Heterokillar som runkat annan kille?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Äntligen hände det idag. Jag och en kille runkade o sög varandra. Han sprutade flera ggr. Skulle knulla men han tyckte det gjorde för ont när ollonet kom in.
Han är 17, jag 42... Riktigt nice.

Häftigt. Nyfiken på hur ni hittade varandra och hur ni satte upp mötet.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat ihop med andra killar många gånger och älskar det. Har blivit flertal ggr på både nakenbad, porrbios eller hemma i soffan till go porr. Det bästa är att köra riktigt länge tillsammans med mycket edging där man ligger på gränsen länge.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter på bussen hem med en tämligen hård kuk efter att ha läst genom tråden. Har bara runkat ihop med andra i tonåren, för över tjugo år sedan, men fantiserar då och då om hur det skulle vara att göra det igen. Vet bara inte hur det skulle gå till.

Tur det inte är så mycket folk på bussen nu i alla fall, så jag kan klämma på kuken utanpå byxorna åtminstone.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Sitter på bussen hem med en tämligen hård kuk efter att ha läst genom tråden. Har bara runkat ihop med andra i tonåren, för över tjugo år sedan, men fantiserar då och då om hur det skulle vara att göra det igen. Vet bara inte hur det skulle gå till.

Tur det inte är så mycket folk på bussen nu i alla fall, så jag kan klämma på kuken utanpå byxorna åtminstone.
Om du befinner dig i Stockholm så är det inga problem att fixar runksällskap. Hör av dig bara! :D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag med men trådnamnet heterokillar ? gillar man runka killar eller bli runkad av killar så är man inte helt hetero
Jodå, det anser jag att man kan vara. Tycker det är skillnad om man är intresserad av män eller intresserad av deras könsorgan. Jag skulle aldrig kunna bli intresserad och bli kär i både en man och en kvinna. Det anser jag är att vara bi
 
Toppen