Vad sprutar du till?

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar spruta om det är två tjejer som har analsexasså smeker och slickar varandra i rumpan, eller en snygg tjej med rund sexig röv som smeker sig själv i analen.

Halloj!
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Utan att försöka vara tjatig så måste jag hålla med trådstartaren. Sprutar helst när tjejen blir nersprutad på filmen. Riktigt härligt.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Hej!
Jag sprutar till s k handjobs d v s kvinnor som runkar män så att sperman sprutar, det bästa jag vet är när det sprutar häftigt och jag ser att en kvinna ser en utlösning.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Hej!
Jag sprutar till s k handjobs d v s kvinnor som runkar män så att sperman sprutar, det bästa jag vet är när det sprutar häftigt och jag ser att en kvinna ser en utlösning.
Handjobs äger! :D Älskar att se en tjej runka en kuk ordentligt tills det sprutar.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att spruta till såväl sköna samlagsscener, gärna där tjejen rider killen, som killar som sprutar kraftigt i tjejens ansikte eller över brösten.
 

Nate Dogg

Ny medlem
Kön
Man
När jag sprutar ska kuken vara i slynans mun eller röv.

Alternativt att han (eller gärna flera) runkar av sig på henne.

Om jag kan hålla mig alltså ... så att jag inte sprutar direkt när hon vickar på arslet och drar ner byxorna i början av scenen [}:)]
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
jag tror att det kan vara så att vi tänder och sprutar samtidigt när tjejerna får ta emot satsen i ansiktet eller när det rinner ur munnen på henne för att vi har en dröm om att själva få göra det men åtminstone jag har aldrig träffat en tjej som har velat vara med om det men vad vet jag det kanske bara gäller mig
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Jag brukar runka till en saftig P-rulle. Att se en blöt fitta bli knullad och slickad så att det rinner ur tjejen eller en skön avsugning följt av ett mega sput över brösten och fittan, det är nam nam för min fantasi. Och sen se sig själv spruta samtidigt, i bland högt upp på mitt eget bröst. MMMM härligt !!!:p
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag brukar spruta om det är två tjejer som har analsexasså smeker och slickar varandra i rumpan, eller en snygg tjej med rund sexig röv som smeker sig själv i analen.

Halloj!
Samma här. 2 tjejer som knullar varandra får mig att spruta. En tjej som onanerar blir sprutar jag också av och när dom störar riktigt härligt.

Och när en tjej får en fontän orgasm så att det sprutar riktigt mycket det gör mig så jäkla kåt. Det är så härligt att se så att man blir avundsjuk. :p:p
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
när en tjej stönar högt, (verklighetstroget, inte skrik) då jävlar kommer jag ordentligt,privat som till film
 
M

Mr.Slak

Gäst
Jag älskar att spruta till scener där tjejer poserar i sexiga underkläder.... helst att brudarna visar röven och när man ser fittan puta ut sådär fint och sen så gillar jag att runka till lebbscener.
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
SKönast är det att spruta när porrstjärnan i filmen sprutar.
Föredrar att spruta till skink/rövsprut scener där kvinnan ifråga får hela sina skinkor nerslaskade, det är riktigt grisigt härligt när man råkar komma i exakt samma sekund som porrisen. :D känns som om man sprutar ner den själv då [:0]:):D
 
K

KallaFakta - spärrad ej 18

Gäst
jag brukar ibland söka på google efter snygga tjejer, kollar jag på bilderna och runkar samtidigt [:eek:)] så sköönt
 
K

KallaFakta - spärrad ej 18

Gäst
brukar ta jävligt porriga bilder från internet och runka te dom :D
 

Grabben81

Medlem
Kön
Man
tajmar fan alltid sprutet till killenssprut!! ;)
tycker de e läckert när killen stönar lite oxå av nån anleding.. hehe
 
S

sperman91 Ej 18

Gäst
Ja kollar bara på Gay porrfilm så ja sprutar till när killarna sprutar i filmerna!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blir väldigt upphettsad tidigt i p-rullen för jag täner på när killen (eller tjejen) kommit till trosorna och smeker fittan genom de tunna våta halvgenomskinliga trosorna.
Fortsätter det sedan med att man lirkar trosorna åt sidan (eller har trosor med öpppning) innan själva knullcenerna börjar och behåller dem på under gökat blir jag extremt kåt! Skulle det sedan fortsätta med att killen drar ut kuken och tömmer sin satts på hennes trosor sprutar jag garanterat (om jag inte gjort det tidigare i filmen).
Men tyvärr brukar filmerna bara komma till att man drar ner kjolen eller byxorna ser en glimt av trosorna sen byter man kameravikel och tro det eller ej då har trosor och andra underkläder dematerialiserats och försvunnit på några millisekunder och hela filmen är i mitt tycke förstörd...Suck!
 
Toppen