Vet din partner om att du onanerar?

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo vet inte om att jag runkar så mycket som jag gör.
Rättare sagt så blir hon till och med sur och grinig bara vid tanken på att jag lär göra det.
Hon själv säger att hon inte får ut något alls av onani på egen hand, men jag själv njuter minst lika mycket av långa runksessioner med edging som av sex.

Och jo - vi har gett och bra sex tillsammans men man måste ju ta hand om sig själv också.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej. Frun skulle storkna om hon fick veta att jag onanerar minst ett par ggr dagligen och sprutar 3-5 ggr i veckan av egen handaverkan.
Men med tanke på att hon vet sedan gammalt (50 år) att jag vill ha sex ofta och att vi numera av olika anledningar inte har sex med varandra mer än 1-2 ggr varannan månad, så borde hon kunna räkna ut att jag tillfredställer mig själv däremellan. Själv onanerar hon troligen aldrig, då det inte varit något hon ägnat sig åt i yngre dar heller....
 

Couple 006

Välbekant medlem
Ja min fru vet om att jag runkar ofta när vi båda jobbar iväg i perioder… därför tar vi många sköna bilder på henne naken som hon gärna vill att jag runkar till och gärna berättar för henne hur kåt hon får mig . Är så skönt att runka till hennes bilder och vet att man kommer att berätta för henne hur skönt det är. :)
 

Couple 006

Välbekant medlem
Ja min fru vet om att jag runkar ofta när vi båda jobbar iväg i perioder… därför tar vi många sköna bilder på henne naken som hon gärna vill att jag runkar till och gärna berättar för henne hur kåt hon får mig . Är så skönt att runka till hennes bilder och vet att man kommer att berätta för henne hur skönt det är. :)
Hon vet också om att andra män här blir kåta på hennes bilder :)
 

Couple 006

Välbekant medlem
Antar att ni lever i en annan generation än jag gör....
Vi lever i ett skönt parförhållande men har i många år jobbat mycket borta i perioder så kom det bara upp att det hade varit skönt att ha några härliga bilder att se på och sånn blev det.. blev bara bättre när hon gillade att jag berättar för henne och när hon fick höra att andra män också blev kåta på henne så blev det mer bilder :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi lever i ett skönt parförhållande men har i många år jobbat mycket borta i perioder så kom det bara upp att det hade varit skönt att ha några härliga bilder att se på och sånn blev det.. blev bara bättre när hon gillade att jag berättar för henne och när hon fick höra att andra män också blev kåta på henne så blev det mer bilder :)
Min fru skulle aldrig gå med på att bli fotograferad naken. Än mindre att visa dem för andra... Och att ta smygbilder är kränkande och olagligt...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte riktigt vad jag skall svara är just nu ensamstående, men alla jag varit tillsammans med har erkänt att de pillar på sig själv och fick veta att jag runkar.
En kvinna ville inte vara tillsammans med mig om jag gjorde det själv ibland, vet inte varför men ibland vill jag ta hand om det själv även om man är i ett förhållande.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jo då hon vet, kanske inte riktigt i vilken omfattning samt att jag gillar att runuka i flera timmar. Vi har bra sexliv på egen hand samt att vi har ett bra sexliv tillsammans. Vi kollar en del porr tillsammans, så jag behöver inte vara orolig att hon kollar min surfhistorik.
 

Both

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
I vårat förhållande är vi helt öppna med självbefläckelse :p. Kanske inte alltid behöver prata om det. Förr hjälpte vi nog varandra mer än vad vi gör nu, vi känner båda två dessutom inte för sex lika mycket som förr. Men det går upp och ner. Saknar dock tiden när hon såg mig med ett hårt stånd och tog mig i sin mun till sprut.
 
Toppen