Heterokillar som runkat annan kille?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
JM, grattis till en ny värld, och jag säger detta med yttersta respekt. För många män är det ett svårt steg att ta. Vi är så fokuserade hur en man skall vara, Jag anser att en man skall stå upp för svaga, stå upp när någon inte våga säga sanningen (bara min bild). Men visst är det lite intressant att dra fingrarna över ett ollon som inte är ditt eget ;)

Så är det, vi går i samma spår allihopa och det hindrar oss ibland från att uppleva saker. Ta klivet, våga hoppa någon gång tror jag är viktigt. Vi lever bara en gång och då tycker jag det är viktigt att försöka göra det till fullo. :)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jodå.
Ställer mig också i ledet till dem som vägrar vara "antingen-eller..."
Är glad över min egen "gränslöshet,"
För inte så länge sedan träffade jag en av dem som jag blivit bekant med här på ONA.
Det var, från början, ganska outtalat vad båda ville... men ändå tydligt.
Det slutade med en underbar, oljig, runksejour med två glatt sprutade kukar.
Vi kom överens om att mötas igen.
Får se vart det leder.
Skulle gärna smaka och känna hans kuk på andra sätt också.
En härlig upplevelse, hoppas jag på.
 
Last edited by a moderator:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jodå.
Ställer mig också i ledet till fem som vägrar vara "antingen-eller..."
Är glad över min egen "gränslöshet,"
För inte så länge sedan träffade jag en av dem som jag blivit bekant med här på ONA.
Det var, från början, ganska outtalat vad båda ville... men ändå tydligt.
Det slutade med en underbar, oljig, runksejour med två glatt sprutade kukar.
Vi kom överens om att mötas igen.
Får se vart det leder.
Skulle gärna smaka och känna hans kuk på andra sätt också.
En härlig upplevelse, hoppas jag på.
Härligt när människor möts och vågar ha sexuell njutning tillsammans.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Självklart har jag runkat andras kukar. Jag har sugit också, men föredrar då omskurna kukar. Jag är tillräckligt bisexuell för att inte ha några som helst problem med detta. Redan de gamla grekerna tyckte att sex mellan män är bra. Ska jag knulla, föredrar jag tjejer.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Självklart har jag runkat andras kukar. Jag har sugit också, men föredrar då omskurna kukar. Jag är tillräckligt bisexuell för att inte ha några som helst problem med detta. Redan de gamla grekerna tyckte att sex mellan män är bra. Ska jag knulla, föredrar jag tjejer.
Även där är jag lyckligt "gränslös".
Gillar båda...
Visst har vi det bra - vi som är "tillräckligt bisexuella"?;););)
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Sexuell kontakt har varit styrt av normer. Att slicka en kvinna eller suga en man handlar om hud och vätska. Normer är löjliga, normer stryper människor. Frihet är att välja vad man vill utan att bli dömnd. Att dömma sexuallitet är så då (forntiden), låt oss gå framåt snoppar, snipor, sperma sprut och rinnande snipor. se vår sexuella framtid. Våga vara er själva.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick in där och kollade nu eftersom du tipsade, men alla var så jäkla extrema.. :oops: Skulle bara vilja börja med att lattja med en annan än min egen i handen, inte börja med något sånt extremt.. ;)
Det är ju tyvärr så att det i de flesta fall är ''pang på rakt upp i dajmkrysset som gäller'' på BC, men det finns faktiskt de som vill träffas för att ''bara runka'' också, men det är kanske lite sällsynt.(n)(n)
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Som jag har chattat med en annan person här. Ha en picknick på varma klippor, äta och dricka gott. Prata om sex, bada nakna, runka själv eller andra. Och dom som vill/vågar suger. Inget mer. Varför skall inträngande vara så viktigt, handlar det om dominans så visar det på den svagare människan!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Och det finns människor som vill
ha lite extra njutning i en annans närvaro. krydda på livet, pricken över i:et.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Om namn och definitioner inte är så viktiga, varför då till varje pris kalla sig hetero?

Vi använder verbal kommunikation, så att sätta namn och definition på saker kommer vi aldrig ifrån. De män som gillar sex med män (runka är att ha sex) är per definition inte heterosexuella. Låt det sjunka in, bli bekväm med det. Det är ok att inte vara hetero.

Det inte inte namnen eller facken det är fel på, utan vår inställning till att tillhöra dem.

Fred! :)
 
Last edited:
Toppen