Låter du när de går för dig?

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan ej vara tyst.. Sen behöver man inte visa hänsyn.. Har hus på landet.. Hade lägenhet, innan.. Så man kan knulla på rätt bra.. Eller när man runkar av sig... Ingen störs..
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag brukar runka tyst. Ibland stönar jag skönt om orgasmen blir riktigt intensiv, och stönet kommer alltid spontant.

Vid sex däremot stönar jag kanska mycket för att ge signaler hur mycket jag njuter och hur nära sprutet är. Det brukar uppskattas.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är inte speciellt högljud
Inte min fru heller

Men i helgen bodde vi på hotell och paret i rummet bredvid, där lät hon inte jättemycket
Men tillräckligt för att vi skulle ligga och fnissa åt dem en stund
För att sen bli lite sugna och roa oss själv
Vi kom typ aldrig fram till vem paret var i rummet bredvid var... Tyvärr :-D
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är nog ganska tyst men kan grimasera i ansiktet. Är väl olika men det flesta kvinnor kan stöna till när man kommer längst in, speciellt om de rider. Att var högljud kan vara upphetsande men som det ylar i en del porrfilmer är bara avtändande. Finns väl ingen som tror att det är på riktigt.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..undras hur det lät när det gick för amadeus mozart? säkert en väldigt melodisk orgasm . . . :unsure:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Varken jag eller frun låter speciellt mkt när vi får orgasm. Lätt stönande och häftigar andning. Runkar jag i cam kan jag låta lite mera, men det är mest för att andra gillar höra orgasmen...hehe
Skrikande tjejer och ibland även killar i porrfilmer är avtändande för mig med. Jag ipplever det som verkligen fejkat. Och ännu värre är det med asiatiskor som gnyr under sexakten och låter som om de gråter och plågas... Inte upphetsande för mig.
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Varken jag eller frun låter speciellt mkt när vi får orgasm. Lätt stönande och häftigar andning. Runkar jag i cam kan jag låta lite mera, men det är mest för att andra gillar höra orgasmen...hehe
Skrikande tjejer och ibland även killar i porrfilmer är avtändande för mig med. Jag ipplever det som verkligen fejkat. Och ännu värre är det med asiatiskor som gnyr under sexakten och låter som om de gråter och plågas... Inte upphetsande för mig.
Alltid skönt som fan att höra den andre njuta när man kör cam2cam.
 
Toppen