Vem har sexigaste kuken?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Roligt tråd kan någon säga också vem som har sexigaste slidan, kan vara svårt men själv gillar jag håriga kvinnor.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag skulle nog välja mellan två kvinnor Helen och Emma, tänker inte skriva några efternamn men jag kan säga så mycket att de inte är porrstjärnor. Jag har sprutat i båda men eftersom båda har barn och jag inte är fadern är jag långt ifrån ensam.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag gillar Jay Rocks kuk och han kan spruta flera gånger i samma scen och hans filmserie som heter JaysPov är helt underbar där han knullar söta tonårstjejer på temat familj/stepbrother/stepfather.En till kuk som gärna sprutar flera gånger i samma scen är George Uhl :)
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Läste att många unga kvinnor åker till Turkiet och het kosmetisk operation i under livet tex förminskar blygdläpparna.
Det är sjukt medicinska skäl är okey.
Men annars har aldrig sett några bröst eller slidor jag inte gillat, huvudsaken är att kvinnan är renlig. Kanske borde var på en annan tråd men jag skrev mina tankar här.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
När det gäller otroligt vackra fittor så vill jag nämna 3 stycken tjejer först naken modellerna Katya Clover och Maria Ryabushkina och hon går även under namnet Melena Maria Rya och till sist en av mina favorit tjejer inom porren Kiara Cole. :love:
 
Toppen