Sprut på syrran..

madde

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej

Vill bara säga att det här är bara lögner och fantasier och inget annat.
Hela forumet kryllar tyvärr av emn massa idioter som fejkar alltsammans.
Killar som utger sej för att vara tjejer finns här gott om.


Otroligt om någon tror att det mesta som skrives här är sant.

Kolla bara in den här tråden! Så otroligt sjukt och verklighetsfrämmande och äckligt!! Vad är det för moderatorer här?
Är ni lika sjuka i huvudet?

Tänker inte skriva mera här, vara seriös bland en massa sjuka fejkare, aldrig i livet.

madde
 

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Hej Madde 19 från Thailand!
Det var värst vad mycket sanningar du låg inne med... Sköt om dig nu i ditt nya forum och glöm inte bort att onanera. Jag kommer att sakna alla dina ärliga inlägg som aldrig lät sig störas av något så hemskt som fantasier.

Ps: Har du några syskon?
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
mja jag har ingen syrra så det kanske är svårt att vara objektiv, men jag tror nog att jag skulle avhålla mej från att blanda in syskon i "leken" så jag håller lite med madde där det mesta i tråden här är säkert fantasier, likaväl har ju bartender rätt i att det inte är något fel i fantasier..... hmm styvsyskon kanske??

live to ride!
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det skulle ju inte vara helt fel att "leka" (?) med sin syster...Faaast, nu vågar man ju såklart inte fråga eller vad man nu gör :(

Planka...? Nae, bräda
 

Skogis90

Ny medlem
Kön
Man
Asså, om jag hade haft en syrra som ville runka av mig så hade jag fan låtit henne göra det. SKulle kunna knulla med henne.. Pulla allt!!



Sfsaf
 

Kramgokille

Ny medlem
Kön
Man
Japp ja hade oxså sex med min storasyrra hon var 17 ja var 14 år.
De var min sexdebut. De var min syrra som förförde mej.
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Kramgokille

Japp ja hade oxså sex med min storasyrra hon var 17 ja var 14 år.
De var min sexdebut. De var min syrra som förförde mej.

Hmm...Incest...För långt för mig. Pull och runk skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Men incest? Nä...:eek:

"Crying is for little girls, babies, and men who just had their ears ripped off"
- Oobidoo Benubi
 

Kromeluren

Ny medlem
Kön
Man
Ska jag vara ärlig så har jag fantiserat om min syster ett par gånger, dock är det bara fantasier och inget jag skulle kunna göra i verkligheten. Men en jag inte skulle ha något emot om hon gav mig en behandling är min ursnygga kusin och min mors kusins dotter, GRYMT snygga båda två ;) (Skulle nog iofs inte kunna ha samlag med någon av dem).
 

master_runka

Ny medlem
Kön
Man
Det har även hänt mig en sak som involverar min 1 år yngre syster. Detta var inte alltför länge sedan, högst ett halvår sedan. Det var så här:
Min systers rum låg bredvid mitt, och för att komma in i mitt måste man gå genom hennes, det var på kvällen, en torsdag (vet inte varför jag minns det, men det var en torsdag), så det var skola dagen efter. Jag skulle dra en handtralla och sedan gå och lägga mig, klockan var ganska mycket, runt midnatt. Min syster, som alltid är vaken mycket längre än mig, hon behöver inte sova så mycket säger hon, stormade rätt in för att låna en film, jag har inte börjat runka än men har stånd under kallingarna. Jag hinner inte heller stänga av porrfilmen. Hon frågar vad jag håller på med. Hjärtat bultar men det finns ingen väg ut så jag säger sanningen:
- Jag sitter här och runkar.
- Jaha, säger hon.
Hon säger inget mer utan låter mig vara och går till filmhyllan och börjar rota. Jag ser att hon bara har trosor och ett linne på sig. Jag tvekar en liten stund men sen säger jag, med hjärtat fortfarande bultande:
- Syrran, kan inte vi runka ihop?
Hon vänder sig om och glor på mig. Sen går hon helt plötsligt ut och jag tror att hon blev väl sur. Efter högst en minut, när jag börjar komma in i porrfilmen igen, kommer hon tillbaka och säger:
- Okej.
Jag frågar vad hon menar och hon svarar:
- Vi kan väl runka då.
Nu är det jag som glor på henne. Hon har tagit av sig trosorna, det ser jag. Egentligen tänder jag inte på min syster, men jag ser nu att hon har väldigt fin kropp och säger:
- Okej.
Hon går fram och sätter sig bredvid mig i soffan, som jag sitter i. Mitt hjärta har börjat bulta igen, och jag säger:
- Hur ska vi göra då?
- Börja runka du, säger hon.
Hjärtat bultar, men jag tar fram min kuk, som nu är stenhård, och börjar runka, efter ungefär tio sekunder föser hon bort min hand och tar tag i kuken, hon börjar runka den och säger:
- Pulla mig.
Jag för försiktigt handen mot hennes fitta och känner att den är våt, jag börjar smeka lite för jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
- Tryck in två fingrar, säger hon.
Jag tittar på hennes fitta och för sedan in först ett, sedan två fingrar i fittan och börjar "fingerknulla" henne. Det tar inte så lång tid innan hon kommer, så efter en stund rinner det ut lite fittsaft på mina fingrar. Hon släpper min kuk och tar tag i min hand, sedan stoppar hon fingrarna i munnen och slickar upp fittsaften. Sedan säger hon:
- Knulla min bröst.
Jag ser att hon rodnar, men jag tänker att så länge det inte är riktigt samlag så går det väl för sig. Jag säger åt henne att lägga sig på soffan så det gör hon. Sedan ställer jag mig försiktigt över henne och lägger kuken mellan hennes bröst som hon pressar mot varandra. Jag börjar knulla och ungefär en halvminut senare sprutar jag på hennes haka, lite kom i ansiktet, jag ser att hon torkar bort det med handen och smakar på det, men torkar sedan av det på linnet som hon har lagt på golvet. Sedan går hon ut därifrån och jag tänker att fan det där vill jag göra igen.

Har gjort runkat tillsammans med henne en gång till efter det, men då runkade jag själv och hon pullade själv, inte mycket att berätta.

Nu undrar säkert ni hur jag kan komma ihåg allt så noga efter ett halvår, men då ska jag säga att jag skrev ner allt dagen efter.
 
Kön
Man
master_runka... härlig berättelse... gillar syskon bärettelser... om du har fler händelser att berätta om så gör det... det är verkligen sexigt

Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm
 

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Här hittar ni massor om systrar som älskar med varandra, det skall vara verkliga upplevelser till stor del men jag vet i fasen...
 

Philky

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 15 och min äldre syster (22) brukar onanera tillsammans. Ibland sväljer hon min sats. Är det normalt? Jag vill inte kalla det incest...vi gillar ju det båda...

Runka på bara!
 

master_runka

Ny medlem
Kön
Man
trevligt att ni gillade min lilla historia, tyvärr har inget mer liknande hänt, men syrran har inte haft kille på ett tag, borde jag försöka göra om det och skriva om det här?

Kåt 24/7
 
Toppen