Kåt av att se spermasprut

jocke_0522

Ny medlem
Kön
Man
Själv tänder jag på Creampie-filmer. Typ Creampie Cathy.. Vet någon var man kan hitta sådana filmer på Nätet?
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vad jag vet så ska Peter North ha nåt "fel" på sin prostata, det är därför han sprutar så mycket. Han dränker ju tjejerna med sperma.


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Hm, håller med den av som tände på att se den ena killens sperma rinna ner över den andra killens pung i en trekant. Dock inte så vanligt...

Hm, skäms lite över det, att jag som kille tänder på andra killars sprut. Har ju aldrig kommit i närheten av en annan killes sprut, men brukar slicka min fru ren då vi haft sex....
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Nu kommer jag säkert bli tillrättavisad till kontaktforumet. Men hallå, kan inte VI fixa en bukkake"fest" då? Det verkar finnas en hel del tjejer här som är intresserade. Tjejerna får själv väja ut vilka som ska få komma, och självklart hur många....
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Tänk om Peter North skulle spruta sin sats i fittan på tjejen, de skulle ju till att svämma över där inne kan man ju säga..
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag har faktiskt inte sett det, skulle däremot gärna se det och med tanken på hur aktiv PN varit så måste det ju finnas en scen någonstans. Tips mottages tacksamt.

Däremot har jag sett ett par scener där han runkar av sig över fittan på några tjejer och det är ganska kladdigt och väldigt inspirerande.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
http://www.conysgirls.com/ se sample videon
Detta gör mig kåt, vi killar skall inte skämmas över att vi blir kåta av att se sperma. Titta istället på sperma och njut. För min del gillar jag bäst handjobs. En förutsättning för att föra livet vidare är att vi män blir kåta och får utlösning. Ibland när jag ser gravida kvinnor tänker jag på att hon har knullat och hennes man har varit kåt och fått utlösning i henne.

Kåt Kille
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Ja den frågan har stötts och blötts här tidigare....vissa påstår att han har druckit något som gör att urinet får spermakonsistens, andra att han har "bakladdat" pungen på nåt mysko sätt, tryckt in det med tryckluft eller nåt. SJälv vill jag inte spekulera i nåt...bara häpnas.

Ja hur som helst, även om det har skett någon typ av manipulering så är det fucking amazing att beskåda!!

Hur skulle du tycka, 123fyrsju att få en sån sats uppskjuten i dig.... ;)
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Jag är kille och blir grymt kåt av att se killen spruta när tjejen har runkat, eller sugigt, av honom. Sprutar ofta själv just vid sådana scener!
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Det där var det mesta jag någonsin sett... Ja man undrar ju hur det är möjligt??? Han sprutar ju mera än en häst...
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag älskar att se min sambo spruta oavsett om jag suger honom, runkar honom eller om han gör det själv...specielt om han kommer på mig! ;)
 
Toppen