer kissar ner män eller varandra..:oops:




Doc: Frågan e fri
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

Hmm jag gillar läckra brudar i latex...
lite goa rakade trånga svullna fittor
lite skönt rumpknull:p
sen en stor kuk som sprutar i MASSOR över tjejen
eller tjejerna

då kan jag inte hålla tillbaka längre

börjar bli mer å mer intresserad av wetsex.. när tjejer kissar ner män eller varandra..:oops:




Doc: Frågan e fri

Måste faktiskt hålla med Doc H.Blir ganska upphetsad av att se wetsex. Har en videofilm där de sista cenerna är en tjej som kissar på en annan tjej som blir knullad

Keep on going!!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är härligt att läsa att man inte er ensam om att runka kuk, jag läste at Sprutkuken blir kåt på att se två killar suga av varandra. Det är en ganska orginalt och en pirrende tanke som gör mig kåt.:)

Kåt
 

kåt_kille_30

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir ruskigt kåt av att se när killar kommer i fittan, och man får se satsen rinna ut ur fittan. Även analsex är jävligt upphetsande, skulle själv vilja prova analsex, men flickvännen vill inte prova.
 

Lill-Snorre

Ny medlem
Kön
Man
gillar helst att sputa till tjejsex. men helst ska det inte vara sådär överdrivet pang-på-här-i-studion, utan det ska kännas som det faktiskt inte är någon porrfilm. åh, va svårt det är att förklara!! hoppas ni förstår :D

gärna med söta, lite blyga tjejer :)

annars är det fantasier om diverse kvinnliga i bekantskapen som får det att gå. :)
 
G

Guest

Gäst
Jag blir mest kåt av att se tjejens ansiktsuttryck och höra hennes andhämtning.
 

Sebastian.S

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar spruta till riktigt kladdiga ansiktssprut på söta unga tjejer. Helst ska hon bli helst glacerad. Tycker även om att komma till sekvensen när en stor kuk pressas in i en trång stjärt.
Annat som jag kommer till är kladdiga avsugningar med massor av dregel. Hon ska gärna få kväljningar.
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
När killen kommer över fittan eller munnen eller när man ser en ny knullad fitta och sperman rinner sakta ur.

snurre
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tycker det är härligast o spruta när porrisen i filmen sprutar om jag ska vara ärlig...Tycker mest om att komma när någon porris sprutar ner någon riktigt skön röv o slaskar ner dne riktigt ordentligt, sånt e riktigt tungt nice..

Sen sprut på bröst/mage e oxå härligt tycker jag. Lår o ben o alla kvinnliga kroppsdelar är härligt..Men sånt som sprut på rygg gör mig inte direkt tänd, övriga kvinnliga kroppsdelar är okej, men helst sköööööna rövaaaaar med eller utan stringtrosor på :D

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 
Toppen