Vilka porrbio finns i Sverige?

benne

Ny medlem
Kön
Man
Är i hbg nu och tänkte mig upp till kosmos nu kl 11 när de öppnar är någon mer som finns i krokarna hör av er så ser vi till vi får de trevligt tillsammans en bra start på en ny dag
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja jo de är ju större har varit där ett par gånger i år sista gången var jag där med min sambo men då fick jag en sådan otrolig avsugning så för en gång skull var de sambo som fick väta på mig brukar nästan alltid vara jag som får vänta på henne medans drängarna är över allt på henne jätte häftigt tycker jag men ibland får man hoppa i och säkerställa ordningen en aning när gubbarna tappat all sans och balans men oftast sköter argbiggan de själv riktigt effektivt men blir de lite för gott fixar hon ingenting då får pappa ta tag i de haha
Låter som ni haft bra upplevelser där
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns det någon lista över olika bios?
Lista:
Stockholm:
US Video, Regeringsgatan 76
• Blue Vision, Fridhemsgatan 46
• Manhattan, Hantverkargatan 49

Göteborg:
• Videoshopen/Vuxenkul, Färgfabriksgatan 3
• Wandas/Videolook, Andra Långgatan 16
• XL-Video/Moulin Rouge, Andra Långgatan 332

Örebro:
• Tuttifrutti, Ullavigatan 31 a
Underbar, Södra Allén 23

Norrköping:

• Zin Rose, Hospitalsgatan 58

Borås:
• Erocenter, Sturegatan 29

Malmö:
• Taboo, Södra Förstadsgatan 81

Helsingborg:
• Kosmos, Furutorpsgatan 73
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
Vi har haft flera bra upplevelser på taboo men de stället som vi haft de bästa upplevelserna på här i Skåne är ju utan konkurens kosmos i Helsingborg helt klart där händer de något bra nästan var gång jag varit där men kan väl tilläggas att de kan vara till din fördel om du är bi i så fall för så mycket för rent hetero killar händer de inte där så ska man få lite behållning av besöket på kosmos så är de en fördel om man gillar kuk och då andras kukar helt klart
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lista:
Stockholm:
US Video, Regeringsgatan 76
• Blue Vision, Fridhemsgatan 46
• Manhattan, Hantverkargatan 49

Göteborg:
• Videoshopen/Vuxenkul, Färgfabriksgatan 3
• Wandas/Videolook, Andra Långgatan 16
• XL-Video/Moulin Rouge, Andra Långgatan 332

Örebro:
• Tuttifrutti, Ullavigatan 31 a
Underbar, Södra Allén 23

Norrköping:

• Zin Rose, Hospitalsgatan 58

Borås:
• Erocenter, Sturegatan 29

Malmö:
• Taboo, Södra Förstadsgatan 81

Helsingborg:
• Kosmos, Furutorpsgatan 73
XL i Göteborg är igenbommat
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tuttifruttis (i Örebro) hyreskontrakt löper ut imorgon - med andra ord har de tyvärr fått stänga.
 

mats011

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hur ser det ut inne på Zin rose? Salong? Bås?etc. Inte minst: Är det en bra bio?
Inte nån stor bio. Två soffor o två skärmar där den ena visar bögporr. Finns ett antal bås och ett gloryhole som jag har testat när de va ett par där o hon sög. Dom va också där tidigare o då va det avsugningar i bion. Va väldigt trångt men jag munknullade o komm i hennes ansikte. Som bio får Zin rose inga höga betyg av mej. Har bara varit där när det varit avsugningar av tjejen i paret.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte nån stor bio. Två soffor o två skärmar där den ena visar bögporr. Finns ett antal bås och ett gloryhole som jag har testat när de va ett par där o hon sög. Dom va också där tidigare o då va det avsugningar i bion. Va väldigt trångt men jag munknullade o komm i hennes ansikte. Som bio får Zin rose inga höga betyg av mej. Har bara varit där när det varit avsugningar av tjejen i paret.
Tjejen brukar väl även vara där själv ibland.
 
Toppen