Vet din partner om att du onanerar?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om jag hade en tjej så skulle jag gärna vilja att hon visste det och gärna tvärt om också. Tänk såhär... Tjejen berättar på kvällen "-vet du vad jag har gjort idag, jag smet iväg och onanerade lite på jobbet idag" Det skulle väll inte vara fel, och kanske se vem som är mest vågad ;):p
 
Kön
Man
Klart hon vet..! senast igår satt ja och min flickvän och pratai telefon och så när vi pratat en stund sa hon att hon skulle gå och ha det gott med sig själv och tänka på mig:p:p tycker det är kul att höra e väldligt upphettsande..!

när vi sover hos varandra så brukar d ofta börja med att någon av oss ligger med handen innanför underkläderna eller som i fredags när hon heltplötsligt tog av sig helt naken och börja smeka sig när vi låg i sängen och kolla på film...!

någon som vill snacka sex..! olika tips och trix för att sexet blir bättre skriv i göstboken..!:D
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Ja absolut vet han det, ibland gör vi det tillsammans och ibland var och en för sig. Jag tänder oerhört på tanken att han runkar och tittar gärna på om tillfälle ges :p
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Vet och vet. Vi har aldrig talat om det men det fattar hon väl att man gör. Jag är säker på att hon gör det också.
Kanske dags att ta upp ämnet. Enda jobbiga är frågor om vad man fantiserar om, det är ju inte alltid om henne....
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Det vet han! Har alltid varit något självklart att man onanerar. Däremot tycker jag att man kan "spara sig lite" till den andra om man t ex ska ses på kvällen. Vi onanerar tillsammans ibland, men jag föredrar nog att göra det ensam eller att han smeker mig.
 

posimisten

Ny medlem
Kön
Man
Japp, det vet hon. Och så länge det inte inkräktar på vårt sexliv, är det helt OK.
Hon gör det också och det tycker jag är OK, och ibland gör vi det tillsammans och det är mycket OK :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
japp men tyvärr är hon inte så mycket för att titta på om det inte då är under själva sexakten förståss då gillar hon det,annars verkar hon mest bli lite blyg o skämmas lite när hon "kommer på mig"
 

JD88

Ny medlem
Kön
Man
Japp, det vet hon. Fast inte så mycket som jag verkligen gör. :)
Hon gör det själv och säger det alltid till mig. - Nu har jag onanerat, säger hon. :D Många gånger gör vi det tillsammans och det är nice.
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Det är inget som vi direkt pratar om men visst förstår hon väl det. Så vitt jag vet så onanerar hon inte särskilt ofta själv, det är helt enkelt inte hennes grej. hon förstår nog dock inte hur ofta jag gör det och att jag tittar på en del porr, det skulle hon nog inte ha så stor förståelse för.
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Vet och vet, vi har aldrig pratat om det. Men jag förutsätter att hon gör det själv och jag är ganska säker på att hon fattar att jag gör det.

Fast jag känner att det är dags att börja ta upp ämnet, har känt att det varit lite tabu från hennes sida men jag har säkert fel.

Men... Det som bromsar är kanske att man vill hålla vad som gör en kåt då man onanerar hemligt, det skiljer sig helt från vårt IRL-sex. Två olika världar som fungerar bra som de är, jag vill inte rubba en balans som fungerar.
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
ledande fråga: Är det inte lite naivt att tro att ens respektiva INTE vet om att man onanerar?
 

BigO

Medlem
Kön
Man
Hm.. känns som allt redan e sakt. men hon vet! och jag vet att hon gör d... ja ligger i lumpen just nu så vi brukar se vem som gjort d mest under tiden jag vart borta! rätt kul faktiskt. hon brukar "vinna" fast jag e den "kåta" i förhållandet!

konsit![:eek:)]
 
Toppen