Kåt av att se spermasprut

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
måste ju bara hålla med föregående skribent, blir fruktansvärt kåt av att se sprut..tar det mer än gärna på mig :D
 
G

Guest

Gäst
Jag har nog sagt det förut.. jag älskar att spruta över brösten, smeta ut sperman med ollonet och sen slicka dom rena.. MMMM..
 

Jimp

Ny medlem
Kön
Man
Skönt att se en dubbelmacka där killen överst sprutar över fittan så sperman rinner ned över pungen till han som knullar henne i stjärten och inte har kommit ännu....mmmmmmm
tycker med att det är skönt...ser man inte bara ofta...
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är sexigt att se när andra killar sprutar, det gör mig kåt.
när jag tittar på porrfilm brukar jag sakta runka min kåta kuk tills killen på filmen ska spruta, då brukar även jag spruta min sperma. Att se en avsugning när det sprutar är sååå upphetsande. Även att se en fitta bli knullad i närbild när den blir nersprutad och tjejen leker och kletar med satsen MUMS:p
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är sexigt att se när andra killar sprutar, det gör mig kåt.
när jag tittar på porrfilm brukar jag sakta runka min kåta kuk tills killen på filmen ska spruta, då brukar även jag spruta min sperma. Att se en avsugning när det sprutar är sååå upphetsande. Även att se en fitta bli knullad i närbild när den blir nersprutad och tjejen leker och kletar med satsen MUMS:p

Jo, ditt nick säger allt ^^
 
Toppen