Heterokillar som runkat annan kille?

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Känslan att bli avrunld eller få runka en hård kåt kuk var en ny upplevelse för några år sen men sedan dess har det blivit en hel del
Fördelen är att det är okomplicerat sex man ses man runkar o ev suger o njuter
Inget jobbigt efteråt itan bara skön härlig orgasm
Träffat män på nakenbad Helgö Växjö men även på en del rastplatser o simhallar
Kommer alltid att gilla detta
LL
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är hetero och har runkat av flera killar. Antingen framför nån skön hetero porr, eller bakom några buskar ute. Det är skönt.

En gång sprutade killen direkt, och jag gillade det ändå.

Det är bara så j.....a skönt att göra nåt sexigt utan att nån tjej ska vara inblandad!!!
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är hetero och har runkat av flera killar. Antingen framför nån skön hetero porr, eller bakom några buskar ute. Det är skönt.

En gång sprutade killen direkt, och jag gillade det ändå.

Det är bara så j.....a skönt att göra nåt sexigt utan att nån tjej ska vara inblandad!!!

Män har ofta ett annat förhållningssätt till sex. Samma förhållningssätt = okomplicerat sex.
Bli inte förvånad om du helt och hållet lägger ner sex med tjejer. Bög, hetero, bi... spelar ingen roll - det blir i slutändan bögsex hur man än vänder och vrider på det, och många bögar har gått igenom samma, bl.a jag själv. Började vilja ha mer och mer killar på en tjej i min porr, ända tills jag upptäckte att tjejen inte längre behövdes.
Om det händer, så välkomna det och njut vidare. Njutning är som rinnande vatten. Väljer vägen med minst motstånd. :)
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har sugit 2 killar i mitt liv, den ena en gång och den andra 2 gånger. Andra gången satt vi i en bastu, varma kukar etc. Han kom i min mun och jag i hans. Skulle vilja igen, dock inte träffat någon jag litar på..

Det är en häftig känsla att suga kuk i bastu. Kuken är varm, medan saliven och insidan av munnen känns sval i jämförelse. Dock kan det vara småjobbigt att spruta på varandra i värmen. Sperman koagulerar och blir som Vulcan-klister is kroppshåret. :rolleyes:
 
C

Cum4me

Gäst
Mm runka med nån annan hade vart grymt härligt :)
Hade runk kompis på yngre dar, men vi lekte aldrig med varandras doningar.
Pockar på att få dela härlig runk med nån skön man.
 
Last edited by a moderator:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är en häftig känsla att suga kuk i bastu. Kuken är varm, medan saliven och insidan av munnen känns sval i jämförelse. Dock kan det vara småjobbigt att spruta på varandra i värmen. Sperman koagulerar och blir som Vulcan-klister is kroppshåret. :rolleyes:

Frun klagade när jag råkade spruta en laddning i hennes hår när hon sög av mig i duschen, var inte så lätt att tvätta ur, såg ut som äggstanning i håret.
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Känslan att bli avrunld eller få runka en hård kåt kuk var en ny upplevelse för några år sen men sedan dess har det blivit en hel del
Fördelen är att det är okomplicerat sex man ses man runkar o ev suger o njuter
Inget jobbigt efteråt itan bara skön härlig orgasm
Träffat män på nakenbad Helgö Växjö men även på en del rastplatser o simhallar
Kommer alltid att gilla detta
LL
Anledningen till att jag gillar detta är att man sitter o solar o snackar med män om allt möjligt medans man kollar på fina kukar o smårunkar tills man inte kan hålla sig utan det blir sug o runka av ibland flera inblandade T.om nu när jag skriver detta får jag stånd av härliga minnen o löngtan efter sköna kukar
Men jag knullar enbart kvinnor
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När jag ser denna filmen, och de två första klippen i den så kommer jag att tänka på en gång för drygt 30 år sedan när jag blev runkad av en annan, jag satt över honom och han runkade båda våra kukar som i klippen, och han runkade tills jag sprutade
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Toppen