Brukar ni svälja er sperma efter onani

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När ja var yngre tyckte ja de var lättast o lyxrunka i kondom , o sedan tömma hela kondomen i min mun . Uppskattade tidigt smaken
Jag har provat den metoden också, men eftersom lusten totalt försvinner efter orgasm så blir både smak och doft av sperma äcklig och går helt enkelt inte att svälja....
 

Erik72

Ny medlem
Känner mig sugen på det när jag runker, tanken gör mig kåt. Men så fort det går för mig försvinner det. Så nej, det händer aldrig.
Samma här. Men har smakat min sperma en gång då en flickvän kysste mig efter avsugning, vilket var upphetsande. Men kan inte få mig att ta satsen i munnen vid onani. Med en annan man kan jag tänka mig att det är annorlunda. Får väl se om det blir aktuellt nån gång...
 

Class2TG

Aktiv medlem
Samma här. Men har smakat min sperma en gång då en flickvän kysste mig efter avsugning, vilket var upphetsande. Men kan inte få mig att ta satsen i munnen vid onani. Med en annan man kan jag tänka mig att det är annorlunda. Får väl se om det blir aktuellt nån gång...
Har tänkt likadant. Tror att jag skulle gilla om jag testar suga av någon. Precis som du säger, om det blir aktuellt.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Testa och prova min metod. Runka tills du känner orgasmen och satsen är på gång. Då stannar du upp, men en stor del av satsen kommer ändå. Den slickar du i dig och kan sedan runka klart med en skön orgasm och resten av sperman som sprutar ut...
Känner som flera andra här att när väl orgasmen kommit så tappar jag lusten för sperma helt, men din metod funkar brukar göra så när jag "edgar" och råkar komma för nära och läcka lite. Extra porrigt om det är i lösfittan som jag då får slicka ren innan jag runkar vidare :)
 

mats011

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm....
va jobbigt det är när man tappar lusten
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det händer att den blir men jag tinnar upp den värmer den lite och fyller rumpan med den så är mer det att jag gillar det läckra att bli full i baken med det och känna det kanske läcka under dagen.
Det var en porrig idé. Naturligtvis ska jag spara min sats och pumpa in den i baken! Blir kåt av tanken att jaga runt med en dildo i smeten. Härligt.

Jag har svalt min egen sperma sedan tonåren, först av praktiska skäl men sedan har den blivit ett måste. Det tog ett tag innan jag började svälja andra mäns sats men nu längtar jag efter det. Jag behöver inte komma vid en träff - det viktiga är att han gör det.

Jag har bara fått sats i baken med kondom och det är av hygieniska skäl. Ifall han vill komma i min mun så vill jag att kuken ska va ren. Jag kan inte förstå idén med ass-to-mouth.
 

Bunnybune

Ny medlem
Kön
Man
Det var en porrig idé. Naturligtvis ska jag spara min sats och pumpa in den i baken! Blir kåt av tanken att jaga runt med en dildo i smeten. Härligt.

Jag har svalt min egen sperma sedan tonåren, först av praktiska skäl men sedan har den blivit ett måste. Det tog ett tag innan jag började svälja andra mäns sats men nu längtar jag efter det. Jag behöver inte komma vid en träff - det viktiga är att han gör det.

Jag har bara fått sats i baken med kondom och det är av hygieniska skäl. Ifall han vill komma i min mun så vill jag att kuken ska va ren. Jag kan inte förstå idén med ass-to-mouth.
Jo men prova det tycker jag du ska ^^
 
Toppen