Vilka porrbio finns i Sverige?

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Videosnopp..shopen hade vi ju här i GBG , men nu heter det ju Vuxenkul vars ena bio ligger vid Hj Brantingsplatsen ungefär, det skall öppnas en till har det tjötats om länge nu (var där och inspekterade för nåra månader sedan och då spikade & borrade dom för fullt för att öppna en ny liten bio kombinerad m en shop m sextoyz och dvd:s) och den ska ligga i Vuxenkuls gamla lokal vid Backabergömotet eller vad det nu heter. De har äv (i samma kvarter) öppnat en snobbutik (Vuxenkul De Luxe) m enbart sexartiklar, alltså inga porrvisningar eller köp av snuskdvd:s...:cautious:

Lyfter på min obefintliga stetsonhatt för Vuxenkuls ägare "Kong" Christian som när alla andra sexbutiker stänger igen gör precis tvärtom - öppnar nytt . . . hoppas dom får ihop det ekonomiskt bara , är också så jävla trött på att allt bara ska finnas på nätet numera. Snart finns ju inget "irl" längre - och pandemiskiten gör det ju inte bättre . . .
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Christian & co. har la zzzomnat . . . men dom påstod den nya bion skulle STÅ klar i sommar så jag får välan dra mig dit och kolla . . . :oops: sexchatten har jag ingen koll på .
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Hjalmar Branting (1860-1925) var vårt lands första socialdemokratiska statsminister. Vad hade han sagt om Magda? Kanske hade han dreglat lite . . . jag dreglar bara över Nooshi och Ebba som är dom enda sexiga i politiken . . . undras om dom finns som sexdockor hos Vuxenkuk?:cautious:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Videosnopp..shopen hade vi ju här i GBG , men nu heter det ju Vuxenkul vars ena bio ligger vid Hj Brantingsplatsen ungefär, det skall öppnas en till har det tjötats om länge nu (var där och inspekterade för nåra månader sedan och då spikade & borrade dom för fullt för att öppna en ny liten bio kombinerad m en shop m sextoyz och dvd:s) och den ska ligga i Vuxenkuls gamla lokal vid Backabergömotet eller vad det nu heter. De har äv (i samma kvarter) öppnat en snobbutik (Vuxenkul De Luxe) m enbart sexartiklar, alltså inga porrvisningar eller köp av snuskdvd:s...:cautious:

Lyfter på min obefintliga stetsonhatt för Vuxenkuls ägare "Kong" Christian som när alla andra sexbutiker stänger igen gör precis tvärtom - öppnar nytt . . . hoppas dom får ihop det ekonomiskt bara , är också så jävla trött på att allt bara ska finnas på nätet numera. Snart finns ju inget "irl" längre - och pandemiskiten gör det ju inte bättre . . .
Var är det den nya ligger?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hjalmar Branting (1860-1925) var vårt lands första socialdemokratiska statsminister. Vad hade han sagt om Magda? Kanske hade han dreglat lite . . . jag dreglar bara över Nooshi och Ebba som är dom enda sexiga i politiken . . . undras om dom finns som sexdockor hos Vuxenkuk?:cautious:
De lovade att ringa när Nooshi kommer in, både som docka och fleshlight.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Den nya ligger inte långt från Stigs center , Backa bergögata. Jävligt jobbig väg dit dock, så jäävllaaa mycket trafik - men när man tillslut hittar oasen är man helnöjd! Dom har ju utknökat med Vuxenkuk.deluxe också som enbart tillhandahåller sexleksaker (och sötare personal...). De ligger nästan sked .. f´låt, vägg i vägg . . . Googla så du är säker på att komma rätt nästa gång du beslutar dig att besöka sveas framslida (=Göteborg). (upptäckte plötsligt att jag redan svarat på detta - men oki oki, då har du ett svar till...men som sagt: googla!!!!!!!).

Challe >>> jazzi, Nooshi är på gång som docka/fleshlight?? dom tillverkas visst i kina, enligt Christian, lite konstigt , trodde kineserna var väldigt anti-porr, men dom är la inte anti-pengar numera . . . :p
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror sista spiken är islagen i kistan för Andra Långgatan som syndens och porrens näste i Göteborg.
Nu är det bara en massa ölhak.
Inte fel det heller men saknar allt de där sunkiga porrbiograferna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror sista spiken är islagen i kistan för Andra Långgatan som syndens och porrens näste i Göteborg.
Nu är det bara en massa ölhak.
Inte fel det heller men saknar allt de där sunkiga porrbiograferna.
Men Wandas finns kvar och även Maxim…. Eller är Maxim stängt?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Båda var stängda igår när jag var förbi.
Maxim såg helt igenbommat ut.
Wandas kanske bara är sommarstängt?
Maxim har jag flera sköna minnen från. Synd om det är stängt. Väldigt sunkig crusing. Wandas crusing på övervåningen inte heller så fräsch.
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte om grottan finns kvar i Malmö men när jag bodde där i slutet på 80 talet gick jag dit och jag vet att dom även spelade in porrfilmer med rena amatörer på grottan långt i på 90 talet kan tyvärr inte adressen men de låg alldeles i närheten av Värnhem men de borde finnas någon från Malmö här som känner till Grottan???
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte om grottan finns kvar i Malmö men när jag bodde där i slutet på 80 talet gick jag dit och jag vet att dom även spelade in porrfilmer med rena amatörer på grottan långt i på 90 talet kan tyvärr inte adressen men de låg alldeles i närheten av Värnhem men de borde finnas någon från Malmö här som känner till Grottan???
Absolut så finns grottan kvar. Det ligger på Drottninggatan 4,
Personligen så gillar jag taboo bättre
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
Ja jo de är ju större har varit där ett par gånger i år sista gången var jag där med min sambo men då fick jag en sådan otrolig avsugning så för en gång skull var de sambo som fick väta på mig brukar nästan alltid vara jag som får vänta på henne medans drängarna är över allt på henne jätte häftigt tycker jag men ibland får man hoppa i och säkerställa ordningen en aning när gubbarna tappat all sans och balans men oftast sköter argbiggan de själv riktigt effektivt men blir de lite för gott fixar hon ingenting då får pappa ta tag i de haha
 
Toppen