barndoms/nutids-kompis...

almost

Medlem
Kön
Man
när jag var liten, gjorde min kompis och jag något pinsamt (tycker jag i alla fall) :/
från förskolan fram till 3:e klass (6-9 år gamla), så brukade vi suga på varandras snoppar. vi försökte även föra in varandras snoppar i våra anus! men analet lyckades vi aldrig med (vi fick aldrig in våra i varandra)...
idag är han fortfarande min polare och jag känner att han också kommer ihåg detta nu. det är rätt så pinsamt att tänka på vad vi egentligen gjort, när vi var så där små.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag och mitt kompis gäng var i ungefär samma ålder minns jag att vi gjorde nåt liknande. Men vi hade gjort det till en lek och jag kan med glädje säga att idag så har jag ingen daglig kontakt med någon av dem. Vi sög aldrig av varandra men vi bruka stå nakna med stånd på led och så fick en av oss gå runt på knä och runka av alla. Vid ett flertal tillfällen om vi bara var två så brukade jag se till att vi turades om att ligga på varandra nakna och typ torrjucka. :oops:
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror jag säkert många har gjort utan att erkänna det...! ;)
När jag konfermerades så lärde jag känna en kille som jag blev jätte bra kompis med. Tyvärr så bodde han i NORRA! svergie och nu har jag ingen kontakt med honom. Men jag minns i alla fall att jag berätta faktiskt att jag och kompisar hade hållt på så där när vi var i den åldern. Och han hade varit jätte förstående och bara sagt att han trodde det där var något de flesta gjorde i den åldern. Jag tror han mer exakt kalla de "hitta sin sexuallitet".
 

Östjämte

Ny medlem
Kön
Man
Tror många har gjort det här i ungdomen. Själv hade jag en klasskamrat under skoltiden. Vi brukade träffas hemma hos honom o runka ihop. Oftast satt vi i hans säng. Man var rätt blyg, men ibland smög man över en hand o runka åt varandra. Ångrar idag att man aldrig prövade att suga. Längtar fortfarande vid 38års ålder att få hitta en runk kompis igen. Har familj o barn, men skulle vara trevligt att få pröva suga för en gångs skull :). Är ju liksom nyfiken!
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Me too.... Har också provat att runka med kompisar i yngre år. Tiden har gått och nu skulle det vara spännande att testa igen.

Jag håller med. Skulle vara kul att prova på ett rejält grupprunk igen. :cool:

Men jag menar hur startar man nåt sånt? "Tja polarn! Du jag har en as nice ny porrfilm. Ska vi runka till den tillsammans?" Det känns inte som nåt nån av mina kompisar skulle säga... :(
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Skulle vara kul att prova på ett rejält grupprunk igen. :cool:

Men jag menar hur startar man nåt sånt? "Tja polarn! Du jag har en as nice ny porrfilm. Ska vi runka till den tillsammans?" Det känns inte som nåt nån av mina kompisar skulle säga... :([/quote]

Hmm, du kanske har bjudit in fel kompisar?
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle vara kul att prova på ett rejält grupprunk igen. :cool:

Men jag menar hur startar man nåt sånt? "Tja polarn! Du jag har en as nice ny porrfilm. Ska vi runka till den tillsammans?" Det känns inte som nåt nån av mina kompisar skulle säga... :(

Hmm, du kanske har bjudit in fel kompisar?[/quote]

Ja kanske. Men jag liksom förstår inte varför det var lättare förr. Förut så grupprunka jag i alla fall ett par gånger med några kompisar. Men nu känns det som att de skulle vara nåt omöjligt att starta. :(
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Samma för mig, fast vi höll nog på upp en bit upp i tonåren men det gick över.. Det är inget vi pratar om när vi träffas men jag är säker på att de andra tänker på det precis som jag när vi träffas men lite "skämmigt" käns det ju ändå...
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Samma för mig, fast vi höll nog på upp en bit upp i tonåren men det gick över.. Det är inget vi pratar om när vi träffas men jag är säker på att de andra tänker på det precis som jag när vi träffas men lite "skämmigt" käns det ju ändå...

