Har du musik som gör dig kåt eller bara tänder din lust - dela med mig .

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Levande wikipedia? Känner mej rätt dö för tillfället men säkert körde Bossen något Elvisfierat som extranummer . . . han fyllde f ö 36 år 1985 och jag fyllde några år yngre . . . tage danielsson dog . . . orson welles också . . . (nästan på samma dag!) ... man finner vraket efter Titanic , som ju är aktuellt nu m tanke på den där expeditionen som tydligen gått snett ... live aid gick av stapeln dock utan bruce ...de fruktansvärda läktarbråken på Heyselstadion ägde rum...osv...

..en bidragande orsak att Bruce valt Göteborg är väl den goda maten som Mannerström bjöd på..sen dess har han la fäst sig vid Göteborg vilket ju är helt ok om ni frågar mej... :sneaky:
Din blygsamhet klär dig INTE ;)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Efter att ha spenderat dagar med vänner som var med på Gröna Lund när Jetline bidrog till enbart sorg och olycka så har jag efter några tjejträffar fått den här sköna kåtlåten till mig

 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
..ja den låten minns jag också..spelade in låten på kassettband från syrrans lp..minns när lennon blivit skjuten..en flicka i min klass grät rakt ut..många år senare besökte jag NYC på en guidad tur som bl a passerade porten där John blev skjöten av den där idioten.. :cry:
Minns också tomheten när jag fick nyheten…
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Vet inte vilken sten jag har legat under, som kunde missa att hon var i Sverige? Men läste att hon fick bra betyg av dem som var där när det hände!

Blir lite nyfiken på var den här sköna låten hör hemma? Kan inte placera den ...
Såg henne för många år sedan, fantastisk konsert!!

Låten är från hennes Erotica period , fantastisk låt!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Någon video är Crazy med Britney Spears är inget fan av henne men Melissa Joan Hart från Sabrina Tonårshäxan med i några scener. När man var ung runkade jag ofta till henne, inte Samantha Fox som många andra. Lite så med porrfilm en sex eller porr novell kan var lika upphetsande, man får tänka några scener själv. Även räcker fantasin långt ibland, där är allt tillåtet men skulle nog inte vilja göra det på riktigt.
 
Toppen