Kåt av att se spermasprut

Pedro

Ny medlem
Kön
Man
Skönt att se en dubbelmacka där killen överst sprutar över fittan så sperman rinner ned över pungen till han som knullar henne i stjärten och inte har kommit ännu....mmmmmmm
 

Pedro

Ny medlem
Kön
Man
Alltid kåt av att se spermasprut. Inte i ansiktet med delikat över brösten så att det rinner ned på magen. vid en dubbelmacka är det häftigt att se sperman rinna ned över pungen till an som fortfarande tar henne i stjärten.... mmmmmm
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Dubbelmacka är en av mina favoriter inom porr. Det finns ju två olika:

Cowgirl: Kvinnan har brösten mot mannen underst, som tar henne i fittan.

Reverse cowgirl: Kvinnan har ryggen mot mannen underst, som tar henne i röven.
 

Pedro

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by kille20

Jag är kille och blir kåt av att se spermasprut på poorfilm speciellt om en kvinna runkar av en man. Vad tycker ni tjejer och killar om att se utlösningar, berätta om ni är kille eller tjej.

Kåt Kille
som kåt kille är alla sprut det kåtaste jag ser. "timar" alltid killernas munsprut till mitt eget runksprut,,, har jag tillräckligt med sperma sprutar jag upp till halsen - härligt...
 

höken34

Ny medlem
Kön
Man
E så trevligt att se när tjejen blir ner sprutat av extra killen som hjälper oss ibland,brukar oftast spruta min säd över henne då han har sprutat över hennes bröst.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Ja, jag håller också med, det är det mest upphetsande att se. När jag kollar på porr är det enbart sprut och en annan grej jag kollar på.

Ska tillägga att jag är tjej eftersom det frågades om det.

vilken annan grej är det du kollar på:sleep::)
 

grfx

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir inte speciellt kåt av att se sprut...

Tycker däremot att en kvinnlig orgasm gör mig otroligt upphetsad, däremot är det inte speciellt upphetsande i porrfilmer eftersom det oftast handlar om fejkade orgasmer, eller s.k. "fontänorgasmer"... Och jag vill vara säker på att det är en riktig för att hetsas upp... (Det är vetskapen om att det är otroligt skönt för en tjej som gör mig upphetsad... därför behöver jag inte ens se det, utan bara få höra om det för att bli upphetsad)

Har hittat några få "rena" filmsnuttar med riktiga orgasmer... men jag har en flickvän som jag får ge hur många orgasmer som helst, så jag har nog med "material" där.. ;)...

Oj, långt svar och jag gled ifrån ämnet märker jag.. ;)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Sprut kan vara jävligt upphetsande, men det finns några jävligt avtändande grejer som är rätt vanligt i porrfilm. För det första; när de filmar snubbens jävla nylle precis innan han kommer! Fan vad det förstör hela grejen. Jag blir rent äcklad av det, och det är mer regel än undantag att de gör så. :eek:
Sen är det inget vidare när tjejen klart och tydligt visar att hon inte gillar det. :(
Sen måste jag säga att många verkar jävligt dåliga på att sikta. :D
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Själv blir jag mest upphetsad av att se filmer där sperman rinner ut från tjejens fitta strax efter hon blivit knullad. Eller att se tjejen pressa ut sperman ur sin fitta på ett fat och sedan slicka upp allt :D

Det är tyvärr ganska få filmer som visar det, mest populärt tycks vara sprut över fittan, stjärthålet och/eller ansiktet, vilket inte är lika upphetsande tycker jag.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Isdx

Själv blir jag mest upphetsad av att se filmer där sperman rinner ut från tjejens fitta strax efter hon blivit knullad. Eller att se tjejen pressa ut sperman ur sin fitta på ett fat och sedan slicka upp allt :D

Det är tyvärr ganska få filmer som visar det, mest populärt tycks vara sprut över fittan, stjärthålet och/eller ansiktet, vilket inte är lika upphetsande tycker jag.
Hahaha, medge att man blivit skadad av porren! Inte fan skulle man ens tänka tanken på att spruta nån i nyllet om man aldrig hört talas om det. Jag menar, vad är det för sexuellt i den handligen? Inget alls! Jag tror att det handlar om makt och underlåtenhet från kvinnans sida. Och det visar väl ganska tydligt vilka jävla grottmänniskor vi är innerst inne. [B)]
 
Kön
Kvinna
Visst det KAN vara makt och underlåtenhet. Men det behöver inte vara det. Jag ser det som min belöning för ett bra jobb när min kille sprutar mig i ansiktet. Tycker även det är rätt intimt/romantiskt och något som jag delar med en person jag älskar. Att min kille sedan gillar det också, det är ett plus.

Originally posted by Kuken

Originally posted by Isdx

Själv blir jag mest upphetsad av att se filmer där sperman rinner ut från tjejens fitta strax efter hon blivit knullad. Eller att se tjejen pressa ut sperman ur sin fitta på ett fat och sedan slicka upp allt :D

Det är tyvärr ganska få filmer som visar det, mest populärt tycks vara sprut över fittan, stjärthålet och/eller ansiktet, vilket inte är lika upphetsande tycker jag.
Hahaha, medge att man blivit skadad av porren! Inte fan skulle man ens tänka tanken på att spruta nån i nyllet om man aldrig hört talas om det. Jag menar, vad är det för sexuellt i den handligen? Inget alls! Jag tror att det handlar om makt och underlåtenhet från kvinnans sida. Och det visar väl ganska tydligt vilka jävla grottmänniskor vi är innerst inne. [B)]
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Som de flesta här så gillar jag också då det sprutas, långt, tjockt och mycket.
Finns inget härligare än en kille med riktigt stor kuk som sprutar stråle efter stråle över tjejen, helst flera killar även.
Tipps för ni som gillar tjocka strålar och flera sattser, Ladda hem filmerna Cumguns 1->
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Synd att man inte sprutar lika mycket som Peter North, skulle vara häftigt att dränka tjejerna i sperma.


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

mys_malin

Ny medlem
Kön
Man
Jag är trodde att jag var en ovanlig tjej som älskar att leka med sperma, men jag verkar ju faktiskt ha några kompisar *ler*

Det finns ju inget som är så härligt att få hela ansiktet och munnen full med sperma som man kan kladda med innan man sväljer..
 
Kön
Kvinna
Vi är några stycken och det är ju trevligt!!

Originally posted by mys_malin

Jag är trodde att jag var en ovanlig tjej som älskar att leka med sperma, men jag verkar ju faktiskt ha några kompisar *ler*

Det finns ju inget som är så härligt att få hela ansiktet och munnen full med sperma som man kan kladda med innan man sväljer..
 
Toppen