Mmmm jag vet vad du menar. Vi höll väl på tills vi var elva, tolv tror jag och sen så bara sluta det. Ingen snacka om det och sen tappa vi kontakten ganska snabbt. De vet i fan om det inte vara bara just därför. Pinsamheten när man träffades var för mycket.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Runkade tillsammans med en kille för första gången för ett par veckor sedan. Han gillar även killar vilket gjorde det extra sännande. Kollade på en bisex rulle med 2 killar och en tjej. Runkade snart varandras kukar sen började han suga av mig och fingerpulla mig i rumpan! Jag blev så jävla kåt att jag sög hans kuk och sen red honom med hans kuk i min stjärt medan jag runkade tills jag sprutade över honom.
Jag har tjej och har inte förut känt mig dragen till killar, men så kan det gå när man runkar tillsammans och skönt var det!


Tror många har gjort det här i ungdomen. Själv hade jag en klasskamrat under skoltiden. Vi brukade träffas hemma hos honom o runka ihop. Oftast satt vi i hans säng. Man var rätt blyg, men ibland smög man över en hand o runka åt varandra. Ångrar idag att man aldrig prövade att suga. Längtar fortfarande vid 38års ålder att få hitta en runk kompis igen. Har familj o barn, men skulle vara trevligt att få pröva suga för en gångs skull :). Är ju liksom nyfiken!
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Runkade tillsammans med en kille för första gången för ett par veckor sedan. Han gillar även killar vilket gjorde det extra sännande. Kollade på en bisex rulle med 2 killar och en tjej. Runkade snart varandras kukar sen började han suga av mig och fingerpulla mig i rumpan! Jag blev så jävla kåt att jag sög hans kuk och sen red honom med hans kuk i min stjärt medan jag runkade tills jag sprutade över honom.
Jag har tjej och har inte förut känt mig dragen till killar, men så kan det gå när man runkar tillsammans och skönt var det!


Tror många har gjort det här i ungdomen. Själv hade jag en klasskamrat under skoltiden. Vi brukade träffas hemma hos honom o runka ihop. Oftast satt vi i hans säng. Man var rätt blyg, men ibland smög man över en hand o runka åt varandra. Ångrar idag att man aldrig prövade att suga. Längtar fortfarande vid 38års ålder att få hitta en runk kompis igen. Har familj o barn, men skulle vara trevligt att få pröva suga för en gångs skull :). Är ju liksom nyfiken!

Gött du. :D Nu blev jag ju bara mer sugen.
 

dan3

Ny medlem
Kön
Man
då vi va små brukade vi runka av varandra men även suga av varandra och en gång var vi en killkompis ach hans syrra som låg nakna och tog på varandra men ingat mer hände än att jag fick min första asugning!:)
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
minns oxå att jag och en kompis sög av varandra och även försökte få in kukarna i varandras rumpor...lyckades dock aldrig.. vi var nog typ 6-7 år.. sen i tonåren runkade man ju ihop med polare till nån porrfilm som nåns farsa hade gömd..ibland runkade vi hela gäng ..säkert 6-7 st....tänk att få upplerva det igen...vore nåt annat nu!! har för mig att det var rätt naturligt då...alla var liksom med på det...
 

dan3

Ny medlem
Kön
Man
i åtta års åldern brukade jag och en kompis + hans två år äldre syrra ligga och torr jucka mot varandra sen har hon även sugit av båda oss:D
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm gjorde jag och min kompis med och ofta, hemma och efter träningen i duschen. Vi fick stånd i duschen och började utforska varandra och runka och sög varandras snoppar. Gick i på toan låste dörren Hendrik ställde dig mot toan och jag bakom honom tog lite tvål och saliv och sörjde in hans anus med. Sen tryckte jag in min snopp i honom och knullade honom tog inte många knull innan jag fick torr orgasm. Sen var det min tur att bli knullad gud så skönt det var och sen känna hur han snopp ryckte inne i mig, fick själva en orgasm till av det.
 
K

KjellKåt

Gäst
Hade en kompis som lärde mig lite om att ha det mysig tillsammans. Första gången han runka mig var när han överraskade mig men snoppen rätt upp.
Blev flera års runk och sug, älskade ligga i 69 an.
Gled från varandra när flickor blev mer intressanta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag började runka i 9-10års åldern var det ofta men någon vän var olika ibland var vi flera.
Innan det hade jag och min grannes yngsta dotter utforskat varandra lite. Gick så långt att jag smekte hennes klitoris med mitt ollon.
Vi var så små så att jag skulle sticka in den i hennes slida visste vi inte. Fast när hon blev äldre berättade hon att hon misstänkte det.
Både hon och jag var glada att vi väntade, både hon och jag fick våra första orgasm med varandra.
 
Toppen