Vad tänker ni på när ni onanerar

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Vad är det vanligaste ni fantiserar om när ni onanerar. För mig är det analsex.
Jag tänker ofta på en händelse i min ungdom. Mitten av 80-talet. Jag hade varit på båtmässan och träffat en kille som sålde tavlor. Jag ville att han skulle komma komma hem så jag fick testa hemma. En snygg prydlig välklädd kille. Jag kände en skön längatan hela dagen, den där sköna känslan av längtan. Vi tittade på tavlorna höll upp dem mot väggen och jag sorterade jag bjöd på kaffe och bullar och vi satt bredvid varandra i min soffa och pratade, vi kom in på livet om vi hade tjej osv. Jag kände de hur jag växte i mig jag blev större och mer och mer sugen. Jag råkade lägga min hand på hans lår och kände något skönt styft med fingrarna, jag höll kvar handen, han lät den ligga kvar. Jag trevade med handen det kändes skönt och spännande i mig. Han flyttade sin hand till mig mellan mina ben jag kände hur jag började andas tungt. Jag kände mig glad lycklig jag längtade.
Jag har kvar tavlan än idag den är en skön symbol för mig. Det finns en fyr, min symbol för hans sköna fina varma sprutande kuk. Det finns ett segelfartyg min symbol för mig och mitt liv som en vilsen pojke på det stora livshavet. Det finns en flygande fågel min symbol för alla sköna kvinnor i världen som lockar mig mig men tyvärr låter det stanna vid en längtan för mig. Jag tänker nästan varje dag på den här killen om det blivit han och jag och ett härligt sexigt liv.
 

Anders11

Medlem
Kön
Man
Att ta min första ex till porrbio i höga lackstövlar fishnet, stram svans i de långa blonda håret med en kort topp och visa upp henne för gubbarna med benen brett isär så dom ser allt .. och att hon knullar suger etc o jag filmar o vi kollar på filmen o har sex sen .
 

Kramer

Medlem
Jag har en fantasi om att jag har tio kvinnor framför mig med ögonbindel. Dom vet inte vem jag är hör och nu men vi känner varann annars. Dom här tio byts någon ut ibland efter vad jag är sugen på. Dom står ofta på alla fyra åt samma håll och jag smeker dom och gör lite vad som med dom. Inga elakheter alls. Knullar och pullar. Ofta med olja. Mitt egna lilla harem.
 

Johanna

Aktiv medlem
Tänker på en manlig massör som utför helkropps massage och där man både ser och känner hur han blir kåt och vågar ta för sig av min kropp och låter mig njuta. Efter en stund klär han av sig och låter sin kropp glida mot min.

Jag putar upp med rumpan som en invit och låter han glida in<3
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänker på en manlig massör som utför helkropps massage och där man både ser och känner hur han blir kåt och vågar ta för sig av min kropp och låter mig njuta. Efter en stund klär han av sig och låter sin kropp glida mot min.

Jag putar upp med rumpan som en invit och låter han glida in<3
Oj...en våt dröm för mig som massör...
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Att runka, eller bli runkad av en tjej, inför kvinnliga åskådare. Att höra deras skratt/utrop och se deras olika reaktioner (glada/förvånade/ äcklade etc) när jag inte klarar av att hålla inne sprutet längre utan lägger av en monstersats.
Fantiserar såklart också om att bli påkommen av en eller flera kvinnor när jag runkar…….
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Tänker på saker som jag inte varit med om men som lockar, analsex både ge och ta (man/kvinna) runka och bli runkad av någon killkompis.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man

VSOP

Medlem
Kön
Man
Tänker sällan så mycket när det är runkstund

Gillar att kolla porr, antingen gangbang eller kladdig deepthroat. Mycket glidmedel på kuken och gärna lite poppers för extra kåtkänsla!

Däremot brukar jag tänka på söta tjejer och vackra kvinnor precis innan jag somnar…
 
Toppen