Kåt av att se spermasprut

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag är kille och blir kåt av att se spermasprut på poorfilm speciellt om en kvinna runkar av en man. Vad tycker ni tjejer och killar om att se utlösningar, berätta om ni är kille eller tjej.

Kåt Kille
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag håller också med, det är det mest upphetsande att se. När jag kollar på porr är det enbart sprut och en annan grej jag kollar på.

Ska tillägga att jag är tjej eftersom det frågades om det.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jo gör sig fin fint på film om hon runkar av honom intill de sista dropparna. Över brösten. Funkar fint i verkligheten också.

Sprut över en vacker stjärt funkar med. Det enda sprut som är riktigt avtändande för mig är väl när de runkar av sig själva i ansiktet på tjejen. Nio av tio även av de mest rutinerade porrtjejerna ryggar bara undan i alla fall, och ryggar hon undan så förstörs hela illusionen.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När en kvinna runkar av en man och sen när första sprutet träffar hennes ansikte så brukar hon rycka till, precis som att hon blir förvånad.

Ibland när han får utlösning så brukar en del kvinnor sluta runka, och han får själv fortsätta.

Detta händer inte alltid, men jag har sett några filmer som innehåller dessa scener.
 

totte

Medlem
Kön
Man
Tjae, kommer det nåt mot ansiktet, även om det är väntat, är det lätt att rycka till... Sen är det väl troligt att porrstjärnor fått sperma i ögat nån gång, svider tydligen rejält... Har jag hört.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Är väl viss skillnad på att rycka till och att rygga undan. Men det är väl jag som är petig :).
 
G

Guest

Gäst
Det är klart att det är härligt att se spermasprut, helst mitt eget, men andras går bra med.. Om tjejen gillar det kommer jag oftast hellre på henne än i henne.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Själv föredrar jag att spruta min sperma inne i tjejens slida. Det är en så gudomligt härlig känsla då man känner under orgasmen hur slidan kramar om kuken medan den stöter ut sperma djupt inne. Man bara vill liksom stanna i den känslan, tyvärr tar det bara inte alltför länge :D
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Det konstiga med poorfilm är att vi killar blir kåta av att se att det sprutar, är det bara tuvalu av er tjejer som gillar att se när det sprutar

Kåt Kille
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om det är så konstigt, ni killar kan ju relatera till att när det sprutar är det som skönast för er, för oss finns det ju inte automatiskt någon sådan koppling. Är det så skulle jag anta att tjejer i allmänhet blir kåtare än killar av att se andra tjejer få det skönt, men jag vet inte om det stämmer?
 

kille20

Medlem
Kön
Man
jag brukar köpa sprutfilmer typ kaskader, jag blir så kåt och lycklig när jag ser att det sprutar hela tiden, tuvalu du tycker inte jag är konstig då

Kåt Kille
 
Toppen