Hur gammalt?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inga bestämda gränser. Det heror helt på personen. Den äldsta man jag haft var 58 och den äldsta kvinnan 63. Det var under tiden jag var mellan 18 och 24. Min sambo sedan snart 10 år är tolv år äldre än vad jag är.
Härligt. Ju större "åldersspann" ju fler spännande möten. Ibland har jag blivit förvånad över att jag blivit sexuellt attraherad av en "så gammal person". Samtidigt har jag blivit glad över den erotiska upplevelsen.
 
Last edited:

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
är 46år och gillar alla tjejjer mellan 18 och typ 46, ålder spelar ingen roll det är kemin som gör att det blir bra i sängen.
 

Submerged5

Aktiv medlem
Kön
Man
Den äldsta jag varit med är 75år ,hon är väldigt sexuellt aktiv...
Hon både suger o sväljer satsen... Hon får orgasm väldigt lätt och det har hänt att det blir en golden shower några gånger..
Väldigt trång men det avhjälps med glidmedel o härlig känsla pumpa henne full med sperma...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Den äldsta jag varit med är 75år ,hon är väldigt sexuellt aktiv...
Hon både suger o sväljer satsen... Hon får orgasm väldigt lätt och det har hänt att det blir en golden shower några gånger..
Väldigt trång men det avhjälps med glidmedel o härlig känsla pumpa henne full med sperma...
Härligt att hon tar till vara på glädjen med sex.
 

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag va 18-20 knulla jag 45 åring fortsatte sedan knulla äldre. Äldsta va väl 52 jag 21. Är nu 27 skulle lätt kunna tänka mig en pervers tant uppemot 60-65
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
När jag va 18-20 knulla jag 45 åring fortsatte sedan knulla äldre. Äldsta va väl 52 jag 21. Är nu 27 skulle lätt kunna tänka mig en pervers tant uppemot 60-65
när jag var 22 var jag på hett hotell i Sundsvall när jag träffade en kvinna som var ute med sina kolleger pensionsfest
hon hade nämligen gått i pension ,en 66årig heting har aldrig knullat någon som hon:) å nu är jag 44
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 17 år så knullade jag en kvinna som var minst 3 gånger så gammal som jag, men tycker inte att det är så speciellt ''spookie'' fast hon kunde ha varit min Mormor/Farmor, hon hade fin och skön fitta och en härligt ljusröd pisstofs, alltså hade hon håret kvar på fittan, hela busken, så underbart.
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ålder har mycket med kultur att göra. Jag bor till största del i USA och på bög-apparna Scruff eller Growlr finns där många män (björnar) som är över 60-strecket men som är virila och sexiga som fan. Sen kommer man tillbaka till Sverige och ser den Svenska motsvarigheten. De ser ut som trötta gamla farbröder i gungstol. Fattas bara att de sitter och stickar också. Inte ett uns av virilitet kvar. Jag fattar inte riktigt vad det beror på.

Ålder är ett nummer, men när man är över 40 får man kolla upp sina testostron-nivåer och ta hand om sig lite bättre. Annars sjunker man ihop.
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ålder har mycket med kultur att göra. Jag bor till största del i USA och på bög-apparna Scruff eller Growlr finns där många män (björnar) som är över 60-strecket men som är virila och sexiga som fan. Sen kommer man tillbaka till Sverige och ser den Svenska motsvarigheten. De ser ut som trötta gamla farbröder i gungstol. Inte ett uns av virilitet kvar. Jag fattar inte riktigt vad det beror på.

Ålder är ett nummer, men när man är över 40 får man kolla upp sina testostron-nivåer och ta hand om sig lite bättre. Annars sjunker man ihop.

Ålder är en siffra, men det som betyder något är förhållningssättet till livet
 

fjompe

Ny medlem
Kön
Man
Omöjligt att generalisera en gräns, det är helt och hållet på individnivå. Ska jag säga något generellt så hade jag kunnat tänka mig betydligt äldre när det gäller handjob än om det gäller kukifitt-sex.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Brukar generellt tända på män i min egen ålder och kanske ett par år yngre. Män som är mer än 10 år äldre än mig brukar det vara si och så med, mest för att man inte brukar ha speciellt mycket gemensamt. Sverige verkar dessutom vara ett land som redan i tidig medelålder börjar dränera alla killar på manlighet och virilitet. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ser många äldre män i Sverige ut som gamla farbröder i gungstol, iklädda kardigan och filt över knäna. I USA tex finner man män i samma ålder som dryper av virilitet och testosteron. Det är dessutom vanligt i USA att äldre män genomgår testosteronbehandling, och det är som sagt märkbart.
 
Last edited:
Toppen