Hur gammalt?

J

JethroTull

Gäst
Har, lite skamset, känt att i takt med stigande ålder blir kvinnorna/tjejerna jag slänger blickar efter blivit allt yngre. Men många gånger är det helt enkelt bara ett konstaterande ("söt tjej det där") och inte alls att hjärnan tänker "KNULLA!!"
Jag bara uppskattar vad jag ser, helt enkelt. Men för att hålla mig till ämnet har jag också noterat att just mogenheten är något jag finner sexigt i sig. Om en kvinna/tjej rör sig/för sig, har en speciell röst, en blick som tilltalande eller på annat sätt stimulerar mina sinnen....ja, då är ålder inte det minsta viktigt.
Har fått en del inviter själv av yngre tjejer som jag min tafatte fan inte tagit tillvara. "Är det ett hån?", "Vad menar hon?" osv. Kass på sociala koder...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Eller så finns det män som inte vill dela med sig sin kvinna till andra män. Finns såna kvar ;):p

För oss växte ideen att leka med andra fram efter 10 år som gifta. Så skulle säga att man aldrig ska säga aldrig, dock så ska man inte heller tjata om partnern inte alls vill. Det är något båda måste vara med på till 110%.
 
Toppen