Har någon erfarenhet av Blue vision runk?

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Dessvärre har jag inte det….än. Men jag skall skaffa mig erfarenheter där i om kort. Läst en del om det på olika forum och det låter skönt att gå omkring där och runka lite.
Vad vet du om BV?
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig varit där men inbillar mig att lite av mina fantasier blir uppfyllda där om jag bara lyckas ta mig dit
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag var där förra veckan. En onsdag. Lite stelt. Många som bara gick runt och tittade. Två transor som såg ok ut men lockade inte mig. Fan ek kille som blev avstigen framför en bioduk. Stod och kollade och runkade min egen kuk. Blev inbjuden att delta, men jag fegade ur. Kommer interagera mer nästa gång jag går dit. Kanske även testa nakendag på torsdagen.
 
Ålder
41
Kön
Man
Jag var där förra veckan. En onsdag. Lite stelt. Många som bara gick runt och tittade. Två transor som såg ok ut men lockade inte mig. Fan ek kille som blev avstigen framför en bioduk. Stod och kollade och runkade min egen kuk. Blev inbjuden att delta, men jag fegade ur. Kommer interagera mer nästa gång jag går dit. Kanske även testa nakendag på torsdagen.

Tack för real life review, precis vad jag varit ute efter i väntan på att faktiskt ta mig dit själv. Så trots viss stelhet verkar det som att du har för avsikt att återvända? Låter ju betryggande. Kan du berätta något mer om din vistelse? Vilken tid på dygnet var du där t ex?
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Det var kl 22.00. Det stod många och runkade framför gallret där en snygg kille blev avsugen av sin tjej. Jag tror man kan runka många kukar om man vågar lite mer. Jag skall iaf försöka få min kuk runkad av någon. Kanske framför bioduken på en bänk eller i något annat rum. Det är ganska dunkel belysning där. Nästan bara ljuset från filmduk och TV. Kondomer finns överallt.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Hej! Jag har varit där och på Manhattan ett 10-tal gånger senaste åren. Tycker det är enormt upphetsande och häftigt, nervöst och konstigt i början, men man kan ha riktigt roligt när man kommer in i det lite.
Önskar någon detaljerad info eller vill dela erfarenheter så är det bara att skriva till mig så kan jag berätta mer. Det är bara kul tycker jag.
Annars ses vi kanske där någon gång! :)
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Har varit där ett par gånger bara och blivit lite besviken båda gånger.
Ena gången var vid så kallad parkväll och det var närmast komiskt hur 10-12 gubbar trängdes framför gallret för att få se ett blottat bröst eller liknande.
I övrigt verkar det vara ett evigt promenerande i korridorer och letande efter ledigt rum.
Hade hoppats på att det var mer action i de stora utrymmena där fler kan sitta och runka tillsammans... men nä..

Manhattan var precis likadant..

Får nog säga att Örebro och Göteborg är bättre på det där...
 

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Är det någon som har erfarenhet av Blue Vision?

Jag har varit där par ggr men en manlig bekant. Har varit så där. Förr när jag var gift brukade min fd man ta med mig till Haga Video när han tycket att den gamla kärran behövde en rundsmörjning... rätt ofta! Tyvärr finns inte Haga Video kvar längre.
Min "debut" på porrvideo klubb var på gamla klassiska Raimond & Marie
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har varit där par ggr men en manlig bekant. Har varit så där. Förr när jag var gift brukade min fd man ta med mig till Haga Video när han tycket att den gamla kärran behövde en rundsmörjning... rätt ofta! Tyvärr finns inte Haga Video kvar längre.
Min "debut" på porrvideo klubb var på gamla klassiska Raimond & Marie

Haga och Raymond och Maria har jag betydligt trevligare minnen ifrån än dagens etablissemang...*nostalgisk suck*
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Absolut, ge det några chanser! Som med mycket annat är det kanske inte bäst första gångerna. Mitt första besök var för bara några år sedan, minns att jag var mestadels lite orolig, typ, är det massa knasiga människor där? Är det äckliga gubbar som kommer flyga på mig? Är det påtända galningar som kan få frispel? Hur funkar det? Oskrivna regler? Osv… Ja, knasiga oroliga tankar, och även om det till största delen är precis tvärt om, så kan man inte sticka under stolen med att det finns en och annan idiot där precis som överallt annars.
Samma för mig också som någon skrev, att man mest gick runt bland andra som också mest verkade gå runt. Haha, så himla konstigt alltså…

Men det tar sig med tiden så ge det ett antal besök. Hett tips är också att bestämma tid med någon att ses där, så slipper man hela ”leta efter rätt person som vill samma sak” - grejen. Superbra tycker jag, särskilt om man är lite binyfiken och kan bestämma gränser redan (om man har några ;) )
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Har skrivit förut om BV och det stället är bäst och fräschast i Stockholm.Gillar den kåta stämningen och man vet ju varför alla är där- man är kåt och vill tömma.Har många bra minnen och visst beror det på vilka som är där men direkt efter jobbet,lördag kväll eller söndagar tycker jag är bäst.Ska pröva nakenkväll någon gång !
 

Breat

Medlem
Kön
Man
Jag var på BV innan sommaren, en sen fredag vid midnatt efter sommarfest med jobbet. Det var rätt så mycket folk där, bara män vad jag såg. Jag gillade stället, många rum som visar porr att runka till. Satte mig i en soffa och runkade till en film och en snubbe frågade om han fick sitta bredvid. Vi satt och runkade ihop medans andra kom förbi och kollade på. Jag gillade stället och kan tänka mig att få tillbaks igen. Gillar att alla är där för att runka och är kåta.
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill verkligen besöka en porrbio och det blir nog ett besök också nästa gång jag är i Sthlm ellet GBG.

Är något snuskigt och lite "förbjudet" med det som gör mig kåt.

Är det vanligt att man runkar när man är där eller hur funkar det?
 
Ålder
41
Kön
Man
Har svårt att se behållningen i att besöka en porrbio om man inte (minst) runkar eller motsvarande :) Det är väl också möjligheten/sannolikheten för interaktion med andra kåta som är kittlande, i kombination med känslan av ”det förbjudna”.

Men – när man som jag är oerfaren på detta är det också däri farhågorna ligger också. Är kåt och nyfiken, men inte för den sakens skull desperat, och det sista jag vill är att hamna i ett rum fullt av ofräscha weirdos som är alldeles för på. Grejen är väl egentligen att jag knappt har nån aning om vad jag ger mig in i, känns som en pandoras ask full av kukar hehe… men steg ett antar jag är att bara våga släppa sargen. Har -nästan- lyckats övertala mig själv nu hehe.
 
Toppen